![]() |
![]() |
[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam
[D2 98 2.5TDI ] Problem z obrotam
Witam problem pojawił się rok temu o tej porze. Sprawdzone wszystkie czujniki, nowa przepływka, nowa pompa założona zaraz po powstaniu problemu dzieje się tak tylko na gorącym silniku i nie za każdym razem. Problem pojawia się tylko wtedy gdy jeżdżę z małymi prędkościami obrotowymi czyli wrzucam jedynkę 1800 rpm zmiana biegu 2000 rpm i zmiana biegu tak kilka razy i zaczyna trzymać obroty w granicach 1100 1300 rpm przy czym silnik dziwnie pracuje. Problem ustaje po ostygnięciu auta. Mi już ręce odadły.
[ Dodano: 2018-11-20, 20:48 ]
ktoś ma jakiś pomysł czego się chwycić?
[ Dodano: 2018-11-20, 20:48 ]
ktoś ma jakiś pomysł czego się chwycić?
A dokładniej? Nie pozwala wejść na wyższe obroty niż 1300, czy też po zrzuceniu na luz utrzymuje za wysokie obroty (1300 obr/min)?piotreka8 pisze:i zaczyna trzymać obroty w granicach 1100 1300 rpm przy czym silnik dziwnie pracuje
Jeżeli to drugie to miałem podobny przypadek - pomogła wymiana czujnika temperatury na inny.
Zamieściłbym Krótki filmik ale nie wiem jak... Po wciśnięciu sprzęgła obroty staną w granicach 1100 - 1300 i nie chcą zejść niżej, chyba że zatrzymię się do zera. Tak samo jest podczas jazdy gdy jadę na obrotach 2000 dojeżdżam do świateł puszczam gaz i silnik staje na 1300 i sam cięgnie dopóki go nie przydusze hamulcem. Ogólnie czujnik z tego co widzę jest sprawny i na tym czujniku nie dzieje się to tak często jak na tym co kupiłem 2 tygodnie temu oryginał skodowski tez z 2.5 tdi, przełożyłem na ciepłym silniku i dupp obroty trzyma zawsze od razu po zagrzaniu silnika.
[ Dodano: 2018-11-21, 08:57 ]
A najlepsze jest to że jak mu odepnę kostkę od czujnika wody to silnik zachowuje się tak samo....
[ Dodano: 2018-11-21, 08:57 ]
A najlepsze jest to że jak mu odepnę kostkę od czujnika wody to silnik zachowuje się tak samo....