[D2 99 4.2PB/LPG ] ASB Szarpie, nie jedzie, wpada w tryb a
[D2 99 4.2PB/LPG ] ASB Szarpie, nie jedzie, wpada w tryb a
Witam. Pacjent A8 D2 4.2 AQF 99' 5hp24. Problemy ze skrzynią, że czeka mnie remont to się już domyśliłem. Interesują mnie jednak przybliżone koszty. Wiadomo nikt jasnowidzem nie jest jednak chętnie wyczytam tu sugestii opartych na doświadczeniach. Nie, że ktoś tam coś tam wyczytał, albo kumplowi się zepsuł, a ja wiem wszystko. Zaznaczę też, że to mój pierwszy wózek z ASB. Pomijając fakt, że przeklinam dzień w którym dałem się skusić na automat teraz jest już za późno. Przejdźmy do rzeczy, samochód:
-szarpie przy ruszaniu z miejsca (w czasie jazdy nie) Nie ważne czy ciepły czy zimny)
-przeciąga biegi
-po odpaleniu silnika mocno trza mu depnąć na początku żeby wgle ruszył
-czasem przy redukcji z 2 na 1 potrafi szarpnąć jak przy ruszaniu ale to już sporadycznie.
Obroty nie falują, Olej zmieniony itp. To jedyne usterki które zauważyłem.
Moja opinia taka: problem z zaworami plus ewentualnie regeneracja sprzęgła.
Wolał bym jednak poczytać opinie doświadczonych użytkowników tego modelu.
Jak już wspomniałem interesują mnie przede wszystkim co może być nie tak plus ewentualne koszty. Pozdrawiam
-szarpie przy ruszaniu z miejsca (w czasie jazdy nie) Nie ważne czy ciepły czy zimny)
-przeciąga biegi
-po odpaleniu silnika mocno trza mu depnąć na początku żeby wgle ruszył
-czasem przy redukcji z 2 na 1 potrafi szarpnąć jak przy ruszaniu ale to już sporadycznie.
Obroty nie falują, Olej zmieniony itp. To jedyne usterki które zauważyłem.
Moja opinia taka: problem z zaworami plus ewentualnie regeneracja sprzęgła.
Wolał bym jednak poczytać opinie doświadczonych użytkowników tego modelu.
Jak już wspomniałem interesują mnie przede wszystkim co może być nie tak plus ewentualne koszty. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 02 sie 2018, 18:14 przez dansmi17, łącznie zmieniany 1 raz.
Wszystko o skrzyniach ich problemach, kosztach naprawy mozna znalezc tu na forum. Wystarczy uzyc wyszukiwarkiInteresują mnie jednak przybliżone koszty. Wiadomo nikt jasnowidzem nie jest jednak chętnie wyczytam tu sugestii opartych na doświadczeniach. Nie, że ktoś tam coś tam wyczytał, albo kumplowi się zepsuł, a ja wiem wszystko.
Zle do tego podchodzisz. Kupiles zajechane auto i tyle to czy jest to manual czy akurat automat nie nic do rzeczy. Kupiles auto od kogos kto o nie nie dbal.Pomijając fakt, że przeklinam dzień w którym dałem się skusić na automat teraz jest już za późno
Obys szybko sie uporał z problemem.
to nie jest zwykły napęd...to
Szczerze mówiąc auto posiadam już jakiś czas. Tyle, że sam dojazd do pracy to średnio przekraczam 2.500 km miesięcznie. Więc przebieg rośnie w mgnieniu oka, a co za tym idzie szybsza eksploatacja części. Nie licząc innych tras. Dopiero dzisiaj zakupiłem wszystkie wahacze, łączniki Lemfrodera itp. (tak oryginalne nie jakiś pseudo komplet z allegro) Ostatnio tarcze wentylowane i klocki ceramiczne. Co do jednego masz racje, kupiłem auto w rozliczeniu bo poprzednie miało dzwona od pewnego "świra". Jednak ta skrzynia mnie martwi. A ja należę do osób dbających o samochód i chciał bym na swój problem coś zaradzić. Użytkownikiem forum może i jestem od dziś. Jednak z samego forum korzystam już od kilku miesięcy. Tematów jest wiele. Odpowiedzi jednak już nie bardzo.
Jedni mówią o kondycji silnika, o przepływce, VAGu, oleju. Nawet sprawna przeplywke wymieniłem niepotrzebnie o tak żeby sobie była nowa. Świece, cewki... Jedyny błąd jaki mi wyskakuje to z czujnika poziomowania świateł bo nie mam kiedy zrobić. Kiedy ja już wiem, że problem dotyczy wyłącznie już tylko samej skrzyni, a resztę mam zrobioną to wolał bym otrzymać bardziej precyzyjne odpowiedzi. Nie mam zaufania do warsztatów z przykrych doświadczeń, korzystam z usług tylko jednego mechanika który jeszcze mnie nie zawiódł. Jednak nie zajmuje się ASB i tu pies pogrzebany. Co prawda wizyta w serwisie ASB mnie nie minie jednak zanim się udam, chce mieć jakąś wiedzę. Pozdrawiam
Jedni mówią o kondycji silnika, o przepływce, VAGu, oleju. Nawet sprawna przeplywke wymieniłem niepotrzebnie o tak żeby sobie była nowa. Świece, cewki... Jedyny błąd jaki mi wyskakuje to z czujnika poziomowania świateł bo nie mam kiedy zrobić. Kiedy ja już wiem, że problem dotyczy wyłącznie już tylko samej skrzyni, a resztę mam zrobioną to wolał bym otrzymać bardziej precyzyjne odpowiedzi. Nie mam zaufania do warsztatów z przykrych doświadczeń, korzystam z usług tylko jednego mechanika który jeszcze mnie nie zawiódł. Jednak nie zajmuje się ASB i tu pies pogrzebany. Co prawda wizyta w serwisie ASB mnie nie minie jednak zanim się udam, chce mieć jakąś wiedzę. Pozdrawiam
Ceny jakie tu zostaly na forum podane odnosnie naprawy skrzyn wahają sie od 3500zl do nawet 12000tys. Wszystko jest uzaleznione od stopnie jej uszkodzenia, wiec jak napisales w pierwszym poscie
Tu jest post gdzie polecaja dobry serwis asb
https://www.a8team.pl/serwis-skrzyn-aut ... t25210.htm
Popytaj kolegi preston81 https://www.a8team.pl/profiles/2688.htm z Poznania o serwis. Jemu naprawili skrzynie za ok. 5000zl 2lata temu i do dzis mu chodzi idelnie, a ma chłop ciezką noge
W Rybniku skontaktuj sie z kolega Marcinem
Marcin Biela
ul:Stawowa 29
44-200 Rybnik
790531108
On ma szerokie znajomosci w roznych branzach i moze Ci kogos doradzi w okolicy
tylko to mozna napisac co wyzej.Interesują mnie jednak przybliżone koszty.
Tu jest post gdzie polecaja dobry serwis asb
https://www.a8team.pl/serwis-skrzyn-aut ... t25210.htm
Popytaj kolegi preston81 https://www.a8team.pl/profiles/2688.htm z Poznania o serwis. Jemu naprawili skrzynie za ok. 5000zl 2lata temu i do dzis mu chodzi idelnie, a ma chłop ciezką noge
W Rybniku skontaktuj sie z kolega Marcinem
Marcin Biela
ul:Stawowa 29
44-200 Rybnik
790531108
On ma szerokie znajomosci w roznych branzach i moze Ci kogos doradzi w okolicy
to nie jest zwykły napęd...to
ja jestem świeżo po remoncie skrzyni 5hp24 - koszt dokładny 7390zł ( plus musiałem kupić drugą dla samej obudowy za 2k ale nie liczę ) Wymienione sprzęgło, pompa oleju, tarcze, kosz, uszczelnienia i Bóg wie co tam jeszcze - generalnie jak powiem, że cały środek to dużo się nie pomylę. Same uszczelnienia to koszt 700zł - robocizna mnie akurat wyniosła 2600zł. Oddawałem całe auto czyli skrzynię oni wyjmowali. Koszt wyjęcia i włożenia skrzyni to około 1000zł ale to wliczone w robociznę także razem 2600zł
-
- Forum Audi A8
- Posty: 116
- Rejestracja: 11 maja 2014, 07:18
- Lokalizacja: DE Hessen
dansmi17, mi to wygląda na standardową usterkę kosza forwardu (kosz A) i ewentualnie konwerter.
Nie zwlekał bym z demontażem skrzyni bo jeżdżąc tak dalej narobisz sobie jeszcze większych szkód.
Pisząc:
Nie zwlekał bym z demontażem skrzyni bo jeżdżąc tak dalej narobisz sobie jeszcze większych szkód.
Pisząc:
oszukujesz samego siebie, kupując "pełnoletnie" auto trzeba brać pod uwagę, że w każdej chwili może się coś spieprzyćdansmi17 pisze:przeklinam dzień w którym dałem się skusić na automat
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Problem elektryczny - tryb TIP to tylko sposób wybierania biegów
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Sterownik skrzyni nie pływa w wodzie ? Na podszybiu ?
Lub to problem z wybierakiem
Lub to problem z wybierakiem
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044