części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D2 96 4.2PB/LPG ] Remont ABZ

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 12 lut 2019, 18:48

grubość waha się od 0,06 do 0,12 mm. to co wy chcecie obrabiać jeszcze ?

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 12 lut 2019, 19:06

Tu nie chodzi o obróbkę typowo na średnicę więc nie zbierasz warstwy alusilu . A kwestia odświeżenia mikrorys żeby film olejowy miał się gdzie trzymać . Tylko że nikt się nie podzieli wiedzą na ten temat bo to kasa.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 12 lut 2019, 19:35

Wpisz w google alusil hone i wyskoczy sporo mniej lub bardziej wiarygodnych wyników.
Pewnym jest, że nie robi się tego honownicami do żeliwa, jodełka też nie jest wyznacznikiem właściwie wykonanego procesu. Mikrorysy miały znaczenie na żeliwie w przypadku alusilu niekoniecznie - co widać po gładkich ściankach w fabrycznych silnikach.
Kiedyś trafiłem nawet na jakiś kolorowy papier od audi. Nie mogę znaleźć.

https://cdn2.ms-motorservice.com/filead ... _52401.pdf

Tu ciekawy wątek, nie wszystkie linki aktywne ale po nazwach można dojść źródeł.

https://www.motorgeek.com/viewtopic.php?t=37611
Kot też jest Quattro

machul333
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 265
Rejestracja: 07 sie 2017, 15:29
Lokalizacja: Samborowo

Post autor: machul333 » 12 lut 2019, 21:29

Dobra, wiem już o co chodzi , przyznaje rację nicasil to inna liga .
Posprawdzałem linki od ciebie i już zrozumiałem na jakiej zasadzie działa konkretnie alusil :D, Szczególnie że znam problem od siebie z pracy, ponieważ wtrącenia krzemu w źle odlanym aluminium potrafią uwalić frez za kupę kasy jak trafi na niego w czasie obróbki.

W cylindrach z alusilu tak samo to działa, tyle że właśnie pierścienie mają po nich poruszać tak, żeby nie zużywać samego alumiunium.

Jeden błąd i szlag trafi świeżo wyremontowany silnik, nic dziwnego że regeneracja tyle kosztuj

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 23 lip 2019, 18:14

A tak z innej beczki, Silnik rozebrany, blok zawiozłem do wyrównania płaszczyzny i wał do polerki,. Ale mam pytanie, czy tłok powinien mieć minimalny luz na boki? Tam gdzie jest sworzeń
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

pepi
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 4984
Rejestracja: 17 wrz 2012, 20:51
Lokalizacja: krzczonów

Post autor: pepi » 23 lip 2019, 21:03

każdy tlok ma tylko pomierz czy nie jest jajowaty

pb41ns
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2090
Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
Lokalizacja: osiek kuj-pomor

Post autor: pb41ns » 23 lip 2019, 21:16

Morze źle się wyraziłem, na boki tzn na prawo i lewo względem korby to wiem że ma, ale powiedzmy pod kont do korby,, kurde nie wiem jak to wytłumaczyć
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl