![]() |
![]() |
![]() |
[D3 06 4.2TDI ] Dobre tarcze i klocki hamulcowe - przód
Masz racje , ludzie kupują RS w wersji kombi żeby jeździć po torze i traktują to jako 3 auto w rodzinie żeby w weekend pojeździćJacek82 pisze:Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą


Jeździłem nim miesiąc. Nie serwisowałem go bo nie było moje. Tylko używałem. To moje odczucia a nie rzeczy czytane w internecie.Jacek82 pisze:Ciekawe ile tłoczków w tym RS6 C6 było skorodowanych,ceramika wymaga odpowiedniego serwisowania i wtedy nie ma z nią żadnego problemu.
Najwięcej zawsze uwag mają ci którzy naczytają się bzdur w necie a nie mieli z tym styczności.
Urban legend nic więcej
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
Nic nie pisałem o torze tylko o użytkowaniu z odpowiednim przeznaczeniemwalus30 pisze:Masz racje , ludzie kupują RS w wersji kombi żeby jeździć po torze i traktują to jako 3 auto w rodzinie żeby w weekend pojeździćJacek82 pisze:Pokaż te testy i wyniki
Jak na niemieckiej autostradzie przyhamujesz z 220km/h do 90 pare razy to będzies wiedział w czym rzecz.
Jeśli ktoś eresa kupuje na miasto do bujania to może nawet bębny założyć bo mu wystarczą![]()
Pokaż te testy i wyniki jestem ciekaw w jakich warunkach i w jakim aucie się odbywały
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Ale o czym tu w ogóle mowa ? Jak dla mnie w każdym wyjdzie to samo. Ceramike trzeba rozgrzać. Na audi us dwóch gości robiło testy W12 na standardowych i ceramicznych heblach do 60mph (czyli miałeś dwa praktycznie identyczne samochody) i ten z ceramicznymi heblami miał dłuższa drogę hamowania przy pierwszym teście.
Tu za to przykład idioty, który se nie wiem co myślał:
Ceramika fajna sprawa, w PL tym bardziej nada się i na miasto (jak latasz sebowym stylem but od świateł do świateł, bo zielona fala nie istnieje) i na autobahne (bo co chwilę jakiś janusz czy inny andrzej nie popatrzy w lusterko).
Tu za to przykład idioty, który se nie wiem co myślał:
Ceramika fajna sprawa, w PL tym bardziej nada się i na miasto (jak latasz sebowym stylem but od świateł do świateł, bo zielona fala nie istnieje) i na autobahne (bo co chwilę jakiś janusz czy inny andrzej nie popatrzy w lusterko).
Black Cars Matters
W rakim razie coś od siebie napiszę jaka jest wyższość układu ceramicznego nad zwykłym:
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace
Moje zastrzeżenia do ceramiki dotyczyły tylko i wyłącznie Hamowania na mokrej drodze.Jacek82 pisze:W rakim razie coś od siebie napiszę jaka jest wyższość układu ceramicznego nad zwykłym:
-brak występowania fadingu(zaniku efektywności hamowania)
-brak telepania kierownicą/bicia
-szybsze odprowadzanie ciepła po mocnym hamowaniu
-brak pylenia(felga nie posiada specyficznego nalotu wgryzającego się w felgi)
Oczywiście podstawa to odpowiedni serwis oraz stosowanie oryginalnych klocków a nie zamienników jeśli są(w RS6 C6 są dostępne z TRW za 300zł).
Minus zimnej ceramiki to specyficzny pisk przez parę metrów ale występuje tylko np. po całonocnym postoju samochodu.
A co do hamowaniu w ulewne dni to sorry ale nawet w żeliwie pierwsze hamowanie jest tępe lub jazda np. po błocie pośniegowym więc na to chyba nie wynaleziono złotego środka poza niektórymi autami gdzie stosuje się system docisku klocków do tarcz co pewien czas.
Nie wiem po co wymyślać jakieś rzeczy o zazdrości.
Peace
Pomijam aspekt doplacenia ponad 100 koła do takich hamulcy lub ich wymiana

Ostatnio zmieniony 03 lut 2019, 20:11 przez walus30, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 3528
- Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2006
- Silnik: V8 4.2 TDI
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Imię: maciu
- Lokalizacja: Warszawa
jak to ślizga?uzlik pisze:Panowie, ja dzisiaj na zwykłych klockach ate, ma mokkrym prułem 220 i przy pierwszymym hamowaniu miałem wrażenie, że się ślizga. Ale po ponownych naciśnięciach hamulca hamowało normalnie.
co się paliło?

Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020