Zrobiłem dzisiaj trasę 780km i w tym czasie pojawił się problem... auto nie obniża sie, jest podniesione . Aktualnie z trybu mmi nie mogę wybrać ani trybu dynamicznego ani podniesionego a na wyświetlaczu sygnalizuje mi zolta diodka.
Ktoś może wie co dzieje sie? Czy mozna jakos to obejsc bez podlaczenia kompa? Bo aktualnie nie mam przy sobie a jutro musze znowu zrobic ta sama trase...
[D3 07 4.2TDI ] Nie obniża się zawieszenie
[D3 07 4.2TDI ] Nie obniża się zawieszenie
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez aml30, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Podpiąłem dzisiaj kabelek i pokazały się poniższe błędy
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4E0-910-553.clb
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 553 K HW: 4E0 907 553 H
Komponent: LUFTFDR.-CDC H07 4590
Kodowanie: 0015510
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2B0305927F0F4C6F1B7-807E
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01398 - Przewód sygnałowy zamka centralnego; drzwi otwarte
004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100100
Priorytet błędu: 4
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 122
Przebieg: 188096 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.10.19
Czas: 10:51:13
01598 - napięcie akumulatora jazdy
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 4
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 130
Przebieg: 189444 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.11.05
Czas: 19:53:19
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 120
Przebieg: 193138 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.12.22
Czas: 14:54:12
Skasowałem i dalej nic... brak tryby lift i dynamic, oznaczone cały czas na szaro w mmi...
Adres 34: Poziomowanie Plik etykiet: 4E0-910-553.clb
Oznaczenie elementu SW: 4E0 910 553 K HW: 4E0 907 553 H
Komponent: LUFTFDR.-CDC H07 4590
Kodowanie: 0015510
Kod serwisu: WSC 02313 785 00200
VCID: 2B0305927F0F4C6F1B7-807E
3 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
01398 - Przewód sygnałowy zamka centralnego; drzwi otwarte
004 - Brak sygnału / brak komunikacji - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100100
Priorytet błędu: 4
Częstość błędu: 3
Wew.licznik błędów: 122
Przebieg: 188096 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.10.19
Czas: 10:51:13
01598 - napięcie akumulatora jazdy
002 - Dolna wartość skrajna przekroczona - Sporadyczny
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 00100010
Priorytet błędu: 4
Częstość błędu: 2
Wew.licznik błędów: 130
Przebieg: 189444 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.11.05
Czas: 19:53:19
00668 - napięcie zasilania (Bordspannung); zacisk 30
009 - Przerwa / zwarcie z masą
Ramka zamrożona:
Stan błędu: 11101001
Priorytet błędu: 2
Częstość błędu: 1
Wew.licznik błędów: 120
Przebieg: 193138 km
Wskaźnik czasu: 0
Data: 2018.12.22
Czas: 14:54:12
Skasowałem i dalej nic... brak tryby lift i dynamic, oznaczone cały czas na szaro w mmi...
Auto równo stoi czy próbuje się obniżyć ale jedno koło stoi wyraźnie wyżej? Ja miałem tak że na jednym amortyzatora zepsuł się zawór ciśnienia szczątkowego.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Auto stoi równo, w trybie auto przy szybszej jeździe zaswiecała sie zielona kontrolka obniżania, ale ja jakoś tego nie odczułem... Śmiesznie to wygląda na postoju, jak na szczudłach
Ktoś z Krakowa albo okolic jest w stanie mi to ogarnąć po świętach?
[ Dodano: 2018-12-31, 14:26 ]
przekaznik juz byl na krańcu życia i miał wypalone styki, przy okazji spaliło też bezpiecznik 40A... wymiana jednego i drugiego naprawiało tę sytuację. Przy okazji wymieniłem też filtr od kompresora-ten pod lewym błotnikiem...
Ktoś z Krakowa albo okolic jest w stanie mi to ogarnąć po świętach?
[ Dodano: 2018-12-31, 14:26 ]
przekaznik juz byl na krańcu życia i miał wypalone styki, przy okazji spaliło też bezpiecznik 40A... wymiana jednego i drugiego naprawiało tę sytuację. Przy okazji wymieniłem też filtr od kompresora-ten pod lewym błotnikiem...