cl3hna pisze:(co możecie usłyszeć na powyższym filmiku)
Jakim filmie ?
Coś się Pawłowi link nie wkleił
Tutaj wersja robocza:
a tutaj wersja finalna:
Nagrywane "kalkulatorem"... bo profi kamery jeszcze się nie dorobiłem
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Ja jestem mega zadowolony tylko muszę opanować zużycie paliwa... Teraz jak spadł śnieg jest jeszcze więcej 'fanu' z quattro i tego wydechu...jeżdząc po mieście mam automatyczny ruch wyciszenia radia i otwarcia szyby od strony kierowcy
Tygodnik MOTOR w dzisiejszym wydaniu, w numerze 17-18, zamieścił następny artykuł nt. Audi A8 D3.
Nieskromnie i tym razem dodam, że artykuł ten ponownie powstał z moim aktywnym udziałem
Poniżej foto tego artykułu ale oczywiście polecam zakup wersji papierowej bo czyta się to wtedy inaczej
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Nie wiem o co kaman ale ostatnio jakiś plaga na wyciąganie silników mnie dopadła.
4.2bfm - miał być tylko rozrusznik oraz chłodniczka oleju
Niby wszytko do zrobienia na samochodzie - robiłem wielokrotnie - ale niestety ani jedno ani drugie nie współpracowało
Połamałem kilka narzędzi i finalnie silnik wyjechał z auta.
Przy okazji ujawniliśmy wyciek płynu spod pompy wody a przy jej demontażu urwały się 3 śruby - super
.
4.2bvn
Rozrząd do zrobienia więc motor i tak poleciał na dół.
A przy okazji turbo miało polecieć do sprawdzenia ale po demontażu już było wiadomo co dalej.
Przy okazji wyszło kilka innych rzeczy dodatkowych łącznie z pękniętą podłużnicą którą ktoś nieudolnie próbował łatać
. .
4.2bfm - coś stuknęło i zaczął robić pod siebie olejem
Po oględzinach okazało się, że korba wyszła bokiem
. . . .
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
[quote="drago_o"]Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie [/quote
Ale to chyba jak widzę to jest element niewymienny
Odkręca się ta podłużnice, a właściwie jej 40-45cm'rowy koniec z uchwytem na poduszkę silnika(wspornik) i pas przedni wiem bo wymianialem po spotkaniu z ,na pozór, płytką kałużą
Lechu pisze:ta korba to tak sama z siebie ? czy już wiadomo co było przyczyną ?
Cóż, przyczyny nie znam na 100% a silnika na razie nie rozbieram.
Do auta wjeżdża drugi motor który stoi już ożeniony ze skrzynią i całym osprzętem i jest gotowy na wrzucenie do budy.
Jutro będzie już pewnie uruchomiony i wyjedzie o własnych siłach.
Co do przyczyn...
Podejrzewam długą jazdę z zapchanym katalizatorem i ciężka noga przy dławiącym się silniku bo korba poszła na tej stronie co był zapchany katalizator.
drago_o pisze:Te podłużnice używane kosztują 100-200zl to po co to łatać. One pękają bardzo łatwo, taki stop ale są sztywne i lekkie
drago_o pisze:Odkręca się ta podłużnice, a właściwie jej 40-45cm'rowy koniec z uchwytem na poduszkę silnika(wspornik) i pas przedni wiem bo wymianialem po spotkaniu z ,na pozór, płytką kałużą
Karol, masz rację i jednocześnie się mylisz.
Masz rację - ta końcówka podłużnicy jest demontowalna i nie opłaca się jej naprawiać.
To jest właśnie ta kontrolowana strefa zgniotu.
Mylisz się - element na zdjęciu nie jest demontowalny, to stały punkt ramy przestrzennej do której bezpośrednio mocowana jest m.in. rama pomocnicza silnika czyli tzw. sanki.
Zobacz na zdjęciach poniżej...
Po lewej od tych śrub z główką Spline masz ten demontowalny element podłużnicy a po prawej jest już element stały który możesz tylko wyciąć i pospawać.
Pęknięty był ten element po prawej czyli prawa przednia śruba ramy pomocniczej silnika trzymała się elementu który dee facto był odłamany od elementu stałego.
W tym aucie pęknięty był również kielich prawego przedniego amortyzatora - to również zostało już naprawione.
Jak wygląda to obecnie widać na foto.
. .
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
Zaaferowany organizacją zlotu oraz przeprowadzką siedziby firmy przegapiłem...
a tymczasem Auto Moto w czerwcowym numerze wypuściło artykuł nt. kupowania aut używanych, m.in. oczywiście Audi A8
.
* FOSS motorsport *(PL-Warszawa) inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-