![]() |
![]() |
[D2 preFL ALL ] Przekładka radia 1din na 2 din
[D2 preFL ALL ] Przekładka radia 1din na 2 din
Witam wszystkich. Nie dawno zakupiłem do mojego przed lifta radio 2din z dużą navi (mój ori. To concert 1din) I tu pojawia się problem w postaci poprzecznego wspornika na wysokości panelu klimatronika około 4 cm nad popielniczką więc z powodu tego cały panel nie chce usiąść w swoim miejscu. Jest na to jakieś rozwiązanie bez dewastacji auta?
- dice111
- Moderator
- Posty: 6034
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Łączenie deska/tunel pod OE 2 din w preFL było inne. Z reszta nawet obudowa panelu klimy była inna (sam panel miał też knefel obiegu auto zamiast off jak w tzw między liftach). Masz OE ramkę jak na fotce poniżej, czy chcesz ciąć swoją ?
![Obrazek]()
Jak to drugie, robertas tu to przerabia ludziom na forum.
A co do montażu OE ramki, lub tego o co pytasz przy przeróbce napisz do Pepek, albo poczekaj może sam tu odpowie bo wsadzał OE 2 din pod deskę/tunel z 1DIN i bez przeróbek się nie obeszło.
Jak to drugie, robertas tu to przerabia ludziom na forum.
A co do montażu OE ramki, lub tego o co pytasz przy przeróbce napisz do Pepek, albo poczekaj może sam tu odpowie bo wsadzał OE 2 din pod deskę/tunel z 1DIN i bez przeróbek się nie obeszło.
Black Cars Matters
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Nie musisz aż tak ciąć deski. Trzeba odwiercić cztery nity, które mocują dolną rozpórkę przy końcu deski mocującą kosz radia/klimy i tunelu środkowego w miejscu gdzie przechodzi ona w tunel środkowy i odciąć poprzeczkę z tworzywa która na niej jest. Jak Ci się znudzi 2 DIN to z powrotem przykręcisz sobie na cztery śruby rzeczoną poprzeczkę. Jak już ją zdemontujesz to masz dwie opcje:
1. tniesz i spawasz oryginalną rozpórkę pod kosz 2 DIN (czego nie chcesz)
2. zastępujesz tą rozpórkę wersją z polifta (do kupienia jedynie z całą deską) i ją przykręcasz w miejsce oryginalnej
1. tniesz i spawasz oryginalną rozpórkę pod kosz 2 DIN (czego nie chcesz)
2. zastępujesz tą rozpórkę wersją z polifta (do kupienia jedynie z całą deską) i ją przykręcasz w miejsce oryginalnej
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Pepek
- Super Klubowicz
- Posty: 659
- Rejestracja: 29 maja 2016, 13:46
- Moje auto: S8 D5
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Cieszyn
Ja to dopasowywałem na aucie. Jak sobie przyjedziesz to Ci to mogę pospawać ze starej. Sam sobie możesz zrobić tyle, że przetniesz oryginalną i będziesz miał mocowanie deski z tunelem. Wtedy nawet nie musisz jej odwiercać z deski. Kosz w 2 DIN jest alu, więc na upartego jak mówiłem utrzyma się tylko na górnych śrubach.
Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
A powiedz byłbyś w stanie założyć mi to wszystko od A do Z żeby wszystko działało? Oczywiście zapłacę. Bo jezdziłem dzisiaj po Gliwicach po firmach co zajmują się zakładaniem tego typu sprzętów to gadają że albo to za dużo dłubania i się nie opłaca albo że muszę jechać do kogoś co montuje radia w grupie VW:/ Do Cieszyna w sumie nie mam daleko:P