[D3 03 4.2MPI/LPG ] Reflektory skrętne AFS kodowanie
Nie trzeba demontować licznika. Po zdjęciu osłon wystarczy sięgnąć po niego ręką i go wydostać. Fakt nie jest widoczny od razu ale bez problemu się go demontuje. Zrobiłeś sobie tylko dodatkowej roboty
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ja go nie widziałem w żaden sposób, jest przykrecony nad wzmocnieniem dwoma nakrętkami od góry. Szczerze nie wyobrażam sobie jak tam inaczej dojść.... ale nie mówię że się nie da... A porównując demontaż dolnej osłony i gimnastykę z dokręcaniem, do demontażu licznika i mamy jak na dłoni to wcale nie wiem czy tak więcej roboty jest 😉drago_o pisze:Nie trzeba demontować licznika. Po zdjęciu osłon wystarczy sięgnąć po niego ręką i go wydostać. Fakt nie jest widoczny od razu ale bez problemu się go demontuje. Zrobiłeś sobie tylko dodatkowej roboty
O tu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
U mnie za tymi przekaźnikami.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Pczester, drago_o ... rozmawiacie o dwóch innych sterownikach
Karol, w pre-FL też masz za zegarami ten mały sterownik od lamp - ja w swoim mam i ten za zegarami i ten pod deską
Karol, w pre-FL też masz za zegarami ten mały sterownik od lamp - ja w swoim mam i ten za zegarami i ten pod deską
Ostatnio zmieniony 04 lip 2018, 23:08 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Wychodzi mi tak:
Przy module za kierownicą:
- CAN do lamp (z zastrzeżeniem że nie mamy tu normalnej skrętki CAN)
- pin15 + pin17 razem do pin18 (pin 18 wypinamy - ale patrz poniżej)
- pin19 + pin21 razem do pin19
- reszta
- piny 16,18,20,22 nie używane - ale patrz niżej
- piny 2,3,23,24 zostają na swoich miejsach (CAN główny, zasilanie)
Przy lampach:
- pin3 - nie używany, może zostać we wtyczce - ale patrz niżej
- pin4 - tu należy doprowadzić +12v po stacyjce przez bezpiecznik 10A, grubość 1.0 - jak pin 6
Można tu próbować wykorzystać dwa przewody z pin 3 i 4 (każdy po 0,35) jest to sporo mniej
niż 1.0 ale na tym chodzi wyłącznie sterowanie zasięgiem i skrętem i żarówka do doświetlania
zakrętów. O ile nie planujesz doświetlania o większej mocy albo można tam walnąć leda to ja
bym zaryzykował uzycie tych dwóch i sprawdzenie po fakcie czy się przewód nie grzeje.
- pin14 - masa (skądkolwiek) uzupełniająca do zasilania tego co na na pinie 4ym,
przekrój też 1.0 czyli jak pin6
pin 3 i 4 z obecnej lampy gdyby chcieć go wykorzystać do zasilania kończą sie przy
obecnym sterowniku za zegarami:
- pin3 prawa lampa - pin22 za zegarami
- pin4 prawa lampa - pin20
- pin3 lewa lampa - pin16
- pin4 lewa lampa - pin18
Sprawdzić można łatwo po kolorach
I to w/g mnie wszystko.
Przy module za kierownicą:
- CAN do lamp (z zastrzeżeniem że nie mamy tu normalnej skrętki CAN)
- pin15 + pin17 razem do pin18 (pin 18 wypinamy - ale patrz poniżej)
- pin19 + pin21 razem do pin19
- reszta
- piny 16,18,20,22 nie używane - ale patrz niżej
- piny 2,3,23,24 zostają na swoich miejsach (CAN główny, zasilanie)
Przy lampach:
- pin3 - nie używany, może zostać we wtyczce - ale patrz niżej
- pin4 - tu należy doprowadzić +12v po stacyjce przez bezpiecznik 10A, grubość 1.0 - jak pin 6
Można tu próbować wykorzystać dwa przewody z pin 3 i 4 (każdy po 0,35) jest to sporo mniej
niż 1.0 ale na tym chodzi wyłącznie sterowanie zasięgiem i skrętem i żarówka do doświetlania
zakrętów. O ile nie planujesz doświetlania o większej mocy albo można tam walnąć leda to ja
bym zaryzykował uzycie tych dwóch i sprawdzenie po fakcie czy się przewód nie grzeje.
- pin14 - masa (skądkolwiek) uzupełniająca do zasilania tego co na na pinie 4ym,
przekrój też 1.0 czyli jak pin6
pin 3 i 4 z obecnej lampy gdyby chcieć go wykorzystać do zasilania kończą sie przy
obecnym sterowniku za zegarami:
- pin3 prawa lampa - pin22 za zegarami
- pin4 prawa lampa - pin20
- pin3 lewa lampa - pin16
- pin4 lewa lampa - pin18
Sprawdzić można łatwo po kolorach
I to w/g mnie wszystko.
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Witam, walczyłem wczoraj z moimi lampami w celu osiągnięcia celu jaki pokazał Drago, czyli dzienne na p21 i tak, wymieniłem moduł na ten po lifcie czyli z Q na końcu, pojawiła się opcja kodowania na p21 i tu koniec dobrych wieści, h7 ciemna, i teraz tak, pozostaje mi chyba jedyne wytłumaczenie tego iż nie posiadam przełącznika świateł z pozycją Auto, może jakieś sugestie?
Uruchamiasz w MMI światła w ciągu dnia(lub kodujesz) i po wyłączeniu świateł świecą te H7 a po włączeniu D2S
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
X X X X 0 X X: Without daytime running lights
X X X X 1 X X: With daylight driving lights
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI
X X X X X 1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)
X X X X X 2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)
Uważam najlepiej ustawić X X X X 1 0 X i ustawiać sobie w MMI ale można na stałe X X X X 1 2 X
X X X X 1 X X: With daylight driving lights
X X X X X 0 X: Daylight driving lights not selectable via MMI
X X X X X 1 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: Off)
X X X X X 2 X: Daylight driving lights selectable*** via MMI (default: On)
Uważam najlepiej ustawić X X X X 1 0 X i ustawiać sobie w MMI ale można na stałe X X X X 1 2 X
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG