[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Kompa mam Więc to nie problem. Czyli pętla na światłowód, wtyczke z zasilaniem do modułu wypiąć (np tv, zmieniarka, wzmacniacz bose) i wtedy wejść w Gateway i usunąć z wyposażenia dany moduł następnie sprawdzać pobór prądu po uspieniu?
Trochę nie rozumiem tego usuwania z wyposażenia...... wydaje mi się że pętla oraz wypicie wtyczki zasilania powinno wystarczyć.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś wyprostuje
Trochę nie rozumiem tego usuwania z wyposażenia...... wydaje mi się że pętla oraz wypicie wtyczki zasilania powinno wystarczyć.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś wyprostuje
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
Usuwa sie, bo inaczej będą jakieś błędy (wcześniej było o tym pisane, nie pamietam dokładnie), wiem tylko, ze bez usunięcia nic nie sprawdzisz.Pczester pisze:Kompa mam Więc to nie problem. Czyli pętla na światłowód, wtyczke z zasilaniem do modułu wypiąć (np tv, zmieniarka, wzmacniacz bose) i wtedy wejść w Gateway i usunąć z wyposażenia dany moduł następnie sprawdzać pobór prądu po uspieniu?
Trochę nie rozumiem tego usuwania z wyposażenia...... wydaje mi się że pętla oraz wypicie wtyczki zasilania powinno wystarczyć.
Jeśli się mylę niech mnie ktoś wyprostuje
Poza tym wszystko się zgadza z opisem, z tym, ze niekoniecznie pobór prądu musi być od razu.
U mnie jest ten sam problem i jest tak, ze dopiero po 3, czasem nawet 6 godzinach coś się wzbudza i zabiera prąd, a do tego czasu nie ma poboru, także wszytsko zależy jak szybko Ci ucieka prąd, bo pewnie będziesz musiał wypinać poszczególne momenty o czekać pare godzin lub cały dzień czy Ci zje akumulator czy nie.
Ja założyłem przekaźnik pod bezpiecznik, który mi się uruchamia po przekręceniu stacyjki, bo nie mam kiedy tego poszukać.
Ok, w wolnej chwili będę kombinowal. Rozladowuje mi powoli tzn po 3 dniach postoju w garażu ciężko kręci i czasami nie odpali. Aku nowy, lądowanie na poziomie 13,5v. Odlaczylem teraz na próbę światłowód i nie dałem pętli, a więc wszystko mam wyłączone, sprawdzę jak będzie się zachowywać auto po postoju, i jeśli będzie poprawa to zacznę szukać konkretnego urządzenia.
Auto z nowym aku i poprawnym ładowaniem powinien wytrzymać tydzień lub dwa bez odpalania?
Auto z nowym aku i poprawnym ładowaniem powinien wytrzymać tydzień lub dwa bez odpalania?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
A zakodowała nowy akumulator?Pczester pisze:Ok, w wolnej chwili będę kombinowal. Rozladowuje mi powoli tzn po 3 dniach postoju w garażu ciężko kręci i czasami nie odpali. Aku nowy, lądowanie na poziomie 13,5v. Odlaczylem teraz na próbę światłowód i nie dałem pętli, a więc wszystko mam wyłączone, sprawdzę jak będzie się zachowywać auto po postoju, i jeśli będzie poprawa to zacznę szukać konkretnego urządzenia.
Auto z nowym aku i poprawnym ładowaniem powinien wytrzymać tydzień lub dwa bez odpalania?
Nie wiem ile wpływu to ma na ciężkie palenie, ale jak komputer mierzy dane wg starego, może i ma to wplyw
[ Dodano: 2018-10-23, 22:09 ]
A jak wygrywałeś tego moda?dice111 pisze:Odpinanie zasilania GW
Czy po nim można słuchać muzyki bez włączenia stacyjki? Bo u mnie wyczerpuje po nocy a przy włączonym radiu po 20 minutach, stad zamontowany przekaznik
-
- Forum Audi A8
- Posty: 17
- Rejestracja: 15 cze 2018, 22:30
- Lokalizacja: Przybiernów
Wydaje mi się, że w momencie włożenia kluczyka już pojawia się 12V na zacisku 15. A może nawet odrobinę wcześniej już po otwarciu auta bo sterowniki się wybudzają. Te 12V "po zapłonie" wydaje się być w A8 tylko takim umownym "po zapłonie". Jak chcesz więcej doczytać to mogę SSP Ci podesłać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No właśnie nie wiem jak to jest. Mam podłączoną kamerę w aucie i uruchamia się po zapłonie (jak przekrecam kluczyk dopiero). Ale pewny nie jestem czy podpialem ja pod zacisk 15 Czy pod coś co dostaje prąd po przekreceniu 🤣 ale jeśli jest gdzieś opcja to sprawdzić jak jest z tym prądem i gdzie pojawia się po włożeniu kluczyka to byłbym wdzięczny. Schematów aż tak nie potrafię czytać by znaleźć to o czym piszę.drago_o pisze:Wydaje mi się, że w momencie włożenia kluczyka już pojawia się 12V na zacisku 15. A może nawet odrobinę wcześniej już po otwarciu auta bo sterowniki się wybudzają. Te 12V "po zapłonie" wydaje się być w A8 tylko takim umownym "po zapłonie". Jak chcesz więcej doczytać to mogę SSP Ci podesłać
Sprawdź w puszczę bezpieczników daj mi znać tak koło 21 to podeślę ci rozpiskę bezpieczników z dopiskiem który jest na zacisku 30 a który na 15. Będziesz mógł sprawdzić co ma prąd po otwarciu a co po włożeniu kluczyka i po przekreceniu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Ok 👍drago_o pisze:Sprawdź w puszczę bezpieczników daj mi znać tak koło 21 to podeślę ci rozpiskę bezpieczników z dopiskiem który jest na zacisku 30 a który na 15. Będziesz mógł sprawdzić co ma prąd po otwarciu a co po włożeniu kluczyka i po przekreceniu
[ Dodano: 2018-10-24, 21:36 ]
drago_o pisze:Sprawdź w puszczę bezpieczników daj mi znać tak koło 21 to podeślę ci rozpiskę bezpieczników z dopiskiem który jest na zacisku 30 a który na 15. Będziesz mógł sprawdzić co ma prąd po otwarciu a co po włożeniu kluczyka i po przekreceniu
Jak ktoś wie który bezpiecznik jest od GATEWAY to poproszę o info Bo nie mogę znaleźć. Auto 2006r 1 lift 3,0 TDI.