[D2 4.2PB ] Jaka instalacja LPG ??
Przepraszam, literówka z mojej strony wpadłaBugalon pisze:KME Twin - bo KWE możesz nie znaleźć
Dla porządku poprawiłem
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
foto wrzuciłem tu i pozwoliłem sobie na kontynuacje w tym temacie
https://www.a8team.pl/d2-01-42pb-lpg-au ... t26192.htm
https://www.a8team.pl/d2-01-42pb-lpg-au ... t26192.htm
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 lip 2018, 03:51
- Lokalizacja: Gdynia
Ja jeszcze powroce do mojego tematu. Dostalem kolejna wycene:
AC STAG 300 8 Q Max Basic, przelacznik AC, reduktor R02 Twin i wtryski W02 i daja ponoc az 5 lat gwarancji (nie wiem na jakiej zasadzie i dokladnie na co)
Cenowo wychodzi jakies 400-500PLN drozej niz ta proponowana wczesniej tez na Q-Maxie ale reduktor KME Twin i wtryski Barracuda lub AC W03 z innego zakladu. Niestety ci daja mniej, bo tylko 2 lata gwarancji.
Ktore wybrac wtryski? Barracuda, AC W02 czy AC W03? Slyszalem, ze te AC W02 nie wchodza pod oryginana oslone silnika. No i polecaliscie Barracude, wiec jak na razie sklaniam sie ku nim. A co z W03? Barracudy i W03 mieszcza sie pod oslone silnika?
Dodam, ze pytalem o gaz V generacji. Nikt tego bynajmniej w polecanych zakladach z mojej okolicy nie chce go zakladac. Ponoc ze wzgledu na wysoka awaryjnosc.
Staga mi zestroja praktycznie pod domem, co dla mnie jest wazne, by nie szukac fachowca po calym kraju.
Chcialbym juz podsumowac, bo w sumie takie zestawienie chyba najbardziej mi pasuje:
sterownik Q-Max
reduktor KME Twin
wtryski Barracuda (o ile lepsze sa niz W02 czy W03)
wlew pod klapka
butla cylindryczna przynajmniej 90l, bo chce wozic pelne kolo.
Czas sie decydowac
Jesli gdzies moj wybor mocno odbiega od idealu, to prosze piszcie. Jeszcze nie jest za pozno. Dzieki
AC STAG 300 8 Q Max Basic, przelacznik AC, reduktor R02 Twin i wtryski W02 i daja ponoc az 5 lat gwarancji (nie wiem na jakiej zasadzie i dokladnie na co)
Cenowo wychodzi jakies 400-500PLN drozej niz ta proponowana wczesniej tez na Q-Maxie ale reduktor KME Twin i wtryski Barracuda lub AC W03 z innego zakladu. Niestety ci daja mniej, bo tylko 2 lata gwarancji.
Ktore wybrac wtryski? Barracuda, AC W02 czy AC W03? Slyszalem, ze te AC W02 nie wchodza pod oryginana oslone silnika. No i polecaliscie Barracude, wiec jak na razie sklaniam sie ku nim. A co z W03? Barracudy i W03 mieszcza sie pod oslone silnika?
Dodam, ze pytalem o gaz V generacji. Nikt tego bynajmniej w polecanych zakladach z mojej okolicy nie chce go zakladac. Ponoc ze wzgledu na wysoka awaryjnosc.
Staga mi zestroja praktycznie pod domem, co dla mnie jest wazne, by nie szukac fachowca po calym kraju.
Chcialbym juz podsumowac, bo w sumie takie zestawienie chyba najbardziej mi pasuje:
sterownik Q-Max
reduktor KME Twin
wtryski Barracuda (o ile lepsze sa niz W02 czy W03)
wlew pod klapka
butla cylindryczna przynajmniej 90l, bo chce wozic pelne kolo.
Czas sie decydowac
Jesli gdzies moj wybor mocno odbiega od idealu, to prosze piszcie. Jeszcze nie jest za pozno. Dzieki
ac wo2 to wtryskiwacz w listwach a trójka to pojedynczy ale to ten sam wtryskiwacz .
Co do nich one są rozbieralne i tu jest plus wobec barracudy zakładałem je kilka razy zamiast omvl bo były tanie .
Są dość głośne i dość sporych rozmiarów i raczej nie da ich się zamontować pojedynczo koło wtrysków benzyny ale mogę się mylić .
Pojedynczych nie montowałem ale kilka razy widziałem
A i jeszcze jedno łykasz jak pelikan te 5 lat to sobie podaruj
bo raczej to mało realne jest .
Bo w taki sposób łapie się jeleni którzy serwisują auto bez ten okres a jak coś padnie to i tak gwarantem jest producent i tu jest 1-2 lata przeważnie i jak zaczniesz reklamować wtryski to w 99% odmowa z winy syfu w lpg
Co do nich one są rozbieralne i tu jest plus wobec barracudy zakładałem je kilka razy zamiast omvl bo były tanie .
Są dość głośne i dość sporych rozmiarów i raczej nie da ich się zamontować pojedynczo koło wtrysków benzyny ale mogę się mylić .
Pojedynczych nie montowałem ale kilka razy widziałem
A i jeszcze jedno łykasz jak pelikan te 5 lat to sobie podaruj
bo raczej to mało realne jest .
Bo w taki sposób łapie się jeleni którzy serwisują auto bez ten okres a jak coś padnie to i tak gwarantem jest producent i tu jest 1-2 lata przeważnie i jak zaczniesz reklamować wtryski to w 99% odmowa z winy syfu w lpg
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 lip 2018, 03:51
- Lokalizacja: Gdynia
Czyli zestawienie jak podałem, barracudy i to jest to, co proponuje serwis dający te 2 lata gwarancji. No i taniej wyjdzie o te 500PLN niż w serwisie z pseudo 5 letnią gwarancją 🤩 W02 i W03 odpuszczam, bo nie chce mieć tego na wierzchu. Sam tego rozbierać nie mam zamiaru, a i dźwięk wole przyjemniejszy dla ucha.
Dzięki pepi i Wam wszystkim za porady! Zamawiam zaraz po święcie Matki Boskiej Pieniężnej.
Dzięki pepi i Wam wszystkim za porady! Zamawiam zaraz po święcie Matki Boskiej Pieniężnej.
Pewnie Więcej byś wydał na przeglądy gwarancyjne przez te 5 latDavidushka pisze: No i taniej wyjdzie o te 500PLN niż w serwisie z pseudo 5 letnią gwarancją 🤩
Ostatnio zmieniony 24 lip 2018, 12:23 przez karol208, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 18
- Rejestracja: 01 lip 2018, 03:51
- Lokalizacja: Gdynia
@karol208, racja!
[ Dodano: 2018-09-10, 07:29 ]
Założone LPG na Stagu 300 q-max, Barracudy i KME twin. Zbiornik w koło 57l. Nie domyka się uchwyt podłogi bagażnika, który muszę odrobine przerobić- to drobiazg. Dziurka wstydu we wlewie.
Na instalacji zrobiłem już ze 2000km i nie widzę żadnych minusów. Moc jest, a spalanie jeśli wzrosło w stosunku do Pb, to nieznacznie. Jedyny mankament, to taki, że zalany do pełna woła po 300km. Mogłem dać większy zbiornik cylindryczny, aczkolwiek gazownik odradził, ze względu na obciaznie tylnego zawieszenia i zabranie przestrzeni bagażnika.
Z lekkim koleżeńskim upustem, koszt w tym zestawieniu zamknął się w kwocie 4300PLN.
Instalacja zamontowana schludnie i udało mi się ją upchnąć pod osłoną silnika po zastosowaniu niewielkich dystansów.
[ Dodano: 2018-09-10, 07:29 ]
Założone LPG na Stagu 300 q-max, Barracudy i KME twin. Zbiornik w koło 57l. Nie domyka się uchwyt podłogi bagażnika, który muszę odrobine przerobić- to drobiazg. Dziurka wstydu we wlewie.
Na instalacji zrobiłem już ze 2000km i nie widzę żadnych minusów. Moc jest, a spalanie jeśli wzrosło w stosunku do Pb, to nieznacznie. Jedyny mankament, to taki, że zalany do pełna woła po 300km. Mogłem dać większy zbiornik cylindryczny, aczkolwiek gazownik odradził, ze względu na obciaznie tylnego zawieszenia i zabranie przestrzeni bagażnika.
Z lekkim koleżeńskim upustem, koszt w tym zestawieniu zamknął się w kwocie 4300PLN.
Instalacja zamontowana schludnie i udało mi się ją upchnąć pod osłoną silnika po zastosowaniu niewielkich dystansów.
danishow pisze:Zbiornik 57L w V8 ...przecież tam wchodzi ponad 80-litrowy zbiornik, na upartego nawet 90L, oczywiście w miejsce koła zapasowego
wejdzie w sumie może i 300l (butla + dwa walce)
ale nie kazdy chce miec podniesioną podłogę/klapę przy 80/90ce
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020