części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 4.2MPI ] Elektryczna klapa bagażnika - nie otwiera

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 335
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 02 gru 2018, 19:09

Widać że w miejscu silnika obudowa jest większa a więc i silnik tylko większy.
Co do rabatu to nie każdy je ma.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 02 gru 2018, 19:22

Tak dokładnie żadnych innych różnic w środku nie zauważyłem,ale chodzi znacznie szybciej i to wielki plus, ostatnio na jakiś czas założyłem stary czarny to była jakaś masakra z prędkością, a tak na marginesie to szkoda że mechanizm otwierania jest tylko z jednej strony jak by było np. hydrauliczne z obu stron to było by ok.

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 335
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 02 gru 2018, 19:34

Ja przed zakupem tego metalowego założyłem na chwilę ten stary by wykluczyć czy to wina akumulatora czy też jednak faktycznie silnik. No i jednak ten pierwszy silnik zdechly.
Nie wiem ile w tym prawdy ale w Q7 są dwa silniki z lewej i prawej strony. Jak oglądałem właśnie Q7 znajomego to podobało mi się te delikatne zamykanie a w zasadzie domykanie klapy.

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 02 gru 2018, 19:57

Bo Karol ostatnio nie zaglądał do tego tematu :P Nie trzymam takich mailów jak wszystko było oki. Kurde teraz wpisałem to są same grube. To co kupiłem też cieńcie nie było bo miało ze 3mm i wyglądało jak taki bardzo gruby papier ścierny i było dość giętkie. Docinałem je do wymiaru nożycami do blachy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 gru 2018, 17:47

3mm... to i tak sporo, z pomiarów wychodziło mi że fabryczna ma max 2 i to niecałe

po wklejeniu wystawało?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 gru 2018, 18:08

Tak wystawało. Myślałem, że to właśnie była jego główna wada i efekt zużycia. Dwa elementy zaciskając się na sobie nie tarły powierzchnią tej okładziny tylko o tą ramkę metalową w koło głównie. czyli nie sprzęgały się właściwie. tarcie tej powierzchni nie dawało kompletnie rezultatu i w sumie nie miało za bardzo możliwości pomóc skoro okładzina fizycznie nie wystawała poza tą wnękę. Nie wiem ile ma fabrycznie nowy silnik z nową okładziną :P Wybrali mi tą zębatkę w pracy w środku i wkleiłem w to miejsce. Klej jakiś był dodany do kompletu :)
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 gru 2018, 18:53

troche sie chaos zrobił...

zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości

wklejasz nową okładzinę... i zostawiasz wystającą sporo (1mm)
czy jednak po "zebraniu" juz wystawała bardzo niewiele?

:)
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 gru 2018, 19:07

maciu pisze:zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości
Dałem to u siebie w pracy mechanikom i tego czarnego (stara okładzina sprzęgła?) mi z środka wybrali na obrabiarce. Prosiłem ich o około 2mm bo miałem już tą nową okładzinę i mniej więcej wiedziałem ile ma i chciałem żeby wystawało. Po wklejeniu wystawało około 1mm może maksymalnie 1.5mm bo nie wziąłem pod uwagę że klej trochę wypchnie jeszcze.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 gru 2018, 21:08

no to jest tam troche miejsca na ewentualne naddatki...

przetestuję kalafonię na starym plasticzaku a jak nie da rady to jedziemy do tokarza :)

tego całometalowego gładkiego nie toczyłeś na równo?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 03 gru 2018, 21:42

Całometalowego? W sensie mówisz o rancie? Nie, rant został.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 gru 2018, 22:21

no tego "lustrzanego" drugiej strony docisku do tej sprzęgłowej... tam miałeś już jakiś rancik?

co do toczenia tego drugiego koła odnosiłem się do tego:
Marcin2013 pisze:Jemu ktoś obrabia na CNC te dwa koła i wkleja nową tarczę cierną. Będę miał chwile to podjadę.
bo widać że pracuje nierówno, elektromagnes działa bardziej na zewnętrzną część
więc i to drugie koło może być odrobinę ale jednak bardziej tam zebrane

ale może to przesada...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 03 sty 2019, 14:59

Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 03 sty 2019, 18:36

juchas122 pisze:Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
A ręcznie się zamyka ??

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 sty 2019, 19:44

Marcin2013 pisze:
juchas122 pisze:Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
A ręcznie się zamyka ??
a jeżeli tak to czy elektrycznie się otwiera...

te 20cm od końca to już sprzęgło odpuszcza i powinna opaść sama i się domknąć

znaki nie mogą byc inaczej bo wieloklin pasuje tylko w jednej pozycji
chyba że w środku wtedy nie ma to większego znaczenia ale moża masz za duży poślizg
kalafoni trzeba dać bardzo minimalnie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

juchas122
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 21
Rejestracja: 16 kwie 2018, 20:24
Lokalizacja: Podhale

Post autor: juchas122 » 03 sty 2019, 20:18

Maciu / tez tak pomyślałem ze może za bardzo jest spięte to wszystko . Wiec ta kalafonia jest zbyt lepka . Nawet gdy przy wyłączonym silniczki nie da rady klapa ruszyć.powiedz mi czy to ma być konsystencja bardziej lepka czy bardziej sproszkowana /sypka
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl