[D2 97 3.7PB/LPG ] Ciężko pali gdy jest zimno
A ja powiem tak , po co wydawać na serwis , skoro można kupić samemu Vaga i samemu w każdej chwili zdiagnozować auto ;-)Hermann pisze:Ja już parę razy się przekonałem że podjechanie do serwisu VW/Audi,podłączenie i porządne zdiagnozowanie usterki wychodzi taniej niż jeżdżenie po warsztatach lub "gdybanie" i nie przespane noce.
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ależ oczywiście że można tyle że trzeba mieć jeszcze o tym pojęcie.mdamian pisze:.... można kupić samemu Vaga i samemu w każdej chwili zdiagnozować auto ;-)
PS.Samemu można wszystko.Tyle że najlepsze jest jak szukamy auta i pytamy czy było serwisowane to odpowiedź brzmi zazwyczaj TAK TAK OCZYWIŚCIE JA SAM.Ale to tylko tak dla żartu ;-)
Hermann, chodzi mi o to że Vagiem możesz zawsze samemu sprawdzić , po co płacić w serwisie 100 czy 150 zł za wykasowanie błędów i stwierdzenie co boli twoje autko . Naprawić zawsze można u kogoś w zakładzie (jak ktoś nie ma warunków) , albo samemu .
Powiedz mi ile samochodów 10letnich czy nawet 5 letnich u nas w kraju jest serwisowanych w serwisach ASO ??
5% ze wszystkich aut z danego rocznika ??
Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .
Powiedz mi ile samochodów 10letnich czy nawet 5 letnich u nas w kraju jest serwisowanych w serwisach ASO ??
5% ze wszystkich aut z danego rocznika ??
Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
np.ostatnio wymieniałem włącznik tempomatu bo coś świrował 230€ z wymianą na nowy.Tarcze przednie plus klocki 560€ z wymianą.Jakie auto takie ceny i tyle.Nie wiem czy złodzieje ale ludzie i ludziska są wszędzie.Ale za to rysa na tylnym zderzaku nie z mojej winy to już grubo, bo wycenili na 1150€ i ubezpieczalnia musiała wypłacić.mdamian pisze:Masz swoje autko też serwisowane tylko w ASO ?? Jakie koszta tak z ciekawości ??
Wiem że temat był już poruszany , ale ciekawi mnie ile coś takiego kosztuje u złodziei w serwisie .
ps.ostatni raz robię OT proszę wyciąć i przenieść tam gdzie trzeba.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 658
- Rejestracja: 30 sty 2013, 16:07
- Lokalizacja: Szczecin
- dariuszmuzyka
- Forum Audi A8
- Posty: 119
- Rejestracja: 13 gru 2010, 22:49
- Lokalizacja: Olsztyn
Witam,
mam trochę inny problem bo u siebie w D2 z 1999 r silnik 3,7 PB/LPG nie mogę dziada odpalić za pierwszym razem. Problem pojawia się zazwyczaj rano, po nocnym postoju. Odpala za 3-5 tym razem. Jak kręcę to rusza jakby na kilka cylindrów, kuleje i zdycha. Jeżeli do tego dotknę pedał gazu to jakby się zalewał. Po kolejnych razach bez dotykania gazu jakby lepiej aż zaskoczy. Sprawdzone błędy - brak. Ciśnienie na pompie przy listwie ok...nie wiem co może to być. Macie pomysł?
mam trochę inny problem bo u siebie w D2 z 1999 r silnik 3,7 PB/LPG nie mogę dziada odpalić za pierwszym razem. Problem pojawia się zazwyczaj rano, po nocnym postoju. Odpala za 3-5 tym razem. Jak kręcę to rusza jakby na kilka cylindrów, kuleje i zdycha. Jeżeli do tego dotknę pedał gazu to jakby się zalewał. Po kolejnych razach bez dotykania gazu jakby lepiej aż zaskoczy. Sprawdzone błędy - brak. Ciśnienie na pompie przy listwie ok...nie wiem co może to być. Macie pomysł?
PatrykC
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Uszkodzony reduktor od LPG - wymień lub napraw i problemu nie bedzie
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Próbowałem już jechać z zakręconym gazem i odlaczonym LPG i nic się nie zmieniło...gazownictwo oczywiście twierdzi że od strony LPG jest wszystko ok...michalwruszak pisze:Uszkodzony reduktor od LPG - wymień lub napraw i problemu nie bedzie
Tak czy inaczej pojadę do gościa i niech robi bo LPG jeszcze na gwarancji. Dzięki za info
Ostatnio zmieniony 14 paź 2018, 10:42 przez PATRYKC, łącznie zmieniany 2 razy.
PatrykC
Ja ostatnio też borykałem się z tym problemem, po wykluczeniu lpg stwierdziłem, że zajrzę do pompy paliwa
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/AK9L_zM2sww" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Pompa w moim przypadku była nowa założona. Wszystko chodziło do czasu.
Po pewnym czasie zaczęły się problemy z porannym odpalaniem.
Wykluczyłem lpg, zalewanie paliwem, rozjechane mapy, brak błędów, lewizne na dolocie, przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa,przekaźnik pompy itp.
Najprawdopodobniej zapowietrzał się układ paliwowy i z tego powodu były u mnie problemy z porannym odpalaniem. Paliwo schodziło z kosza.
Po rozebraniu wszystkiego czepiłem się tej uszczelki
Ona uszczelnia oba kosze. W tym właśnie miejscu paliwo przelewa się z zawieszonego kosza do tego w którym jest pompa paliwa.
Uwaga podczas montażu pompy by dobrze osadzić ją w wkładzie oraz by dobrze osadzić wkład w koszu.
Jeśli pompa nie będzie dobrze osadzona, nastąpi brak przelewu między komorami co będzie skutkowało zatarciem pompy.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Fo5ptZrvu1M" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Natomiast jeśli wkład nie trafi w swoje miejsce pompa będzie 2cm wyżej w koszu i może to powodować problem z odpalaniem jeśli w/w uszczelka jest nieszczelna.
Uszczelkę można oczywiście wymienić, ale, że jesteśmy Januszami w swojej klasie, wyjąłem tulejkę metalową która dystansuje skręcenie koszy i ją troszkę przeszlifowałem.
Poskładałem wszystko, skręciłem jak należy, założyłem wszędzie takie opaski
I auto pali, chodzi i jeździ.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/OaNvb9rZ5vc" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hDpXuCZdS44" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/AK9L_zM2sww" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Pompa w moim przypadku była nowa założona. Wszystko chodziło do czasu.
Po pewnym czasie zaczęły się problemy z porannym odpalaniem.
Wykluczyłem lpg, zalewanie paliwem, rozjechane mapy, brak błędów, lewizne na dolocie, przepływomierz, regulator ciśnienia paliwa,przekaźnik pompy itp.
Najprawdopodobniej zapowietrzał się układ paliwowy i z tego powodu były u mnie problemy z porannym odpalaniem. Paliwo schodziło z kosza.
Po rozebraniu wszystkiego czepiłem się tej uszczelki
Ona uszczelnia oba kosze. W tym właśnie miejscu paliwo przelewa się z zawieszonego kosza do tego w którym jest pompa paliwa.
Uwaga podczas montażu pompy by dobrze osadzić ją w wkładzie oraz by dobrze osadzić wkład w koszu.
Jeśli pompa nie będzie dobrze osadzona, nastąpi brak przelewu między komorami co będzie skutkowało zatarciem pompy.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/Fo5ptZrvu1M" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
Natomiast jeśli wkład nie trafi w swoje miejsce pompa będzie 2cm wyżej w koszu i może to powodować problem z odpalaniem jeśli w/w uszczelka jest nieszczelna.
Uszczelkę można oczywiście wymienić, ale, że jesteśmy Januszami w swojej klasie, wyjąłem tulejkę metalową która dystansuje skręcenie koszy i ją troszkę przeszlifowałem.
Poskładałem wszystko, skręciłem jak należy, założyłem wszędzie takie opaski
I auto pali, chodzi i jeździ.
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/OaNvb9rZ5vc" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/hDpXuCZdS44" frameborder="0" allow="autoplay; encrypted-media" allowfullscreen></iframe>