części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 01 3.3TDI ] kopci na czarno

Awatar użytkownika
Beretti
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 305
Rejestracja: 28 maja 2016, 21:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Beretti » 11 gru 2018, 20:32

bolciu pisze:A bardzo gorąco zapraszam :) Ale najpierw niech mi auto zrobią tak jak powinno być. Pojechałem dzisiaj odebrać auto. Pierwsze co - przekręcam kluczyk i kręcę, kręcę, kręcę i lipa. Po kilku razach aku zaczął siadać, więc podpięli starter i odpalił na strzała. No to myślę - chyba aku słabe. Ale niesmak pozostał. Każdy z mechaników mocno zdziwiony zaistniałym faktem, bo auto jeszcze wczoraj odpalali żeby rozgrzać i sprawdzić czy nie ma wycieków i odpalał od kopa. No nic, mówię jade do domu, podładuję aku zobaczymy jutro rano. Pojechałem do domu 70km, zgasiłem auto, przychodzę po 15 minutach odpalam no i znowu auto kręci tak ze 3-4 sek i odpala. No tak nie może być. Stary fiat lepiej odpala. Dzwonie do nich i mówię, że lipa jest i wracam. Jadę sobie około 100km/h , wciskam pedał w podłogę, wyprzedzam ciąg ciężarówek i raptem bach, auto zgasło. No to poziom wkur... sięgnął zenitu. Zjechałem na pobocze, odpalam auto i jadę dalej. Podpinamy kompa - czujnik ciśnienia paliwa. Zostawiam auto, kumpel podjeżdża po mnie swoim audi a6 i mówi - wracamy lawetą - uszczelka pod głowicą leży :) pech za pechem dzisiaj. A ja się zastanawiam co jest przyczyną długiego kręcenia żeby odpalił :(
Jak byś potrzebował to zawór mam N290 nowy BOSCHA , spoko jak się uporasz to podjadę , u mnie było tak że długie kręcenie było spowodowane 2 uszkodzonymi wtryskami ...

bolciu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 30 kwie 2018, 23:59
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: bolciu » 13 gru 2018, 14:01

Wiesz, wtryski miałem ok, dopiero co je sprawdzili. Przed oddaniem auto odpalało normalnie. Zobaczymy co zdiagnozują ale powoli mam już dość - ciągle coś, ciągle jakaś pierdoła która nie pozwala cieszyć się autem. No chyba że coś teraz spartolili przy montażu - no ale co ? Cholera dałem do sprawdzenia wtryski, nawet sam nie wyciągałem żeby nie było, dodatkowo mieli uszczelnić wyciek oleju z przodu - to zrobili. No to teraz kiepsko pali i jeszcze to gaśnięcie. No nic - czekam. jak coś to będę dzwonił :)

[ Dodano: 2018-12-13, 14:01 ]
A czy w tym modelu jest jakaś pompa paliwowa w baku czy gdzieś po drodze przed filtrem ?

Awatar użytkownika
Beretti
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 305
Rejestracja: 28 maja 2016, 21:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Beretti » 13 gru 2018, 20:29

https://auto-plus.pl/make.asp?t=50&h=5&oem=audi , jest pompa w zbiorniku i dodatkowa wyrównawcza ( 4D0906091D ) , ale nie jestem mechanikiem więc nie będę się wypowiadał

bolciu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 30 kwie 2018, 23:59
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: bolciu » 18 gru 2018, 19:45

No nic, mechanicy szukają dlaczego ciężko odpala a ja czekam. Dobrze, że auto mi chwilowo niepotrzebne. To, że zgasła podczas jazdy - obstawili czujnik ciśnienia na listwie ten z prawej strony. Mają jakieś 4 szt takie, mieli podmieniać i sprawdzać także cierpliwie czekam. Ale brak mi już gabloty :(

[ Dodano: 2018-12-18, 19:45 ]
Czujnik wymieniony - nowy Bosch 600zł, wszystko gra. Auto odpala tak jak powinno, podczas przyspieszania nie gaśnie. Przy wciśniętym gazie lekko zadymi tak jak powinna :) i dalej jest ok.

Awatar użytkownika
Beretti
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 305
Rejestracja: 28 maja 2016, 21:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Beretti » 19 gru 2018, 09:47

bolciu pisze:No nic, mechanicy szukają dlaczego ciężko odpala a ja czekam. Dobrze, że auto mi chwilowo niepotrzebne. To, że zgasła podczas jazdy - obstawili czujnik ciśnienia na listwie ten z prawej strony. Mają jakieś 4 szt takie, mieli podmieniać i sprawdzać także cierpliwie czekam. Ale brak mi już gabloty :(

[ Dodano: 2018-12-18, 19:45 ]
Czujnik wymieniony - nowy Bosch 600zł, wszystko gra. Auto odpala tak jak powinno, podczas przyspieszania nie gaśnie. Przy wciśniętym gazie lekko zadymi tak jak powinna :) i dalej jest ok.
Pisałem Ci że mam za 500 , i leży na półce nowy ?? eeech ....

bolciu
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 87
Rejestracja: 30 kwie 2018, 23:59
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: bolciu » 19 gru 2018, 12:40

Dałbym sobie uciąć, że pisałeś o tym na pompie - nawet z Michałem o tym pisałem. A ja potrzebowałem ten na rozdzielacz

gazdatech
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 26
Rejestracja: 22 lut 2019, 00:43
Lokalizacja: Nietkowice

Post autor: gazdatech » 20 lip 2019, 09:53

Dla potomnych..

Każdy silnik diesla, aby odpalił musi spełnić kilka prostych warunków:

-prawidłowa kompresja silnika tutaj do wglądu zawsze autodata, bądź inny manual serwisowy zazwyczaj ponad 22bary

-minimalna prędkość obrotowa zadana przez rozrusznik 180obr/min jeśli kręci wolniej to nie szukajcie nigdzie, tylko w pierwszej kolejności naprawcie rozruch

-wolny obieg powietrza, bez przeszkó. Kiedyś trafił do mnie silnik, który nie odpalal przez szmate w kolektorze, zabity filtr powietrza też utrudni rozruch

-ciśnienie paliwa na szynie minimum 200bar, zaś pompowtryski na tandemowej pompie minimum 3bary przy rozruchu podczas pracy min 8bar

-synchronizacja układu rozrządu

Jeżeli wasz silnik długo kręci pierwsze co podłaczacie tester i sprawdzacie: prędkość silnika, ciśnienie paliwa i przepływ powietrza. Wartość, która długo rośnie-tutaj szukacie przyczyny nieprawidłowości. Tanie nieorginalne testery mogą mieć tzw. laga opóźnienie wskazania tutaj przyda się doświadczenie.

Jeśli wszystko jest ok, sprawdzamy synchronizacje i zgode immo/sterownika na rozruch silnika. Jeśli zgoda jest sprawdzamy ciśnienie sprężania, od cała filozofia.

Nieprawidłowości z rozruchem silnika diesla są o wiele prostsze do zlokalizowania jak w benzynie. W razie co, w miarę czasu służę pomocą.

Pozdrawiam

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 21 lip 2019, 06:57

gazdatech pisze:Nieprawidłowości z rozruchem silnika diesla są o wiele prostsze do zlokalizowania jak w benzynie.
- a swistak siedział i zawijał te sreberka :P
Akurat silniki benzynowe jest o wiele prosciej naprawić

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl