części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Reflektory skrętne AFS kodowanie

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Reflektory skrętne AFS kodowanie

Post autor: colorado » 05 maja 2015, 07:51

Posiadam skrętne reflektory AFS. Niestety nie mogę ich zaprogramować do właściwego działania. Sterownik nie przyjmuje kodowania dla AFS 0000018, mogę jedynie zakodować doświetlanie zakrętów 0000002.
Gdzieś w dokumentacji znalazłem, iż do ustawienia AFS potrzebuję kod security.
Może ktoś zna ten kod ?

Czy może mój sterownik nie obsługuje AFS
Part No SW: 4E0 910 357 HW: 4E0 907 357
Component: Pre-AFS H01 0030

Nie przeprogramowałem jeszcze modułu (Central Electronics). Może tutaj jest problem który wpływa na odpowiednie kodowanie modułu świateł ?

.................................

Pisz poprawnie tytuły. TAGów nie wypisujemy z palca tylko wybieramy z listy.
Ostatnio zmieniony 05 maja 2015, 08:54 przez colorado, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 05 maja 2015, 12:13

Odpisałem ci już na PW....
po-liftowe reflektory ze skrętną soczewką nie pasują P&P do auto przed-liftowych.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

aro51
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 692
Rejestracja: 23 lis 2010, 16:02
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: aro51 » 05 maja 2015, 12:36

Przecie tam trzeba dolozyc cos instalacji i wymienic sterownik

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 05 maja 2015, 16:02

aro51 pisze:Przecie tam trzeba dolozyc cos instalacji i wymienic sterownik
są spryciarze co chcą samym kodowaniem temat załatwić

:)

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 05 maja 2015, 20:21

panton pisze:
aro51 pisze:Przecie tam trzeba dolozyc cos instalacji i wymienic sterownik
są spryciarze co chcą samym kodowaniem temat załatwić

:)
oj tam od razu spryciarze :-)
Czasem samym kodowaniem można wiele załatwić ...

Jeśli trzeba coś dołożyć, to może ktoś napisze jakie czynności należy wykonać

arielmax
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2015, 08:51
Lokalizacja: pomorskie

Post autor: arielmax » 01 sie 2015, 11:33

witam
i jak kolego udało ci się ogarnąć temat lamp bo właśnie u siebie założyłem i samym kodowaniem się nie da wymieniałeś jakiś sterownik

colorado
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 155
Rejestracja: 19 lis 2009, 14:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: colorado » 02 sie 2015, 20:43

Niestety nie zrobiłem AFS, gdyż jak się okazało w moim aucie ktoś poszedł na łatwiznę.
Wymieniając lampy na skrętne pozostawił w lampach starą 10-pinową wiązkę.
W lampach z AFS wiązka jest 14- pinowa.

Aby zrobić lampy z AFS musisz przede wszystkim wymienić sterownik.
Właściwy sterownik to 4F0907357F.
Musisz też zmienić połączenia lamp oraz dołożyć przewody.

Jak byś chciał to mam zgromadzone kilka materiałów przygotowujących do wyżej wymienionych prac.

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 24 cze 2018, 14:03

Mam auto a8 d3 2007r a w nim lampy bez doświetlania zakrętów (dynamicznych i tych za pośrednictwem dodatkowej żarówki) zregenerowane i wyczyszczone. Na półce w garażu mam lampy przedliftowe z uszkodzonwa obudową oraz kloszem a środek cały oraz sterowniki (z doświetlaniem AFS i żarówka dodatkową). Czy jest możliwość zrobić lampy z AFS i doświetlaniem zakrętu w mojej lampie która jest w aucie, różnią się napewno wtyczki (lampa z ASF ma 14 pionową wtyczkę z czego 11 jest wykorzystywanych a moje lampy bez ASF mają 10 pin i każdy wykorzystany)..

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 cze 2018, 14:29

Pczester pisze:Czy jest możliwość zrobić lampy z AFS i doświetlaniem zakrętu w mojej lampie która jest w aucie, różnią się napewno wtyczki (lampa z ASF ma 14 pionową wtyczkę z czego 11 jest wykorzystywanych a moje lampy bez ASF mają 10 pin i każdy wykorzystany)..
Można ale musisz po pierwsze przerobić same lampy, po drugie wiązkę elektryczną, po trzecie sterownik który obsługuje skrętną soczewkę i czasem także taśmę pod kierownicą i kodowanie nie pamiętam co jeszcze :)
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 24 cze 2018, 14:50

FOSS pisze:
Pczester pisze:Czy jest możliwość zrobić lampy z AFS i doświetlaniem zakrętu w mojej lampie która jest w aucie, różnią się napewno wtyczki (lampa z ASF ma 14 pionową wtyczkę z czego 11 jest wykorzystywanych a moje lampy bez ASF mają 10 pin i każdy wykorzystany)..
Można ale musisz po pierwsze przerobić same lampy, po drugie wiązkę elektryczną, po trzecie sterownik który obsługuje skrętną soczewkę i czasem także taśmę pod kierownicą i kodowanie nie pamiętam co jeszcze :)
Lampy to oczywiste, tylko czy w mojej obudowie są mocowania na wszystkie elementy z tych lamp AFS?

Na czym polega zmiana wiązki.

Sterownik mam przy starych lampach więc ten chyba wystarczy przełożyć resztą gratów od nowej lampy tak?

Jak zweryfikować czy taśma jest do uymiany

I zasadnicze pytanie: czy działa to na tyle fajnie i skutecznie że warto sie w to bawić?

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 24 cze 2018, 15:04

Pczester pisze:I zasadnicze pytanie: czy działa to na tyle fajnie i skutecznie że warto sie w to bawić?
Osobiście uważam, że lepszy efekt da wyrzucenie bi-xenona i w jego miejsce wstawienie bi-LED'a niż fabryczne dynamiczne doświetlanie zakrętów.
Ale to tylko moje zdanie.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 26 cze 2018, 12:43

FOSS pisze:
Pczester pisze:I zasadnicze pytanie: czy działa to na tyle fajnie i skutecznie że warto sie w to bawić?
Osobiście uważam, że lepszy efekt da wyrzucenie bi-xenona i w jego miejsce wstawienie bi-LED'a niż fabryczne dynamiczne doświetlanie zakrętów.
Ale to tylko moje zdanie.
Zamiast oryginalnej soczewki wrzuciłem evox r 2.0 i jeśli chodzi o ilość światła to powiem Ci MIAZGA!!! Trawa się pali na poboczu to LED jest zbędny <okok>

[ Dodano: 2018-06-25, 16:13 ]
Kto widział, lub wie ile pinowa kostka jest w lampach (bi-xenona i p21) w roczniki 2006-2007? Dzisiaj rozmawiałem z człowiekiem przez telefon i według jego informacje wszystkie polifty mają już 14 pinów. Dość ciężko dojść do tej wtyczki dlatego pytam, może ktoś ma lampy na półce z polifta (bez doświetlania i AFS) lub wie, widział ile mają pinów?

[ Dodano: 2018-06-26, 12:27 ]
No i mam potwierdzone, moje lampy (bi xenon i drl p21) mają wtyczki 14 pinowe z czego 11 wykorzystanych. Lampy z przed liftu i z poliftu z soczewką skrętną również ma taką wtyczkę, więc wiązka pasuje i pozostaje zmiana lamp (ze sterownikami oczywiście) i kodowanie.

[ Dodano: 2018-06-26, 12:43 ]
Teraz pytanie kolejne, w związku z tym że środki lamp z przed lifta to są w nich h7 zamiast p21 i tu nasuwa się pytanie czy można zrobić z nich drl (jakim sposobem).

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 cze 2018, 13:00

Pczester pisze:No i mam potwierdzone, moje lampy (bi xenon i drl p21) mają wtyczki 14 pinowe z czego 11 wykorzystanych. Lampy z przed liftu i z poliftu z soczewką skrętną również ma taką wtyczkę, więc wiązka pasuje i pozostaje zmiana lamp (ze sterownikami oczywiście) i kodowanie.
Jakieś przekłamanie się tutaj wkradło.
Nie ma lamp przed-liftowych ze skrętną soczewką.
W przed-liftach występowało jedynie statyczne doświetlanie zakrętów.
Pczester pisze:Teraz pytanie kolejne, w związku z tym że środki lamp z przed lifta to są w nich h7 zamiast p21 i tu nasuwa się pytanie czy można zrobić z nich drl (jakim sposobem).
W po-liftach też występowała lampa z żarówką H7 i jeżeli masz kostkę 14pin i skrętną soczewkę to jest to lampa po-liftowa.

No chyba, że jest to jakiś "szczepan" gdzie ktoś już tą lampę rozebrał i z dwóch różnych złożył jedną - wtedy możesz mieć w niej wszystko i takie lampy sprzedają handlarze na allegro.

Jak z H7 zrobić dzienne - chyba tylko jakimś dokładanym modułem który powoduje żarzenie się tych żarówek na jakieś 30% swojej nominalnej mocy.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 26 cze 2018, 13:08

FOSS pisze:Jak z H7 zrobić dzienne - chyba tylko jakimś dokładanym modułem który powoduje żarzenie się tych żarówek na jakieś 30% swojej nominalnej mocy.
Założyć poliftowy moduł i zakodować p21w :) Nic nie trzeba robić więcej ;)

Tak to wygląda u znajomego. Żarówka to H7 Osram Cool Blue Hyper
Obrazek
Obrazek
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 26 cze 2018, 13:15

drago_o pisze:Założyć poliftowy moduł i zakodować p21w :) Nic nie trzeba robić więcej ;)

Tak to wygląda u znajomego. Żarówka to H7 Osram Cool Blue Hyper
Na żarówce H7 ma to zrobione?.... a tego to nie próbowałem <faktycznie>

Ale jak ona wtedy świeci?... pełną mocą czy jest przygaszona?
Bo jak pełną mocą to nie jest dobrze bo to H7 ma pewnie jakieś 55W jak do świateł drogowych więc będzie oślepiać <hmm>
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl