[D3 05 4.2MPI ] Elektryczna klapa bagażnika - nie otwiera
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Tak dokładnie żadnych innych różnic w środku nie zauważyłem,ale chodzi znacznie szybciej i to wielki plus, ostatnio na jakiś czas założyłem stary czarny to była jakaś masakra z prędkością, a tak na marginesie to szkoda że mechanizm otwierania jest tylko z jednej strony jak by było np. hydrauliczne z obu stron to było by ok.
Ja przed zakupem tego metalowego założyłem na chwilę ten stary by wykluczyć czy to wina akumulatora czy też jednak faktycznie silnik. No i jednak ten pierwszy silnik zdechly.
Nie wiem ile w tym prawdy ale w Q7 są dwa silniki z lewej i prawej strony. Jak oglądałem właśnie Q7 znajomego to podobało mi się te delikatne zamykanie a w zasadzie domykanie klapy.
Nie wiem ile w tym prawdy ale w Q7 są dwa silniki z lewej i prawej strony. Jak oglądałem właśnie Q7 znajomego to podobało mi się te delikatne zamykanie a w zasadzie domykanie klapy.
Bo Karol ostatnio nie zaglądał do tego tematu Nie trzymam takich mailów jak wszystko było oki. Kurde teraz wpisałem to są same grube. To co kupiłem też cieńcie nie było bo miało ze 3mm i wyglądało jak taki bardzo gruby papier ścierny i było dość giętkie. Docinałem je do wymiaru nożycami do blachy.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Tak wystawało. Myślałem, że to właśnie była jego główna wada i efekt zużycia. Dwa elementy zaciskając się na sobie nie tarły powierzchnią tej okładziny tylko o tą ramkę metalową w koło głównie. czyli nie sprzęgały się właściwie. tarcie tej powierzchni nie dawało kompletnie rezultatu i w sumie nie miało za bardzo możliwości pomóc skoro okładzina fizycznie nie wystawała poza tą wnękę. Nie wiem ile ma fabrycznie nowy silnik z nową okładziną Wybrali mi tą zębatkę w pracy w środku i wkleiłem w to miejsce. Klej jakiś był dodany do kompletu
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
troche sie chaos zrobił...
zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości
wklejasz nową okładzinę... i zostawiasz wystającą sporo (1mm)
czy jednak po "zebraniu" juz wystawała bardzo niewiele?
zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości
wklejasz nową okładzinę... i zostawiasz wystającą sporo (1mm)
czy jednak po "zebraniu" juz wystawała bardzo niewiele?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Dałem to u siebie w pracy mechanikom i tego czarnego (stara okładzina sprzęgła?) mi z środka wybrali na obrabiarce. Prosiłem ich o około 2mm bo miałem już tą nową okładzinę i mniej więcej wiedziałem ile ma i chciałem żeby wystawało. Po wklejeniu wystawało około 1mm może maksymalnie 1.5mm bo nie wziąłem pod uwagę że klej trochę wypchnie jeszcze.maciu pisze:zerwałeś (jak? odbijałeś od spodu? jakaś chemia dodatkowo?) starą
zebrano ci zębatkę - tę gdzie wklejasz nową okładzinę?
ile tam zabrali? niewiele tam jest grubości
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Całometalowego? W sensie mówisz o rancie? Nie, rant został.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
no tego "lustrzanego" drugiej strony docisku do tej sprzęgłowej... tam miałeś już jakiś rancik?
co do toczenia tego drugiego koła odnosiłem się do tego:
więc i to drugie koło może być odrobinę ale jednak bardziej tam zebrane
ale może to przesada...
co do toczenia tego drugiego koła odnosiłem się do tego:
bo widać że pracuje nierówno, elektromagnes działa bardziej na zewnętrzną częśćMarcin2013 pisze:Jemu ktoś obrabia na CNC te dwa koła i wkleja nową tarczę cierną. Będę miał chwile to podjadę.
więc i to drugie koło może być odrobinę ale jednak bardziej tam zebrane
ale może to przesada...
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
A ręcznie się zamyka ??juchas122 pisze:Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3526
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
a jeżeli tak to czy elektrycznie się otwiera...Marcin2013 pisze:A ręcznie się zamyka ??juchas122 pisze:Witam . Dopadł i mnie problem klapy . Zastosowałem patent z kalafonia. Oznaczyłem sobie każdy tryb wszystkie elementy aby poskładać tak jak było , ni i udało się siadło wszystko luźno za pierwszym razem na znakach. Wiec zakładam do auta , wciskam guzik klapa się zamyka i staje 20 cm przed zamknięciem i otwiera się spowrotem. Zdejmuje i patrzę a tam znaki są w innym miejscu .czyzby ta kalafonia zbyt mocno trzymała i krańcówka głupieje?Pomocy panowie jest zima a mi się klapa nie zamyka
te 20cm od końca to już sprzęgło odpuszcza i powinna opaść sama i się domknąć
znaki nie mogą byc inaczej bo wieloklin pasuje tylko w jednej pozycji
chyba że w środku wtedy nie ma to większego znaczenia ale moża masz za duży poślizg
kalafoni trzeba dać bardzo minimalnie
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Maciu / tez tak pomyślałem ze może za bardzo jest spięte to wszystko . Wiec ta kalafonia jest zbyt lepka . Nawet gdy przy wyłączonym silniczki nie da rady klapa ruszyć.powiedz mi czy to ma być konsystencja bardziej lepka czy bardziej sproszkowana /sypka
Audi i Patrol to co lubię co szanuje i ciągle muszę naprawiac