![:)](https://a8team.pl/images/smilies/usmiech.gif)
![:(](https://a8team.pl/images/smilies/smutny.gif)
link do filmu
![]() |
![]() |
![]() |
Czy sprawdziłeś EGR-y u mnie były szczelne lecz po wyjęciu jeden stał i też kopcił na czarno .bolciu pisze:Auto oddane do roboty - sprawdzenie wszystkich wtrysków i ew regeneracja - czyli pewnie regeneracja wszystkichChociaż warsztat zaufany. Zobaczymy jak będzie po zrobieniu.
[ Dodano: 2018-12-09, 23:26 ]
A więc auto już po sprawdzeniu wtrysków i co się okazało. Wszystkie sprawne. Największa różnica między najlepszym a najgorszym podczas ich pracy na maszynie jak to mechanik określił wynoszą 7% i nie ma najmniejszego sensu ich regenerować, chyba, że mam kaprys i za dużo pieniędzy to nie ma sprawy. Wymieniono podkładki i uszczelniacze na oryginały. Wszystkie doloty szczelne, podciśnienia itd posprawdzane wszystko szczelne. Turbiny pracują wydajnie. Jedyne co może powodować zakopcenie przy bucie to turbina której nie regenerowałem ze względu na trudność w jej wyciągnięciu - ta od kierowcy. No nic, będę obserwował. Najważniejsze, że wtryski dobre. Pozostaje mi tylko jeździć
Wydawało mi się właśnie że EGR-y otwierają się żeby dodać więcej powietrza( spalin) i może to być przyczyna że kopci ?? ale nie wiem do końca .... Przyjadę do Ciebie to porównamy te kopceniebolciu pisze:Ja dla pewności zaślepiłem egr'y, aczkolwiek obydwa działały, syfu w nich nie było, nawet je wyczyściłem dla pewności. No ale jak miałem już wyciągnięte, a z poprzedniego silnika miałem ładne blaszki pod egr'y to je założyłem. Chciałem w ten sposób wyeliminować ew przyczynę. Przy najbliższej okazji wyjmę blaszki, bo skoro egr'y są to mają być. Na dniach postaram się zamontować kamerę na tył i wrzucę filmik jak to wygląda przy bucie bo tak to ciężko opisać a i sam chętnie zobaczę, bo do tej pory widziałem tylko w lusterkuCo do filtra - może faktycznie założę jakiś stożek - temat do przemyślenia.