![]() |
![]() |
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Miganie xenonu raz działa raz nie
[D3 03 3.7MPI/LPG ] Miganie xenonu raz działa raz nie
Witam mam problem z xenonem lewej lampy tzn w trakcie jazdy zapalił się błąd spalonej żarówki ale wszystko świeciło zgasiłem i odpaliłem auto i zgasła kontrolka. Później kolejny raz i teraz odpala czasami za pierwszym czasami z 5-6 razem. Przez pół sekundy jest różowy i robi się biały ale nie ma mocy i dopiero po chwili dostaje pełny strumień mocy . Teraz pytanie czy to wina żarnika , przetwornicy czy startera ?
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8
Allroad c5 2,7 tt>>
A8

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Z boku lampy, po stronie grilla.quattross pisze:Przetwornica jest za żarnikiem na tył lampy czy z boku ?
Trzeba ruszać lampę.
Daniel ma D2 FL a nie D3quattross pisze:Do żarnika danishew deomontowałeś lampe ?

* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja nic nie obstawiłem - odpowiedziałem na pytanie gdzie jest umiejscowiona.quattross pisze:FOSS czyli obstawiasz przetwornice ?
To może być przetwornica ale trzeba diagnozować.
Zamienić miejscami żarniki, przetwornice, zapłonniki, moduły sterujące - najpierw sprawdzić który element jest uszkodzony a potem wymienić.
teoretycznie - takquattross pisze:da rade ja wyjać bez ściągania zderzaka ?
w praktyce - zależy od zdolności manualnych
W przed-lifcie lampy można zdemontować bez ruszania zderzaka ale jest ciasno, można przy tym coś uszkodzić a ich ponowny montaż w poprawnej pozycji jest bardzo utrudniony.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Dzięki panowie za pomoc okazało się że winna przetwornica , żarników nie trzeba było zmieniać więc oddałem komplet osramów 200 zł w kieszeni
.Przetwornica miała zimne luty ale nie na tranzystorze a na obydwu kondensatorach z tej samej strony więc jak ktoś ma objawy podobne warto to sprawdzić . Przetwornica zamocowana jest do lampy na 3 śrubkach i już mamy ją na wierzchu. Przetwornica nie jest klejona tylko skręcona 4xtorx i uszczelka dalej wystarczy tylko poruszać elementami bo wzrokowo tego nie widać.
[ Dodano: 2018-07-09, 10:45 ]
Ps lampy w przedlifcie idzie zdemontować be demontażu zderzaka jak pisał FOSS wystarczy odkręcić na pasie u góry 2 śruby i 2 śruby z tyłu lampy wysuwamy lekko do tyłu odpinamy kostke i wyciągamy lampe zaczynając od strony grilla

[ Dodano: 2018-07-09, 10:45 ]
Ps lampy w przedlifcie idzie zdemontować be demontażu zderzaka jak pisał FOSS wystarczy odkręcić na pasie u góry 2 śruby i 2 śruby z tyłu lampy wysuwamy lekko do tyłu odpinamy kostke i wyciągamy lampe zaczynając od strony grilla
A6 c5 2,4 v6 > > >
Allroad c5 2,7 tt>>
A8
Allroad c5 2,7 tt>>
A8

-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
To było wiadomo od zawsze jedynie poprawny montaż jest nie możliwy bez zdjęcia zderzaka,chodzi o dolne ślizgiquattross pisze:
[ Dodano: 2018-07-09, 10:45 ]
Ps lampy w przedlifcie idzie zdemontować be demontażu zderzaka jak pisał FOSS wystarczy odkręcić na pasie u góry 2 śruby i 2 śruby z tyłu lampy wysuwamy lekko do tyłu odpinamy kostke i wyciągamy lampe zaczynając od strony grilla