części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 ALL ] Programowanie pilota bramy - homelink

adrian949

[D2 ALL ] Programowanie pilota bramy - homelink

Post autor: adrian949 » 01 lut 2019, 09:02

Hej, ma ktoś instrukcje do pilota do bramy do A8 D2 lift?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez adrian949, łącznie zmieniany 1 raz.

adrian949

Post autor: adrian949 » 02 lut 2019, 16:22

Ma może ktoś schemat jak podłączony jest pilot? Wychodzą z niego dwa przewody.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 lut 2019, 17:53

Jaki pilot ? Chodzi Ci chyba o ten w daszku:

Obrazek

Schemat pewnie w ELSA będzie (wrzuciłbym Ci, ale aktualnie mam wszystko do preFL a tego tam nigdy nie było)
Co do samego programowania, popytaj na audiworld.com, bo tam więcej ludzi to ma (z resztą szło głównie na US), przykład:
https://www.audiworld.com/forums/a8-s8- ... 796/page2/
Black Cars Matters

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 02 lut 2019, 19:39

Z tego co sam szukałem kiedyś to te wszystkie piloty obsługują już przestarzałe systemy kodowania , sam chciałem założyć u siebie lusterko z kompasem i bramą pilota i zrezygnowałem.

Problemem tu jest kod stały i 315 MHz dla USA i 433 MHz dla EU gdzie teraz wszyscy używają 868 MHz i kodów zmiennych

Jak chcesz to uruchomić to jedynie zostaje ci oryginalny pilot i wyprowadzić jego przyciski pod te od homelinka

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lut 2019, 10:36

Dice identyczne ma. Jak myślicie wystarczy podpiąć plus i minus?

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 lut 2019, 11:42

no zasilany raczej musi być, a więcej mu nie potrzeba to nie te lata jeszcze żeby się
z czymś komunikował
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lut 2019, 12:32

Podłączyłem dziada, ale nie chce sie połączyć. <niechce>

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 03 lut 2019, 12:54

Z bramą ? Jaki masz sterownik ? Czemu nie zrobisz jak pisał Ci wyżej machul. Wykorzystaj jako atrapke, a bebechy wrzuć ze swojego
Black Cars Matters

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lut 2019, 13:56

Zrobię jak nie będzie działać, że tylko obudowa zostanie. Napęd i sterownik faac mam. Dziwne że ten gościo co sprzedał mi pilot, mówi że mu działało.

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 03 lut 2019, 14:41

Bo może miał jakiś przestarzały system który homelink obsługiwał . U siebie możesz mieć FAAC ale już na systemie ze zmiennym kodem .

Najszybciej jest właśnie zostawić obudowę i najtaniej .

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lut 2019, 16:15

No nic trzeba bedzie ogarnąć. Fajnie ze się trafił taki rarytas

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 lut 2019, 16:22

i pamietac o regularnej zmianie baterii... myslalem o tym samym ale dochodzi jeszcze przewtornica z 12 na niższe chyba że są piloty zasilane 12V?
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lut 2019, 17:17

O widzisz ja mam 12V, ale baterie zmieniałem po kilku latach.

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3523
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 lut 2019, 17:22

ale też nie wiadomo czy przyjmie 12V z instalacji auta... jak wiadomo moga być spore róznice
tak czy inaczej test 14V może sie okazać dla pilota zabójczy ale może nie?
niech się jakis elektronik wypowie, wszak układ był projektowany do zasilania bateryjnego
i może nie mieć na to zabezpieczeń
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

adrian949

Post autor: adrian949 » 03 lut 2019, 17:52

Zostawię baterie na kilka lat starczy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl