[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie. Chodzi. Na. Zimnym. Silniku a8 4.2
[D2 97 4.2PB/LPG ] Nie. Chodzi. Na. Zimnym. Silniku a8 4.2
Witam serdecznie Mam problem z moim audi a8 d2 4.2 1997rok kod silnika AKG chodzi głównie o to że jak jest zimna to pali od pierwszego ale po. Chwili obroty spadają i gaśnie i. Tak za każdym razem na kompie wyskoczyły bledy wypadanie zapłonu wszystkie cylindry czujnik polozenia walu korbowego. Zmieniłem i znowu to. Samo później zmieniłem czujnik temperatury tylko z ja miałem. Zielony a kupiłem biały nie wiem czy jest jakaś różnica czujnik nowy i. Auto. Znowu nie pali wyjezdzilem cały gaz z butli zakrecilem gaz i znowu to. Samo. Zmieniłem. Sterownik. Gazu reduktor Golda wtryskiwaczy butle i. Znowu to. Samo... Mechanik stwierdził ze pompa paliwa jest zła zmieniłem caly bak. Z pompa która wyciągała paliwo do zera zmieniłem filtr paliwa. I znów nie pali.... Zapali jest ok. Chwilę. Obroty spadają aż zgaśnie zapali się kontrolka Cat i Trakcja... Gdy auto. Jest ciepłe nie ma. Żadnego problemu pięknie jedzie na. Benzynie i. Gazie proszę o pomoc.ps. Jeżeli. Macie może. Jakiegos dobrego mechanika od. A8 z terenu woj lubelskiego. Lub Podkarpackiego proszę o. Kontakt jakieś namiary dziękuję serdecznie
Ostatnio zmieniony 17 lut 2019, 11:14 przez jozku42v8, łącznie zmieniany 4 razy.
jozku
Nie sprawdzałem listwy cewek itp bo. Jak. Skasuje błąd jest ok chodzi idealnie. Na Pb czy na gazie więc mechanicy mówią że listwa świece cewki. Ok może. Się mylą nie. Wiem czasem. Mam. Dość tego samochódu ale tyle. Czasu poświęciłem dla. Niej pieniędzy i. Szkoda mi. Ja teraz za grosze oddać na złom.
[ Dodano: 2019-02-17, 11:12 ]
Gaz mam. Ustawiony od 30stopni bo na benzynie nie da rady ruszyć z. Miejsca po przełączniu. Na. Gaz obroty są na. Poziomie. 900-9100 i. Chodzi. Idealnie. Nie. Szarpie przy zmianie. Biegów itp nie wiem. Czy nie założyć znowu orginalnego czujnika. Położenia. Walu i. Czujnika. Temperatury bo. Komp. Mi. Pokazał. Te błędy ale auto. Jak. Nie palilo.tak.nie pali. Więc wina. Leży gdzie. Indziej
[ Dodano: 2019-02-17, 11:12 ]
Gaz mam. Ustawiony od 30stopni bo na benzynie nie da rady ruszyć z. Miejsca po przełączniu. Na. Gaz obroty są na. Poziomie. 900-9100 i. Chodzi. Idealnie. Nie. Szarpie przy zmianie. Biegów itp nie wiem. Czy nie założyć znowu orginalnego czujnika. Położenia. Walu i. Czujnika. Temperatury bo. Komp. Mi. Pokazał. Te błędy ale auto. Jak. Nie palilo.tak.nie pali. Więc wina. Leży gdzie. Indziej
jozku
Pompę mam. Druga z innego audi widziałem jak. Zapala i noromalnie chodźi wyciagnelem. Cały bak nie rozbierajac pompy i włożyłem do. Swojej zapaliła odrazu ale była w garażu było ciepło na drugi dzień znowu to samo. Nie pali. Jak. Jest zimna... A ten regulator ciśnienia jest w baku??? Czy w innym. Miejscu
jozku
A mozesz powiedzieć jakie masz korekty dlugoterminowe? Bo korekty długoterminowe bardzo mocno wpływają na zachowanie silnika w stanach przejściowych (szczególnie w fazie nagrzewania). Ja jak miałem mocne korekty w plusie, to tego typu akcje się działy w fazie nagrzewania.
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Witam was gaz mam praktycznie cały nowy butla nowa reduktor Golda do. 360koni sterowniki nowe zestawy naprawcze zakrecałem gaz i też nie pali. Zmieniłem dziś regulator pompy paliwa pali jest ok ale ciągle zapala się Cat. Faluje na obrotach ale tylko na benzynie na gazie chodzi idealnie narazie szukam jakiegoś mechanika w województwie bo nikt nie umie tego zdiagnozować
[ Dodano: 2019-02-21, 21:02 ]
Czujnik polozenia walu zmieniony temperatury też regulator ciśnienia paliwa też pompa też więc nie wiem albo wtryski albo cewki i świece lub może Sondy nie Mam zielonego pojęcia
[ Dodano: 2019-02-21, 21:02 ]
Czujnik polozenia walu zmieniony temperatury też regulator ciśnienia paliwa też pompa też więc nie wiem albo wtryski albo cewki i świece lub może Sondy nie Mam zielonego pojęcia
jozku