części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4

Motostacja

Post autor: Motostacja » 28 sty 2017, 13:34

rafalr93, całe auto powinno zaskoczyć, zostali za murznami przy s klasie czy BMW. Wygląd D4 przed liftem z tyłu jest niedopuszczalny wygląda jak a4. Środek na duży plus, to jeden z lepszych jaki miałem okazje testować, stylistyka do mnie trafia dużo bardziej niżeli ta toporna z BMW, S klasa na dzien dzisiejszy w mojej opini kasuje BMW i Audi .

Licze na przepiękne audi d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem :) no i oczywiście na szybki spadek cen a8 d4 i a7 :D

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 30 lip 2018, 01:42

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:10 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pebo
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1731
Rejestracja: 15 maja 2009, 23:04
Lokalizacja: B.Podl.

Post autor: pebo » 30 lip 2018, 18:52

raftor pisze: (...)Licze na przepiękne audi d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem :) no i oczywiście na szybki spadek cen a8 d4 i a7 :D
Rafi, jak wrażenia po premierze D5?
Bądź dobry jak chleb.

Lolo2
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 72
Rejestracja: 24 sie 2017, 20:07
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Lolo2 » 01 sie 2018, 17:01

pebo pisze:
raftor pisze: (...)Licze na przepiękne audi d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem :) no i oczywiście na szybki spadek cen a8 d4 i a7 :D
Rafi, jak wrażenia po premierze D5?
Pewnie ma problem z ta czescia zdania:

"d5 które pozamiata w swoim segmencie z mocnym ekonomicznym dieslem"
:)

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 06 sie 2018, 23:24

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:10 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

grechut
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 47
Rejestracja: 18 lut 2016, 23:57
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: grechut » 05 wrz 2018, 08:32

Pany, odgrzeje kotleta. Wg was 3.0 czy 4.2? Różnica w zakupie praktycznie żadna, spalanie też no i kucy więcej :)

zanjac
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 74
Rejestracja: 07 kwie 2018, 14:50
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: zanjac » 12 wrz 2018, 22:45

bierz 4.2 TDI najlepszy silnik i niczego nie potrzebuje. <papa>

[ Dodano: 2018-09-12, 22:45 ]
Hgo pisze:gorzej niżeli BMW 7, nie wspominając o S klasie- która dosłownie deklasuje konkurencję.
To prawda, nowe A8 stało się juz takie zwyczajne, nie tak jak A8/S8 D2 polift gdy królowało swoją bytnościa.
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.

dawid_oskar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dawid_oskar » 31 paź 2018, 22:35

Wiele osób mi powiedziało,słyszałem w salonie ,serwisie ... Jeśli kupujesz a8 ,a pytasz o spalanie,to nie stać Cię na jej utrzymanie. Kup wtedy a6 2.0tdi

[ Dodano: 2018-10-31, 22:35 ]
U nas w rodzinie od zawsze a8... D3 mialem 4.0tdi palilo,jak skuter 7-8l,pozniej przyszla d4 4.2 moja i d4 4.2Long w najmocniejszej wersji ojca,moja palila wiecej niz ojca mocniejszy long,teraz zmienilem na tfsi i pali jeszcze wiecej. Z mocą to jest tak dieslakom nie brakuje powera w 4.2 ,ale w porownaniu do benzyny na kompresorze reakcja na gaz jest inna ,ja jestem z tfsi zadowolony jezdze dynamicznie i lubie czuc,ze mam wladze nad silnikiem kiedy jest potrzebna moc. Diesel ma zawsze ten moment zawachania po kick downie, kompresor tego nie ma :) tylko zaden diesel nie bral grama oleju, w tfsi o tym zapomnij :)

Hgo
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 196
Rejestracja: 02 sty 2011, 11:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hgo » 01 lis 2018, 14:13

123
Ostatnio zmieniony 17 cze 2021, 01:11 przez Hgo, łącznie zmieniany 1 raz.

dawid_oskar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dawid_oskar » 01 lis 2018, 16:45

Ale prawda jest jaka jest ,skoro stać było na auto,to na jego utrzymanie także być powinno.Minęły już czasy niedoinformowania i ciemnoty,gdzie kupowano samochody za cały majątek,a później jeźdIły od święta ,bo na dojazd do stacji nie wystarczało grosza...

Pali ile pali,tyle wlejesz i nadepniesz mocniej,to spali więcej,jezdzisz autbahną to pali inaczej ,niz do koscioła na wsi,jezdzisz do pracy 2km ..pali inaczej niz tem,ktory jedzie do niej 50km i staje na 20 światłach... Wyluzujcie.
Fakt jest taki a8 nie jest dla ludzi ,ktorzy chca miec audi,dla takich jest np.małyszówka tania jak maluch w utrzymaniu i pali jak skuterek.. A8 to samochód drogi w utrzymaniu,a jesli ktoś się o tym jeszcze nie przekonał,będzie miał okazję nie raz..

Amen.

walus30

Post autor: walus30 » 01 lis 2018, 17:43

Hgo pisze:Wiele osób mi powiedziało,słyszałem w salonie ,serwisie ... Jeśli kupujesz a8 ,a pytasz o spalanie,to nie stać Cię na jej utrzymanie. Kup wtedy a6 2.0tdi
Wiesz kupując auto z takim silnikiem powinieneś się z tym liczyć, że pali ile pali.
Moim zdaniem nie pali dużo, ja np. średnie z 30 TK , mam 11.5 litra ( trasy i miasto , nie mam lekkiej nogi) więc uważam , że spalanie jest OK i nie widzę sensu montażu np. LPG, gdzie zaraz coś czuję posypie się lawina komentarzy.. ... :)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 01 lis 2018, 18:10

dawid_oskar pisze:w porownaniu do benzyny na kompresorze reakcja na gaz jest inna ,ja jestem z tfsi zadowolony
jak rozumiem kolega zachwala 3.0TFSI.... <hmm>
Hgo pisze:
dawid_oskar pisze:Wiele osób mi powiedziało,słyszałem w salonie ,serwisie ... Jeśli kupujesz a8 ,a pytasz o spalanie,to nie stać Cię na jej utrzymanie. Kup wtedy a6 2.0tdi
Nie powielaj tych głupot.
10/10

ps: spalanie ma znaczenie nie ze względu na koszty ale na zasięg... a duży zasięg to fajna sprawa

walus30

Post autor: walus30 » 01 lis 2018, 18:52

ps: spalanie ma znaczenie nie ze względu na koszty ale na zasięg... a duży zasięg to fajna sprawa
też prawda, ale z drugiej strony to nie auto, które trzeba tankować co 300 km , więc tragedii nie ma.

dawid_oskar
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 105
Rejestracja: 22 cze 2014, 08:28
Lokalizacja: Poznań

Post autor: dawid_oskar » 01 lis 2018, 23:43

Zasięg katalogowy 1000km, faktyczny zalezy od jazdy... Jak jezdzisz ,jak emeryt,to te 1000 moim zdaniem osiągniesz,jak jezdzisz żwawo,raczej nie tym ciężkim autem... Mi się nigdy żadnym klocem nie udało,a q5 teścia tdi 185km tak :)

[ Dodano: 2018-11-01, 23:43 ]
Tfsi z opini wielu moich znajomych nie lub lpg na dłuższą metę... Ja osobiście piekarnik używam do wypieku bułek,bo jeździć tym mam strach,tym bardziej ,że mialem okazje gasić kiedyc seata zimą i kierowca bez majtek w skarpetach po polu sie kulał w sniegu...

Czy zachwalam... Myślałem nad 4.0tfsi mocniejszym,ale jest duzo cięższy,odczuwalnie na drodze ,fakt mocniejszy,ale dynamika i żwawość wybija na korzysc 3.0...mimo,ze zastrzegalem się,że v6 nigdy juz nie kupię...,po v8 4.0 i 4.2,gdzie praca tego silnija jest ,jak lek na zdarte gardło :)

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 02 lis 2018, 13:11

dawid_oskar pisze:Myślałem nad 4.0tfsi mocniejszym,ale jest duzo cięższy,odczuwalnie na drodze ,fakt mocniejszy,ale dynamika i żwawość wybija na korzysc 3.0..
czy ten 3.0TFSI to seria czy zmieniałeś kółko kompresora i kręciłeś go do tych 400KM z haczykiem? <hmm>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl