części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D3 03 3.7MPI/LPG ] Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowa

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 29 cze 2018, 22:41

Tu chodzi o to ten kawałek przewodu co wchodzi w klemę - tam jest słabe przejście .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 30 cze 2018, 10:14

na ten temat juz tu wszystko było opisywane, odzsukaj tematy, czyszczenie i smarowanie
klem to będzie pudrowanie trupa... nie zaszkodzi ;)
pioter pisze:Gorący nie jest bo za mało był włączony silnik , po godzinie jazdy będzie gorący a to oznacza że trzeba poprawić fabrykę czyli dobry kabel plusa albo spróbuj zdublować go .
to jest system naczyń połączonych, z powodu problemów z plusem (łączenia na słupku A,
koło klemy pirotechnicznej) akku jest niedoładowane co w połączeniu z upływem prądu
po uzbrojeniu (klamki!) powoduje bardzo szybkie grzanie do gorącego... szybkie tutaj
znaczy np niecała minuta

pioter pisze:Tu chodzi o to ten kawałek przewodu co wchodzi w klemę - tam jest słabe przejście .
nie tylko ten... ale to juz sie sprawdzi doswiadczalnie zalewając cyną przewód i mierząc
napięcie ładowania... u mnie to był cały ten krótki kawałek i spore odcinki
przy słupku A, grzać trzeba dużą lutownicą (dekarska) lub palnikiem, kabelek z racji
średnicy szybko odprowadza ciepło

szukać, czytać i naprawiać... będzie ulga zapewniam
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
pioter
Moderator
Moderator
Posty: 2294
Rejestracja: 15 maja 2009, 14:15
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1998
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Piotr
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: pioter » 30 cze 2018, 13:27

U mnie klema była gorąca po trasie . Jak jeździłem małe odcinki to nie i sprawdzałem to wiele razy .
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 30 cze 2018, 14:55

Ale jak próbować coś z tym robić to lepiej wyczyścić wszystkie styki. Klema, rozłącznik pirotechniczny, łączenie przy słupku a, najlepiej alternator.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 341
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 01 lip 2018, 13:27

Ale ładowanie mam. Nie wiem jak u was ale jak mam np te 11,84V i jak odpale auto to ładowanie jest bo rośnie i tak do 14,4V jest. Więc wydaje się alternator sprawny.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3528
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 01 lip 2018, 21:10

grzeje ci sie kabel więc straty masz... zależy jeszcze jak szybko osiąga te ponad 14e...
mierzone na akku rozumiem?

jak się z tym uporasz, naładujesz akku na 100% i zakodujesz pełny i dalej ci będzie
krzyczał to wg mnie to juz beda spadki napiecia na starym/słabym akku
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl