części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 97 4.2PB/LPG ] [AKG] Nie odpala

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 19 paź 2018, 17:24

czujnik jest nie ważny aż tak
regulator jak się spartolił to nie było ciśnienia na listwie a nie było za wysokie
czyli saper od prawa do lewego <boisie>

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 22 paź 2018, 15:40

I mechanik nie podejmuje się dalszej naprawy .
Pompa łapie powietrze, i są wyłamane ze 3 zęby na wieńcu <boisie>

Awatar użytkownika
CINEK
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 5237
Rejestracja: 07 paź 2012, 20:28
Lokalizacja: Konstantynów Łódzki

Post autor: CINEK » 22 paź 2018, 18:36

Lechu pisze:I mechanik nie podejmuje się dalszej naprawy .
jeśli faktycznie się nie podejmuje takich rzeczy to uciekaj Panie od niego, ponieważ jest tak jak pepi pisze
pepi pisze:ten mechanik to saper
wydaje mi się że on naprawia auta na chybił trafił
<boisie> <bezradny>
to nie jest zwykły napęd...to

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 22 paź 2018, 21:56

Mam dziwne wrażenie, że te wyłamane zęby to punkt, gdzie czujnik się ogarnia gdzie jest. Koło impulsowe nie jest całe uzębione. Co do zapachu paliwa przy odpalaniu miałem to samo. Pompa sobie dobijała, ciśnienie rosło, auto nie odpalało i paliwo wyciskało gdzie popadnie, bo nie wracało a wtryski odcięte. A koniec końców okazało się, że padła wiązka czujnika położenia wału. Weź kolego zobacz w blokach czy w ogóle wał się kręci, to widać ZTCP przy przynajmniej 5 sekundach kręcenia jak załapie z 200 czy więcej obrotów. Tak samo dopiero wtedy załapie błąd czujnika wału czy gubiące się impulsy.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 25 paź 2018, 21:35

Pepek pisze:Mam dziwne wrażenie, że te wyłamane zęby to punkt, gdzie czujnik się ogarnia gdzie jest. Koło impulsowe nie jest całe uzębione.
Był ściągany 2 raz i potwierdzone, Jak trafi na dziure to wali po zebach i jeszcze słychać czasami uderzenie zębatki, jak trafi na dziure.

[ Dodano: 2018-10-23, 13:15 ]
Auto odebrane, mechanik ze względu na to, że oddał nie sprawne auto nie kasował za usługę.

[ Dodano: 2018-10-25, 21:35 ]
Sytuacja jest taka, Jak zaleją kosz PB to auto odpali i pochodzi, dopóki nie skończy się w nim paliwo.
Tak jakby pompą nie zaciągała paliwa do kosza . I teraz pytanie, wsadzili mu nową pompę magnetii marelli, stara nie dawała już ciśnienia i przy sprawdzaniu ojca w garażu po prostu zdechła już się nawet nie zakręci :P

Czy to wina źle złożonego kosza i tej całej instalacji z piekła rodem w baku, czy pompy ?

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 paź 2018, 09:11

A niech zobaczą czy ta pompa ma ten mały króciec, bo pamiętam, że swego czasu przychodziły na zmianę z i bez niego.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

ernesto

Post autor: ernesto » 26 paź 2018, 16:16

Pepek pisze:A niech zobaczą czy ta pompa ma ten mały króciec
Na bank nie ma.
Lechu pisze:Sytuacja jest taka, Jak zaleją kosz PB to auto odpali i pochodzi, dopóki nie skończy się w nim paliwo.
Wymontować pompę i zakupić oryginalną.

Zamontowanie pompy z jednym króćcem powoduje, że brak jest przelewu między komorami, pompa nie jest zalewana i auto gaśnie po tym jak wyciągnie paliwo z kosza.

Jedyne wyjście to zalanie paliwa powyżej połowy zbiornika by paliwa było na tyle by wlewało się do kosza od góry.

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 26 paź 2018, 19:38

macie może fotkę jak ten króciec wygląda i gdzie on dokładnie jest ?? Można go przełożyć ze starej pompy ?

Awatar użytkownika
Pepek
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 661
Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
Moje auto: S8 D5
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Przemek
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: Pepek » 26 paź 2018, 21:17

Pierwszy z brzegu przykład http://www.pompapaliwa.pl/pompy-paliwa/ ... di-a8.html zaznaczony czerwonym. Teoretycznie można, wiąże się to jednak z grubą rozbiórką pompy. Kup VDO i zapomnij o temacie.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.

Thomi
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 6
Rejestracja: 16 sie 2016, 17:28
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: Thomi » 30 paź 2018, 22:17

Witam. Proponuję zaprowadzic do P.Marka w Warczu. Zawieziesz lawetą wrócisz na kołach i zaoszczędzisz kasy i nerwów. Przerabiałem mechaników w Inowrocławiu w związku z problemem skrzyni i kilka stów na lawetę to jest nic na ile mogą narazić cię ludzie którzy nie kochają A8.

ernesto

Post autor: ernesto » 01 lis 2018, 11:33

Lechu pisze: Można go przełożyć ze starej pompy ?
Nie kombinuj. Kup ori pompę.
Po za tym nie wiesz jak jest w środku skonstruowana nowa pompa.
Oryginalna zasila listwę górnym, grubym króćcem, a małym dolnym pompy strumieniowe.

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 16 lis 2018, 19:01

Takie pytanko, by sprawdzić czy wszystko działa (zalewa kosz) i nie ciągnie powietrza, to wszystko musi być zakręcone i zamknięte ?? Czy na otwartych pokrywach można sprawdzać ?

Pompa VDO, dzieje się to samo, nie podaje paliwa do kosza.

[ Dodano: 2018-11-16, 19:01 ]
Wychodzi na to, że uszczelki w koszu się rozlazły.
Można je jakoś zastąpić czy trzeba ori kupować ?

Miś
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 104
Rejestracja: 17 mar 2018, 16:14
Lokalizacja: Tczew

Post autor: Miś » 16 lis 2018, 22:58

Uszczelki ori dostaniesz u Michała, Ale koszt nie jest zbyt ciekawy chyba coś ponad 700zl,oringi w każdym rozmiarze dostaniesz bez problemu w
Kazdym sklepie rolniczym i dadzą radę bez problemu.

Awatar użytkownika
Lechu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1139
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:27
Lokalizacja: wielkopolska

Post autor: Lechu » 12 sie 2019, 20:37

Auto jeździło 4 msc i z powrotem wrociło na reklamację.

Wymieniono cały kosz.

I teraz objaw jest taki, że jest problem przy porannym odpaleniu.

Po nocnym postoju
Odpala dopiero za 7 razem,
Po odpaleniu po chwili obroty spadają i jak się gaz dociśnie to zgaśnie.

Jak tak pochodzi ze 3 min, to odpala bez problemu.

Jak stoi pod sklepem ze 2 h to odpali za 3 przekręceniem klczyka. <bezradny>

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 12 sie 2019, 20:49

Nieszczelny kosz, paliwo spływa z kosza i tak się dzieje
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl