[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator
Gateway ma numer 5 po stronie kierowcy. Może być połączony z zegarami. Napisałem Ci PW bo załącznika nie moge wysłać
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Minął tydzień z modem odcięcia zasilania GW, nie robiłem pomiaru prądu ale jest odczuwalna różnica, wręcz zniknął problem ze spadkiem sprawności rozruchu auta przez ten czas odkąd zrobiłem modyfikacje. Byłoby to idealne rozwiązanie ale niestety jest jedna OGROMNA wada nie ma możliwości korzystania z webasto, w momencie kiedy kluczyk jest wyjety ze stacyjki. Uruchamiam z pilota, startuje piec oraz panel klimatyzacji i wentylatory, rozpala się ale niestety po ok 2 minutach pracy pompka przestaje podawać paliwo i piec gaśnie. Dziwne trochę, bo przecież startuje mimo braku zasilania GW, a później raptem gaśnie. Przy włączonym zapłonie oczywiście pracuje bez problemu. Dla mnie zima bez webasto nie wchodzi w grę, dlatego będę musiał szukać co kradnie prąd, dołączając moduły po kolei....SZKODA EHH
Tak, są błędy typu DATA BUS......maciu pisze:jakieś błedy się zachowały? brak komunikacji itp?
Pamięć foteli działa dopiero po kluczyki, ale to do zniesienia, reszta mało co wpływa bezpośrednio na komfort korzystania z auta (błędy w sterownikach nie przeszkadzają). Ale problem z webasto dyskwalifikuje jak dla mnie tą opcję 🤔
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Tylko jeśli masz OE komponenty. Jeśli zmieniałeś jakiś moduł ODIS online automatycznie Ci go pominie w procedurze (czym to grozi chyba nie muszę pisać), co potem wymaga własnych inwencji. Jak do tego podejdą zależy od serwisu, ale miej na uwadze to, że samochód można tam postać kilka dni i za tyle roboczogodzin tez zapłacisz (co i tak nie gwarantuje sukcesu - co mam na myśli np retrofity).Pczester pisze:Ktoś pisał że VASEM, lub po prostu w serwisie można łatwo sprawdzić, jeśli to prawda to bym się umówil na taką diagnostykę, ktoś potwierdzi to ?
Generalnie jak wszystkie komponenty masz OE (czyli od produkcji samochodu z fabryki) diagnostyka jest szybka i łatwa.
Black Cars Matters
- dice111
- Moderator
- Posty: 6004
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Jak nic więcej nie dokładałeś do samochodu to masz uproszczone zadanie (ew. jak masz rozeznanie, czy problem zaczął się właśnie po dołożeniu czegoś) i samymi pętlami, VCDSem i miernikiem dojdziesz w końcu. Jedna uwaga - jeden uszkodzony moduł może wzbudzać inny (uszkodzony mam na myśli nawet w ten sposób, że normalnie działa, ale nie usypia). Diagnoza prosta nie jest, ale w D3 w 90% przypadków dotyczy któregoś elementu infotainment. Powodzenia, albo oddaj samochód do ogarniętego elektryka (w sensie, że wie jak to robić, a takich jest niestety niewiele)
Black Cars Matters
Oczywiście że spróbuję sam 😊 łatwo się nie poddaje. Wszystko co było robione dodatkowo w aucie, było robione zgodnie ze sztuką, a efekt ten jest odkąd kupiłem auto.dice111 pisze:Jak nic więcej nie dokładałeś do samochodu to masz uproszczone zadanie (ew. jak masz rozeznanie, czy problem zaczął się właśnie po dołożeniu czegoś) i samymi pętlami, VCDSem i miernikiem dojdziesz w końcu. Jedna uwaga - jeden uszkodzony moduł może wzbudzać inny (uszkodzony mam na myśli nawet w ten sposób, że normalnie działa, ale nie usypia). Diagnoza prosta nie jest, ale w D3 w 90% przypadków dotyczy któregoś elementu infotainment. Powodzenia, albo oddaj samochód do ogarniętego elektryka (w sensie, że wie jak to robić, a takich jest niestety niewiele)
Tak, moduł zarządzania mam z literka C.panton pisze:mylisz się... sporo firm w PL ma vasa (ODISa) z wykupionym abonamentem
ps: przyznam się że nie czytałem wszystkiego ale moduł zarządzania energią masz ten poliftowy?