Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl


Kontakt do Administracji A8Team.PL

[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam

Post autor: piotreka8 » 20 lis 2018, 20:48

Witam problem pojawił się rok temu o tej porze. Sprawdzone wszystkie czujniki, nowa przepływka, nowa pompa założona zaraz po powstaniu problemu dzieje się tak tylko na gorącym silniku i nie za każdym razem. Problem pojawia się tylko wtedy gdy jeżdżę z małymi prędkościami obrotowymi czyli wrzucam jedynkę 1800 rpm zmiana biegu 2000 rpm i zmiana biegu tak kilka razy i zaczyna trzymać obroty w granicach 1100 1300 rpm przy czym silnik dziwnie pracuje. Problem ustaje po ostygnięciu auta. Mi już ręce odadły.

[ Dodano: 2018-11-20, 20:48 ]
ktoś ma jakiś pomysł czego się chwycić?

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 20 lis 2018, 21:14

piotreka8 pisze:i zaczyna trzymać obroty w granicach 1100 1300 rpm przy czym silnik dziwnie pracuje
A dokładniej? Nie pozwala wejść na wyższe obroty niż 1300, czy też po zrzuceniu na luz utrzymuje za wysokie obroty (1300 obr/min)?
Jeżeli to drugie to miałem podobny przypadek - pomogła wymiana czujnika temperatury na inny.

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 21 lis 2018, 08:57

Zamieściłbym Krótki filmik ale nie wiem jak... Po wciśnięciu sprzęgła obroty staną w granicach 1100 - 1300 i nie chcą zejść niżej, chyba że zatrzymię się do zera. Tak samo jest podczas jazdy gdy jadę na obrotach 2000 dojeżdżam do świateł puszczam gaz i silnik staje na 1300 i sam cięgnie dopóki go nie przydusze hamulcem. Ogólnie czujnik z tego co widzę jest sprawny i na tym czujniku nie dzieje się to tak często jak na tym co kupiłem 2 tygodnie temu oryginał skodowski tez z 2.5 tdi, przełożyłem na ciepłym silniku i dupp obroty trzyma zawsze od razu po zagrzaniu silnika.

[ Dodano: 2018-11-21, 08:57 ]
A najlepsze jest to że jak mu odepnę kostkę od czujnika wody to silnik zachowuje się tak samo....

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 21 lis 2018, 20:34

A podpinałeś pod komputer? Jakieś błędy?

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 05 gru 2018, 18:34

zero błedów...

[ Dodano: 2018-12-05, 18:34 ]
nikt nie pomoże? Brak pomysłów?

VAGowner
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 607
Rejestracja: 12 sty 2016, 21:52
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: VAGowner » 05 gru 2018, 21:33

Może sprawdzić potencjometr przy pedale "gazu"?

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 29 gru 2018, 14:27

wymieniony

[ Dodano: 2018-12-09, 19:39 ]
Tu jest film z problemem



[ Dodano: 2018-12-29, 14:27 ]
Ktoś oglądał film?

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 29 gru 2018, 21:16

sprawdz wtryski bo zachowuje się jakby któryś podlewał

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 30 gru 2018, 09:26

Regenerowane 2 lata temu.... ale sprawdzić można...[/code]

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2018, 08:15

lub wytarte wałki

piotreka8
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 24
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:57
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotreka8 » 31 gru 2018, 09:37

Wytarte wałki nie przysparzałyby takiego problemu tym bardziej że auto pali bardzo dobrze na gorącym jak i w mroźne dni nawet po 3 tygodniowym postoju. A sprawa druga wałki sprawdzałem przy wyciąganiu wtrysków. Prawdopodobnie coś dzieje się ze sterownikiem...

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2018, 16:54

to szukaj problemu tam gdzie go nie ma moim zdaniem masz problem mechaniczny a nie elektryczny

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 31 gru 2018, 20:56

Wg mnie przestawiacz kąta wtrysku czyli pompa.

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 31 gru 2018, 22:23

to by w babolach wyszło

Awatar użytkownika
karol208
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1085
Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
Moje auto: A8 D2
Rocznik: 1994
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna+LPG
Imię: Karol
Lokalizacja: Biała Podlaska

Post autor: karol208 » 01 sty 2019, 01:01

pepi pisze:to by w babolach wyszło
Jeżeli nie wkroczy poza normę to babola nie będzie.
Trzeba wagowac i popatrzeć na zmianę kąta wtrysku co się dzieje.
To że błędów brak świadczy o tym że parametry są w normie jeszcze.
A diagnostyka nie polega na kasowaniu bledow.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl