części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Analiza błędów klimatyzacji-brak chłod

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 22 sty 2016, 18:40

Sprężarka kręci się zawsze w D3. Wyłączanie jej nie zepsułes na pewno.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 22 sty 2016, 19:15

a wylaczenie calego panela klimatronica i właczanie w czasie pracy jazdy czy postoju rozumiem że tez nie i zadne sprzegło czy cos podobnego sie nie sypnie napewno?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 23 sty 2016, 01:21

Sprężarka nie ma sprzęgła. Kręci się ciągle. Zamyka się obieg czynnika i zamiast iść dużym obiegiem na nawiewy to idzie małym zamkniętym obiegiem.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 01 gru 2017, 06:10

pare zimowych kwiatkow wyskoczylo ...

najbardziej mnie to - 90 stopni interesuje skad takie wskazania...

wiec proszę panowie o analizę i podpowiedz bo niektórych G nie moge namierzyć. <jezyk2>

Thursday,30,November,2017,18:53:24:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

Address 08: Auto HVAC Labels: None
Control Module
6 Faults Found:

00021 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Left (V200)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 33
Reset counter: 54
Mileage: 321434 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.15
Time: 07:16:52

Freeze Frame:
Voltage: 12.80 V
Temperature: 13.0°C
(no units): 53.0
(no units): 56.0
Temperature: -93.0°C

00020 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Right (V199)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 123
Reset counter: 59
Mileage: 306145 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.06
Time: 22:46:49

Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 190.0
(no units): 181.0
Temperature: -100.0°C

00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306226 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 18:54:52

Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
(no units): 0.0
(no units): 0.0

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306233 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 19:12:59

Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
Temperature: 24.0°C
(no units): 171.0
(no units): 178.0
Temperature: -98.0°C

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 5
Reset counter: 56
Mileage: 322037 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.25
Time: 07:06:26

Freeze Frame:
Voltage: 13.30 V
Temperature: 18.0°C
(no units): 53.0
(no units): 60.0
Temperature: -97.0°C
Raw, Form. N/A: 000 000 000

00729 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Central Vent (G137)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 17
Reset counter: 26
Mileage: 314996 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.18
Time: 07:05:23

Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
(no units): 160.0
(no units): 255.0

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 01 gru 2017, 13:12

drago_o pisze:Sprężarka nie ma sprzęgła. Kręci się ciągle. Zamyka się obieg czynnika i zamiast iść dużym obiegiem na nawiewy to idzie małym zamkniętym obiegiem.
jakiego czynnika? jaki obieg? ;)

nie ma sprzegla to regulacja nastepuje zaworem w układzie (umiejscowionym w kompresorze)
, jak zrobisz econ to wtedy kompresor jest napedzany ale praktycznie nie spreza czynnika
co za tym idzie praktycznie nie generuje oporu na pasku czyli praktycznie nie chłodzi

nie ma osobnych układów czynnika
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 01 gru 2017, 18:36

maciu ładny kotlet odgrzałes :P

chodzi mi oto co tutaj widać tzn teraz robilem skan wczoraj dokładnie czyli 30/11/2017

Thursday,30,November,2017,18:53:24:62939
VCDS Version: Release 12.12.0

Address 08: Auto HVAC Labels: None

Component and/or Version: KLIMAAUTOMAT 015 0190
Software Coding: 0004329

6 Faults Found:

00021 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Left (V200)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 33
Reset counter: 54
Mileage: 321434 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.15
Time: 07:16:52

Freeze Frame:
Voltage: 12.80 V
Temperature: 13.0°C
(no units): 53.0
(no units): 56.0
Temperature: -93.0°C

00020 - Motor for Blocking Flap; Defrost and Body Vents; Right (V199)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 123
Reset counter: 59
Mileage: 306145 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.06
Time: 22:46:49

Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
Temperature: 25.0°C
(no units): 190.0
(no units): 181.0
Temperature: -100.0°C

00728 - Potentiometer in Positioning Motor for Left-Hand Central Vent (G136)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306226 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 18:54:52

Freeze Frame:
Voltage: 12.70 V
(no units): 0.0
(no units): 0.0

01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 254
Reset counter: 56
Mileage: 306233 km
Time Indication: 0
Date: 2017.06.08
Time: 19:12:59

Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
Temperature: 24.0°C
(no units): 171.0
(no units): 178.0
Temperature: -98.0°C

00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 5
Reset counter: 56
Mileage: 322037 km
Time Indication: 0
Date: 2017.11.25
Time: 07:06:26

Freeze Frame:
Voltage: 13.30 V
Temperature: 18.0°C
(no units): 53.0
(no units): 60.0
Temperature: -97.0°C
Raw, Form. N/A: 000 000 000

00729 - Potentiometer in Positioning Motor for Right-Hand Central Vent (G137)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 17
Reset counter: 26
Mileage: 314996 km
Time Indication: 0
Date: 2017.09.18
Time: 07:05:23

Freeze Frame:
Voltage: 13.20 V
(no units): 160.0


i tu jest minus 97 i -98 stopnie ogolnie to chce to wyjasnic i namierzyć gdzie czego szukac w którym miejscu <bezradny>
(no

Awatar użytkownika
FOSS
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 7579
Rejestracja: 15 maja 2009, 00:48
Lokalizacja: WPR

Post autor: FOSS » 02 gru 2017, 13:19

Ale masz jakieś problemy z klimą?... bo widać, że z klapami jest trochę błędów.

Obawiał bym sie tego:
dracus6662 pisze: 00710 - Defroster Flap Positioning Motor (V107)
Jeżeli nie da się tego skasować albo będzie to powracać to niestety masz problem.
Po pierwsze przez tą klapę mogą być spore problemy z klimą a po drugie dobranie się do tego silniczka wymaga szarpania całej deski rozdzielczej.
No chyba, że ktoś zna jakieś inne dojście bo ja jakoś nie kojarzę.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-

Awatar użytkownika
dracus6662
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2203
Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW

Post autor: dracus6662 » 02 gru 2017, 21:25

siema

kłopot objawia się tym ze :

prawa strona chlodem daje ale lewa piekarnik

ogolnie jak robie test klapkami to grzeje ze srodkowych kratek od strony pasażera i od góry daje cieple

ale jak normalnie to po skasowaniu bledow to grzeje prawa strona ale po chwili przestaje .. ten blad v107 to pierwszy raz widziałem

a ten g 136 i g 137 to silniczki czy czujniki temperatury ? bo w tych kratkach sa chyba czujniki temperatury może ten w prawej jest walnięty ale nie wiem czy jest w obu czyli w tej strodkowej i prawej....

a ten v107 za co jest odpowiedzialny?

masz może jakiś odnośnik w sprawie tych g136 i g137?

Awatar użytkownika
mkbewe
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1304
Rejestracja: 13 mar 2015, 23:53
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: mkbewe » 22 sie 2018, 12:39

Muszę zrobić lekki odkop bo mam taki problem ze jak np jade autem. Kilka pracuje, jest chłodek wszystko super.
Powiedzmy że nagle zrobiło mi się za zimno i dałem mu żeby grzał na chwilkę przykładowo te 25st.
Skręcam spowrotem na chłodzenie LO czy 17 czy bez znaczenia i klima już nie chce chłodzić, z kratek cały czas mam ciepłe powietrze, z lewych cieplejsze jak z prawnych.
Muszę zgasić auto, odpalić spowrotem i klima znowuch chłodzi.


Błąd w sterowniku poza grzałkami nóg to od G137.....

[ Dodano: 2018-08-22, 12:39 ]
Dzisiaj się mu odmieniło i teraz lewą strona chłodzi a prawa nie...
Pojadę jutro na sprawdzenie czy nie mam gdzieś wycieków czynnika ale wątpię że to będzie to.


Ktoś podpowie gdzie mogę szukać przyczyny ??

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 22 sie 2018, 20:20

Jeśli chłodzi, z przerwami, ale chłodzi, to czynnik jest. Może go być ewentualnie za mało.
Bądź dobry jak chleb.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl