części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 24 paź 2018, 22:45

Gateway ma numer 5 po stronie kierowcy. Może być połączony z zegarami. Napisałem Ci PW bo załącznika nie moge wysłać :P
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 01 lis 2018, 22:06

Minął tydzień z modem odcięcia zasilania GW, nie robiłem pomiaru prądu ale jest odczuwalna różnica, wręcz zniknął problem ze spadkiem sprawności rozruchu auta przez ten czas odkąd zrobiłem modyfikacje. Byłoby to idealne rozwiązanie ale niestety jest jedna OGROMNA wada <onie> nie ma możliwości korzystania z webasto, w momencie kiedy kluczyk jest wyjety ze stacyjki. Uruchamiam z pilota, startuje piec oraz panel klimatyzacji i wentylatory, rozpala się ale niestety po ok 2 minutach pracy pompka przestaje podawać paliwo i piec gaśnie. Dziwne trochę, bo przecież startuje mimo braku zasilania GW, a później raptem gaśnie. Przy włączonym zapłonie oczywiście pracuje bez problemu. Dla mnie zima bez webasto nie wchodzi w grę, dlatego będę musiał szukać co kradnie prąd, dołączając moduły po kolei....SZKODA EHH

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 lis 2018, 09:07

jakieś błedy się zachowały? brak komunikacji itp?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 02 lis 2018, 10:30

maciu pisze:jakieś błedy się zachowały? brak komunikacji itp?
Tak, są błędy typu DATA BUS......
Pamięć foteli działa dopiero po kluczyki, ale to do zniesienia, reszta mało co wpływa bezpośrednio na komfort korzystania z auta (błędy w sterownikach nie przeszkadzają). Ale problem z webasto dyskwalifikuje jak dla mnie tą opcję &#129300;

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 lis 2018, 14:15

możesz jeszcze wykrywać włączone webasto (pompka paliwa?)
i wtedy przywracać zasilanie do GW

ale możesz też poszukać co żre prąd i zrobic z tym porządek...

<jezyk2>
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 02 lis 2018, 17:29

Spróbuję znaleźć co żre, jak mi się uda to będę naprawiał. Jak będzie problem zlokalizować to będę się zastanawiał co dalej.

Ktoś pisał że VASEM, lub po prostu w serwisie można łatwo sprawdzić, jeśli to prawda to bym się umówil na taką diagnostykę, ktoś potwierdzi to ?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lis 2018, 18:20

Pczester pisze:Ktoś pisał że VASEM, lub po prostu w serwisie można łatwo sprawdzić, jeśli to prawda to bym się umówil na taką diagnostykę, ktoś potwierdzi to ?
Tylko jeśli masz OE komponenty. Jeśli zmieniałeś jakiś moduł ODIS online automatycznie Ci go pominie w procedurze (czym to grozi chyba nie muszę pisać), co potem wymaga własnych inwencji. Jak do tego podejdą zależy od serwisu, ale miej na uwadze to, że samochód można tam postać kilka dni i za tyle roboczogodzin tez zapłacisz (co i tak nie gwarantuje sukcesu - co mam na myśli np retrofity).
Generalnie jak wszystkie komponenty masz OE (czyli od produkcji samochodu z fabryki) diagnostyka jest szybka i łatwa.
Black Cars Matters

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 02 lis 2018, 18:48

Mam kilka dołożonych....
Moduł tv
Moduł tel
Moduł MMI (Ale przerzucilem w nim pamiec ze starego, w której siedzi CP)

Reszta jest oem.

Czy prywatnie poza aso też można taką procedurę przeprowadzić?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lis 2018, 19:25

Pczester pisze:Czy prywatnie poza aso też można taką procedurę przeprowadzić?
Jak masz sprzęt i wykupioną licencję to tak
Black Cars Matters

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 02 lis 2018, 21:23

Czyli pewnie nikt nie ogarnie &#128514;

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lis 2018, 21:49

Jak nic więcej nie dokładałeś do samochodu to masz uproszczone zadanie (ew. jak masz rozeznanie, czy problem zaczął się właśnie po dołożeniu czegoś) i samymi pętlami, VCDSem i miernikiem dojdziesz w końcu. Jedna uwaga - jeden uszkodzony moduł może wzbudzać inny (uszkodzony mam na myśli nawet w ten sposób, że normalnie działa, ale nie usypia). Diagnoza prosta nie jest, ale w D3 w 90% przypadków dotyczy któregoś elementu infotainment. Powodzenia, albo oddaj samochód do ogarniętego elektryka (w sensie, że wie jak to robić, a takich jest niestety niewiele) <okok>
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 02 lis 2018, 23:05

Pczester pisze:Czyli pewnie nikt nie ogarnie &#128514;
mylisz się... sporo firm w PL ma vasa (ODISa) z wykupionym abonamentem


ps: przyznam się że nie czytałem wszystkiego ale moduł zarządzania energią masz ten poliftowy?

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 03 lis 2018, 06:24

dice111 pisze:Jak nic więcej nie dokładałeś do samochodu to masz uproszczone zadanie (ew. jak masz rozeznanie, czy problem zaczął się właśnie po dołożeniu czegoś) i samymi pętlami, VCDSem i miernikiem dojdziesz w końcu. Jedna uwaga - jeden uszkodzony moduł może wzbudzać inny (uszkodzony mam na myśli nawet w ten sposób, że normalnie działa, ale nie usypia). Diagnoza prosta nie jest, ale w D3 w 90% przypadków dotyczy któregoś elementu infotainment. Powodzenia, albo oddaj samochód do ogarniętego elektryka (w sensie, że wie jak to robić, a takich jest niestety niewiele) <okok>
Oczywiście że spróbuję sam &#128522; łatwo się nie poddaje. Wszystko co było robione dodatkowo w aucie, było robione zgodnie ze sztuką, a efekt ten jest odkąd kupiłem auto.
panton pisze:mylisz się... sporo firm w PL ma vasa (ODISa) z wykupionym abonamentem


ps: przyznam się że nie czytałem wszystkiego ale moduł zarządzania energią masz ten poliftowy?
Tak, moduł zarządzania mam z literka C.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 04 lis 2018, 19:42

masz tuner tv?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 04 lis 2018, 22:54

maciu pisze:masz tuner tv?
Tak mam, dokladalem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl