części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 97 3.7PB/LPG ] Ciężko pali gdy jest zimno

Hermann
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:29
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: Hermann » 04 lis 2012, 08:38

Ja już parę razy się przekonałem że podjechanie do serwisu VW/Audi,podłączenie i porządne zdiagnozowanie usterki wychodzi taniej niż jeżdżenie po warsztatach lub "gdybanie" i nie przespane noce.

PS.Są oczywiście profesjonaliści którzy nie koniecznie muszą pracować w VW/AUDI

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 lis 2012, 10:52

Hermann pisze:Ja już parę razy się przekonałem że podjechanie do serwisu VW/Audi,podłączenie i porządne zdiagnozowanie usterki wychodzi taniej niż jeżdżenie po warsztatach lub "gdybanie" i nie przespane noce.
A ja powiem tak , po co wydawać na serwis , skoro można kupić samemu Vaga i samemu w każdej chwili zdiagnozować auto ;-)

Hermann
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:29
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: Hermann » 04 lis 2012, 13:20

mdamian pisze:.... można kupić samemu Vaga i samemu w każdej chwili zdiagnozować auto ;-)
Ależ oczywiście że można tyle że trzeba mieć jeszcze o tym pojęcie. :peace:

PS.Samemu można wszystko.Tyle że najlepsze jest jak szukamy auta i pytamy czy było serwisowane to odpowiedź brzmi zazwyczaj TAK TAK OCZYWIŚCIE JA SAM.Ale to tylko tak dla żartu ;-)

Awatar użytkownika
mdamian
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2817
Rejestracja: 12 maja 2010, 00:06
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: mdamian » 04 lis 2012, 17:50

Hermann, chodzi mi o to że Vagiem możesz zawsze samemu sprawdzić , po co płacić w serwisie 100 czy 150 zł za wykasowanie błędów i stwierdzenie co boli twoje autko . Naprawić zawsze można u kogoś w zakładzie (jak ktoś nie ma warunków) , albo samemu .
Powiedz mi ile samochodów 10letnich czy nawet 5 letnich u nas w kraju jest serwisowanych w serwisach ASO ??
5% ze wszystkich aut z danego rocznika ??
Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .

Hermann
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 5
Rejestracja: 02 lis 2012, 16:29
Lokalizacja: dolnyśląsk

Post autor: Hermann » 04 lis 2012, 22:10

mdamian pisze:Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .
np.ostatnio wymieniałem włącznik tempomatu bo coś świrował 230€ z wymianą na nowy.Tarcze przednie plus klocki 560€ z wymianą.Jakie auto takie ceny i tyle.Nie wiem czy złodzieje ale ludzie i ludziska są wszędzie.Ale za to rysa na tylnym zderzaku nie z mojej winy to już grubo, bo wycenili na 1150€ i ubezpieczalnia musiała wypłacić.


ps.ostatni raz robię OT proszę wyciąć i przenieść tam gdzie trzeba.

chicken20091986
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 658
Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: chicken20091986 » 25 mar 2013, 07:54

Sprawdź regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej , ja tak miałem . Wszystko zależne było od temp. jak auto było zimne to odpaliło i zaraz zgasło i trzeba było kręcić z 4 sek. a jak ciepły to palił od razu . Im bardziej uszkodzony tym intensywniejsze mogą być problemy .

Awatar użytkownika
dariuszmuzyka
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 119
Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: dariuszmuzyka » 01 sty 2015, 11:51

Problem rozwiązany, powodem złego odpalania było jednal złe zestrojenie instalacji lpg, po wykasowaniu map bęzyny które sie rozstrajały podszas pracy na lpg wszystko wraca do normy :)

PATRYKC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2018, 10:53
Lokalizacja: Pępowo

Post autor: PATRYKC » 12 paź 2018, 11:18

Witam,
mam trochę inny problem bo u siebie w D2 z 1999 r silnik 3,7 PB/LPG nie mogę dziada odpalić za pierwszym razem. Problem pojawia się zazwyczaj rano, po nocnym postoju. Odpala za 3-5 tym razem. Jak kręcę to rusza jakby na kilka cylindrów, kuleje i zdycha. Jeżeli do tego dotknę pedał gazu to jakby się zalewał. Po kolejnych razach bez dotykania gazu jakby lepiej aż zaskoczy. Sprawdzone błędy - brak. Ciśnienie na pompie przy listwie ok...nie wiem co może to być. Macie pomysł?
<bezradny>
PatrykC

michalwruszak
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2449
Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: michalwruszak » 12 paź 2018, 11:40

Uszkodzony reduktor od LPG - wymień lub napraw i problemu nie bedzie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044

PATRYKC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2018, 10:53
Lokalizacja: Pępowo

Post autor: PATRYKC » 14 paź 2018, 10:25

michalwruszak pisze:Uszkodzony reduktor od LPG - wymień lub napraw i problemu nie bedzie
Próbowałem już jechać z zakręconym gazem i odlaczonym LPG i nic się nie zmieniło...gazownictwo oczywiście twierdzi że od strony LPG jest wszystko ok...
Tak czy inaczej pojadę do gościa i niech robi bo LPG jeszcze na gwarancji. Dzięki za info
Ostatnio zmieniony 14 paź 2018, 10:42 przez PATRYKC, łącznie zmieniany 2 razy.
PatrykC

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2018, 11:10

Ja ostatnio też borykałem się z tym problemem, po wykluczeniu lpg stwierdziłem, że zajrzę do pompy paliwa

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/AK9L_zM2sww" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>


Pompa w moim przypadku była nowa założona. Wszystko chodziło do czasu.
Po pewnym czasie zaczęły się problemy z porannym odpalaniem.
Wykluczyłem lpg, zalewanie paliwem, rozjechane mapy, brak błędów, lewizne na dolocie, przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa,przekaźnik pompy itp.

Najprawdopodobniej zapowietrzał się układ paliwowy i z tego powodu były u mnie problemy z porannym odpalaniem. Paliwo schodziło z kosza.
Po rozebraniu wszystkiego czepiłem się tej uszczelki

Obrazek

Ona uszczelnia oba kosze. W tym właśnie miejscu paliwo przelewa się z zawieszonego kosza do tego w którym jest pompa paliwa.
Uwaga podczas montażu pompy by dobrze osadzić ją w wkładzie oraz by dobrze osadzić wkład w koszu.
Jeśli pompa nie będzie dobrze osadzona, nastąpi brak przelewu między komorami co będzie skutkowało zatarciem pompy.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Fo5ptZrvu1M" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Natomiast jeśli wkład nie trafi w swoje miejsce pompa będzie 2cm wyżej w koszu i może to powodować problem z odpalaniem jeśli w/w uszczelka jest nieszczelna.

Uszczelkę można oczywiście wymienić, ale, że jesteśmy Januszami w swojej klasie, wyjąłem tulejkę metalową która dystansuje skręcenie koszy i ją troszkę przeszlifowałem.
Poskładałem wszystko, skręciłem jak należy, założyłem wszędzie takie opaski
Obrazek
I auto pali, chodzi i jeździ.

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/OaNvb9rZ5vc" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hDpXuCZdS44" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 14 paź 2018, 18:20

to widze że w twoim przypadku ta uszczelka broiła, też musze sie wziąść za wymiane pompy, pompa leży , komplet uszczelek też tylko odwagi brak <boisie>
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ernesto

Post autor: ernesto » 14 paź 2018, 18:26

pb41ns pisze:tylko odwagi brak <boisie>
Nie jest to nic trudnego, największy problem, może nie problem ale strach jest przy wkładaniu ją w miejsce. Grunt to opanowanie i spokój. Ja u siebie ją wyciągałem jednego dnia 5x :D bo pośpiech robił swoje.

PATRYKC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 4
Rejestracja: 12 paź 2018, 10:53
Lokalizacja: Pępowo

Post autor: PATRYKC » 15 paź 2018, 15:28

Ja oddaję w tym tygodniu auto do gazownika. Później będę wiedział czy doszli do ładu. Ze względu na to, że ciśnienie paliwa jest u mnie ok to...
Tym czasem mam na sprzedaż kpl regeneracyjny do pompy paliwa jakby ktoś chciał. Koszt 600 zł
numer 4D0298133C
PatrykC

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl