części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Ustawienie Radaru VAS Śląskie

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[D3 03 4.2MPI/LPG ] Ustawienie Radaru VAS Śląskie

Post autor: xluqas » 15 lut 2019, 17:38

Witam czy ktoś jest w temacie ustawienia Radaru ACC

Ślaskie najlepiej Tarnowskie Góry Katowice Gliwice okolice

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 15 lut 2019, 22:03

Jak masz jakikolwiek kabel to sam sobie poradzisz jest na forum jak to zrobić.



https://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-kalib ... t14231.htm
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 16 lut 2019, 08:10

orkaskawina pisze:Jak masz jakikolwiek kabel to sam sobie poradzisz jest na forum jak to zrobić.



https://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-kalib ... t14231.htm
Mam vcds Ale podobno lepiej odisem. Znalazłem też taki opis:

13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 16 lut 2019, 14:11

kilka dni temu robiłem VCD-es i bez problemu poszło.Zrób według opisu powyżej.
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

xluqas
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 236
Rejestracja: 28 lis 2014, 19:19
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: xluqas » 22 lut 2019, 09:28

Kręcę srubami i nic się nie zmienia.
Moje Audi A8 D4 i Forum do Audi A6 C6

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 22 lut 2019, 10:16

Musisz po zrobieniu korekty, pojeździć kilka dni (w zależności ile jeździsz) i ponownie sprawdzić i porównać wartości, po czym zrobić korekty jeśli trzeba.

Awatar użytkownika
PABLO200
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 758
Rejestracja: 31 sie 2009, 14:16
Lokalizacja: Śląski

Post autor: PABLO200 » 22 lut 2019, 11:36

Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 24 lut 2019, 18:59

PABLO200 pisze:Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 24 lut 2019, 20:03

Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 25 lut 2019, 22:34

Pczester pisze: PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?

Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$ :D
Marcin2013 pisze:Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
400-500 zł

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 26 lut 2019, 12:43

panton pisze:
Pczester pisze: PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?

Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$ :D
Marcin2013 pisze:Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
400-500 zł
Oj tam, na pewno ktoś pojedzie, bo nie każdy ma zdolności i odwagę grzebać samemu 😉 Swoją drogą, nie wiem kto świadczy tu usługi, ja jak potrafię to staram się pomóc 😋

Awatar użytkownika
orkaskawina
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 627
Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
Lokalizacja: Skawina

Post autor: orkaskawina » 26 lut 2019, 21:19

xluqas pisze:Kręcę srubami i nic się nie zmienia.
Cierpliwości i jak koledzy wyżej pisali kręcisz test i korekta
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl