części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[D2 96 2.8PB ] Jaka instalacja i jaki koszt

Irokezzlf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:34
Lokalizacja: Goleniów

[D2 96 2.8PB ] Jaka instalacja i jaki koszt

Post autor: Irokezzlf » 25 gru 2018, 14:58

Witam serdecznie , zacząłem trochę myśleć nad spalaniem mojego samochodu i doszlem do wniosku że przydałaby się instalacja LPG. Jaką instalacje forumowicze polecają oraz jakie są koszta montażu wraz z zakupem instalacji do silnika V6 ? Z góry dziękuję za odpowiedź
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 gru 2018, 15:12

pewnie ze 3 klocki mniej więcej
tylko wkładasz kija w mrowisko ?
zakłada się to co jest w twoich okolicach serwisowane i zakładane .
Czy sam będziesz to zakładał wtedy to kolo 2 klocków na dobrych podzespołach

Irokezzlf
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 23
Rejestracja: 17 gru 2017, 22:34
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: Irokezzlf » 25 gru 2018, 15:49

Pepi w mojej okolicy BRC / stag / zavoli czy jakoś tak. Coś z tego polecasz?
Po co są świece w silniku o zapłonie samoczynnym?
.
.
.
żeby tłok po ciemku w zawory nie przyp....... :D

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 gru 2018, 20:20

stag

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 25 gru 2018, 20:39

Bierz STAG Qbox lub nawet starą 300-ISA2 jeśli jest jeszcze dostępna. Prosta instalacja a jak dorzucisz do tego reduktor AC250 czerwony + wtryski AC w02 to spokojnie wydoli i polata. Jedyne co to co jakiś czas korekta map bo lubią się rozjeżdżać.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 25 gru 2018, 21:14

no akurat i reduktor do dupy i wtryski niskich lotów :P
Kolego danie listwy w tym modelu da nam sieczkarnie pod maską i długie odcinki
tam tylko pojedyncze wtryski np coś w stylu barracudy wtedy masz od wtryskiwacza do wkrętki 3 cm a nie 30 cm .
Reduktor też nie wypał nie naprawialny jednorazowy produkt .

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 26 gru 2018, 15:33

Do AAH czy ACK spokojnie to wystarczy. Co innego jakby miał pakować do V8, wtedy się daje bardziej wydajne komponenty. Po co generować koszty dla niewymagającego silnika? W kilku swoich V6tkach taki zestaw wkładałem i nie było problemów.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2018, 19:16

jakie koszty ? bo cię za bardzo nie rozumiem sam zakładam lpg i wiem o czym mówię AC w02- to koszt podobny do bararcud mniej więcej .
Co do montażu listwy 4 cylindrowej w v6 nie da się tego dość ładnie i prawidłowo zamontować pomijam już nawet terkotanie tej listwy jest na poziomie reg omvl .
No chyba że ty preferujesz szybki montaż i wkrętki pod wiatr to wtedy ok taki zestaw jak dla ciebie
https://lpg-forum.pl/audi-a4-2-4-2004r-t70658.html
Tu tak na szybko jak ma wyglądać montaż wtryskiwaczy w silniku v6

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 26 gru 2018, 19:35

Z upchaniem listwy to się zgodzę, brak estetyki. Jednak w każdym moim przypadku (a nie jestem "gaziarzem") prosta instalacja AC wystarczała (V6 12 i 30V) i raz tylko reklamowałem reduktor bo puszczał. Już więcej problemów miałem z KME Diego czy NEVO...nie wiem kto to wymyślił ale nikomu tego nie polecam...
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2018, 19:54

ja np staga nie polecam
ale z tego co kolega podał to i tak najnormalniejsze
I tak pojedzie gdzieś to mu na 90% spartolą instalkę bo jak można zarobić więcej to trzeba zarobić więcej

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 26 gru 2018, 19:59

Właśnie dlatego do świeżego pieca sam zakładam a jak już jest to poprawia ile się da. Teraz właśnie walczę z Nevo. Temat rzeka...
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2018, 20:38

walczysz bo naumiałeś się staga i tu jest problem
tam troszkę inaczej jest normalniej jak się załapie co i jak

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 26 gru 2018, 20:54

Diego już też opanowałem, Nevo podobne. Problem jest konfiguracji ciśnienia vs dysze. 1,5bara i dysze 2,8. Póki co zregenerowałem golda, teraz czas na nowe wtryski i zestroić od nowa. Przed dotykaniem był problem przełączenia się z lpg na pb na jałowych. Po prostu gasł. Jeszcze jeden weekend i ogarnę.

A nie lubię stroić KME bo jest upierdliwe.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 26 gru 2018, 21:45

a po co ci takie wielkie ciśnienie ???
nie wystarczy 1,0 ????
Wtryskiwacze odpowiednio sparowane masz ?

bloku
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 107
Rejestracja: 23 mar 2017, 15:41
Moje auto: 80 B4
Rocznik: 1994
Silnik: Inne
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: XXXX
Lokalizacja: Reda

Post autor: bloku » 26 gru 2018, 21:49

To co podałem to efekt poprzednika. Tak kupiłem. Ja teraz schodzę do normalnych parametrów. Wstępnie 1,1-1,15. Ale poczekam na nowe wtryski i zrobię jak powinno być. W S6 miałem 1,1 + dysze 2,6 (hana) i śmigało bezproblemowo. ABZ pewno ma mniejsze zapotrzebowanie.
Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl