![]() |
![]() |
![]() |
[D3 06 4.2TDI ] Traci moc
To w 4.2 nie trzeba przodu jak w 4.0?
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nie wyobrażam sobie jak przepustnice odkręcić bez tego 

Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Niekoniecznie i mało prawdopodobne, przed odpaleniem należy wysterować elektryczną pompę paliwa na około 3 min ...po tym możesz próbować odpalać.Mateusz09 pisze:odpowietrzy się układ bez problemu przy odpalaniu?
Nie wysterujesz pompy paliwowej to możesz uszkodzić pompę wysokiego ciśnienia a nawet i wtryskiwacze!
Systemy wtryskowe TDI w D3 same się odpowietrzają.
Nie trzeba dodatkowych procedur.
Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia CR troszeczkę się różni.
1. Odłączyć wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie CR.
2. kręcić rozrusznikiem 3x (do auto wyłączenia). Przerwy między kręceniami po 20 sek.
3. założyć wtyczkę na czujnik
4. odpalić silnik, zostawić na 2-3 minuty pracy na srednich obrotach. sam się odpowietrzy
Nie trzeba dodatkowych procedur.
Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia CR troszeczkę się różni.
1. Odłączyć wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie CR.
2. kręcić rozrusznikiem 3x (do auto wyłączenia). Przerwy między kręceniami po 20 sek.
3. założyć wtyczkę na czujnik
4. odpalić silnik, zostawić na 2-3 minuty pracy na srednich obrotach. sam się odpowietrzy
Czyli że jak? ...rozpinasz układ paliwowy czy tam wymieniasz filtr i nie napełniasz układu paliwem?!marekp750 pisze:Systemy wtryskowe TDI w D3 same się odpowietrzają.
Nie trzeba dodatkowych procedur.
A nie jest łatwiej podłączyć np. VCDS-a, wybrać odpowiednią opcję i poczekać te 3 minutki?marekp750 pisze:1. Odłączyć wtyczkę z czujnika ciśnienia na listwie CR.
2. kręcić rozrusznikiem 3x (do auto wyłączenia). Przerwy między kręceniami po 20 sek.
3. założyć wtyczkę na czujnik
4. odpalić silnik, zostawić na 2-3 minuty pracy na srednich obrotach. sam się odpowietrzy
W dieslach sprzed 20 lat można a nawet trzeba było luzować przewody od wtrysków ale w
nowoczesnych silnikach nie jest to wskazane.
Każdym bądź razie trzeba coś zrobić by układ napełnić paliwem, odpowietrzy się oczywiście sam.
Dani, pytanie Mateusza było o przewody wysokiego ciśnienia a nie o filtr paliwa.
Tak bynajmniej zrozumiałem.
To co napisałem są to oficjalne procedury AUDI. Można w ELSA wyczytać.
Przy wymianie filtra paliwa napełniamy go ON ale globalnie nie trzeba,
nie ma takiej konieczności. Po to jest elektryczna pompka w baku by podczas kręcenia
silnikiem napełnić układ ON.
Zalanie filtra ON skróci czas czekania na odpalenie silnika.
W systemach CR w D3 nie uszkodzimy systemu.
Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia wymaga innej procedury. Podałem wyżej.
Tak bynajmniej zrozumiałem.
To co napisałem są to oficjalne procedury AUDI. Można w ELSA wyczytać.
Przy wymianie filtra paliwa napełniamy go ON ale globalnie nie trzeba,
nie ma takiej konieczności. Po to jest elektryczna pompka w baku by podczas kręcenia
silnikiem napełnić układ ON.
Zalanie filtra ON skróci czas czekania na odpalenie silnika.
W systemach CR w D3 nie uszkodzimy systemu.
Jedynie wymiana pompy wysokiego ciśnienia wymaga innej procedury. Podałem wyżej.
A czemu służy ta procedura wymiany pompy wysokiego ciśneinia? Rozumiem, że po jej demontażu i montażu należało ja wykonać. A co jeśli jej nie wykonałem? Generalnie pytam czy mogłem coś popsuć (na szczęście działa).
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG