[D3 04 4.2MPI ] czy mozna wyrzucic katalizatory z d3 ?
Jak na nagrywanie kalkulatorem to i tak spoko. Dźwięk piękny. Może kiedyś będę mieć okazję usłyszeć na własne uszy. Kiedyś chciałbym przerobić wydech u siebie tak, by pięknie brzmiał, przechodził analizę spalin i schodząc z obrotów nie byłoby tego pukania-strzelania w wydechu. A... i tak jak Damianie wspomniałeś w swoim opisie, że po dłuższej trasie 500 czy 1000 km nie dawało po uszach i głowie.
Zapraszam. W profilu masz "Warszawa" więc jakby nie było nie mamy do siebie daleko. Też tu przecież mieszkam a firmę mam w Wolicy, pomiędzy Jankami a Nadarzynemuzlik pisze:Jak na nagrywanie kalkulatorem to i tak spoko. Dźwięk piękny. Może kiedyś będę mieć okazję usłyszeć na własne uszy.
Cóż, również zapraszam - trochę wiedzy już posiadłem jak to zrobićuzlik pisze:Kiedyś chciałbym przerobić wydech u siebie tak, by pięknie brzmiał, przechodził analizę spalin i schodząc z obrotów nie byłoby tego pukania-strzelania w wydechu.
Ale co do tego strzelania przy schodzeniu z obrotów to ja akurat za tym wręcz tęsknię. U mnie są one słyszalne ale jak na moje ucho to jeszcze ich za mało
Projekt wciąż jest w toku więc może uda mi się jeszcze coś z tym dźwiękiem zrobić... może przy okazji dłubania w ECU się zobaczy
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- dracus6662
- Super Klubowicz
- Posty: 2203
- Rejestracja: 28 cze 2014, 19:31
- Lokalizacja: VENLO/WROCŁAW
nie wiem czy od czasu spotkania w VENLO cos jeszcze miał Damian dłubane w aucie przed obecnym wywalniem katów ... ale mogę powiedzieć jedno:
jak przypierdolił po garach to wszyscy w Mc DONALD łeby i gały w szyby wkleiły nie mówie już o tych co na zewnątrz siedzieli dziwiek ten nagrany uia oddaje co do realnego usłyszenia tego dzwieku
jak przypierdolił po garach to wszyscy w Mc DONALD łeby i gały w szyby wkleiły nie mówie już o tych co na zewnątrz siedzieli dziwiek ten nagrany uia oddaje co do realnego usłyszenia tego dzwieku
Tiptronik wymiana oleju Audi
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z ... htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL]
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Panowie, powoli zaczynam się przymierzać się do wywalenia katow, sondy będą usunięte programowo, więc emisje przestaną mnie interesować, tylko pytanie moje jest odnośnie mocy, co najlepiej wstawić zamiast katów ? Zostawić puste puszki czy jakieś strumienice ? Po wywaleniu katów w BMW E39 moc dramatycznie spadła i od razu kupiłem zamiennik katalizatora i wstawiłem, co zrobić tutaj żeby było dobrze ?
dźwięk może i tak tylko auto nie jechało, bo co może wolnossące 4.2 w LPG <fujarka>sorry Damian ale nie mogłem się powstrzymać...ale "gang" jest OK.dracus6662 pisze:jak przypierdolił po garach to wszyscy w Mc DONALD łeby i gały w szyby wkleiły
życie jest za kruche i za krótkie aby na wszystkim oszczędzać.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A8
- Posty: 10
- Rejestracja: 20 lis 2017, 10:58
- Lokalizacja: Olsztyn
Siemanko, podobijam stary temat i pytanie poprzednika. Czy ktoś wstawił strumienice zamiast wszystkich 4 katów i odsuwał tylne sondy na tulejkach? Planuje wykonać taki zabieg bo mi wywala przekroczenie wydajności katów na Banku 2. Moje obawy to czy auto przypadkiem nie starci zamiast zyskać, czy mogą być lub ewentualnie może ktoś doświadczył problemów z za niskim ciśnieniem zwrotnym i auto np nie miało dołu?
Sprawdzony zamiennik ma firma ELTEC z którą współpracuję od ładnych paru lat.kris013 pisze:Czy ktoś z Was ma sprawdzony zamiennik katalizatorów lub sprawdzone strumienice? Spotkałem się z opinią, że strumienice mogę pogorszyć osiągi, a nie polepszyć. Ktoś ma jakieś doświadczenie w tej sprawie?
Montowałem je razy ileś w różnych D3, D2, C6, C5 i mam je również u siebie.
Lokalizacja firmy ELTEC - Warszawa/Piastów
Ostatnio zmieniony 09 lip 2020, 09:46 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Apropos odsuwania tylnych sond to ja u siebie też miałem tak odsunięte ale było to rozwiązanie tylko chwilowe bo docelowo i tak robiłem soft sterownika silnika i tylne sondy zostały wyłączone.Marcin2013 pisze:Ja tylko odsuwałem tylne sondy na tulejkach ponieważ waliło mi checkiem, po zastosowaniu tulejek błędy zniknęły, przejechano już ponad 150 tys.
Ale ja mam wstawione katy o zwiększonym przepływie.
Do innych aut wstawiałem również katalizatory gęstsze, również metalowe od ELTECa i tam nie robiłem nic z tylnymi sondami i nie sypią one żadnymi błędami.
Ale jak ktoś wywali całkiem katy albo wstawi strumienice to z sondami obowiązkowo trzeba coś zrobić.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
-
- Forum Audi A8
- Posty: 7
- Rejestracja: 17 lip 2020, 07:59
- Lokalizacja: Zabrze
Mam do Was pytanie odnośnie odsuwania sond na tulejkach. Na logike ma to za zadanie spowodować, aby sondy nie były w głównym strumieniu spalin, natomiast skoro check mi wywala z powodu słabej skuteczności katów to wydaje mi się, że już ten strumień spalin jest osłabiony z uwagi na prawdopodobne zapchanie katów, a odsunięcie sond jeszcze bardziej pogorszy to zjawisko.... Czy się myle ?Marcin2013 pisze: Ja tylko odsuwałem tylne sondy na tulejkach ponieważ waliło mi checkiem, po zastosowaniu tulejek błędy zniknęły, przejechano już ponad 150 tys.
Martin_A8_D3_V8bfm