[D3 03 4.2MPI/LPG ] Ustawienie Radaru VAS Śląskie
[D3 03 4.2MPI/LPG ] Ustawienie Radaru VAS Śląskie
Witam czy ktoś jest w temacie ustawienia Radaru ACC
Ślaskie najlepiej Tarnowskie Góry Katowice Gliwice okolice
Ślaskie najlepiej Tarnowskie Góry Katowice Gliwice okolice
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Jak masz jakikolwiek kabel to sam sobie poradzisz jest na forum jak to zrobić.
https://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-kalib ... t14231.htm
https://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-kalib ... t14231.htm
Mam vcds Ale podobno lepiej odisem. Znalazłem też taki opis:orkaskawina pisze:Jak masz jakikolwiek kabel to sam sobie poradzisz jest na forum jak to zrobić.
https://www.a8team.pl/d3-07-42tdi-kalib ... t14231.htm
13 Auto Dist - Bloki Pomiarowe - grupa 2 i 11 w obu blok 1 to są dwie wartości które nas interesują. Mają się mieścić od -0.8 do 0,8 Grupa 2 to górna lewa śróbka a 11 to dolna, kręcąc w prawo (wkręcając śróbke) ZMNIEJSZAMY wartość (idziemy w stronę minusa). Jeden pełny obrót to wartość około 1.0 Trzeba zobaczyć ile mamy (zapisać sobie) zrobić korektę NA OKO, potem wchodzimy w Nastawy Podstawowe grupa 1 i ON/OFF potem 2,3 4 tak samo. I po takim zabiegu jeździmy spokojnie sobie dwa dni po czym sprawdzamy co jakiś czas czy działa tempomat, lub w grupie 2 i 11 czy się mieści w - 0.8 do 0,8 jeśli nie, sprawdzamy o ile się zmieniło i ponowna korekta :-) mi za drugim razem się udało. NAJWAŻNIEJSZE TERAZ!!! Do dolnej śrubki imbus jest dojście bez problemu, do górnej gorzej (raz zdjąłem zderzak) a później zobaczyłem że jak odkreca się atrape pod tablice rejestracyjną to pod nią jest otwór PRAWIE IDEALNIE pasuje by trafić imbusem do górnej śróby, wystarczy trochę powiększyć go do dołu i klucz trafia :-D dzięki czemu do kalibracji wystarczy zdjąć ta atrape (4 torxy). Tak wygląda cała procedura Panowie. A przy okazji szukam tej osłony radaru jak ktoś by coś widział słyszał. Mam nadzieję że komuś się przydadzą moje wskazówki :-)
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/hPABLO200 pisze:Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...Pczester pisze: PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$
400-500 złMarcin2013 pisze:Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
Oj tam, na pewno ktoś pojedzie, bo nie każdy ma zdolności i odwagę grzebać samemu 😉 Swoją drogą, nie wiem kto świadczy tu usługi, ja jak potrafię to staram się pomóc 😋panton pisze:Pczester, oczywiście, że masz rację... i Twoja metoda jest jak najbardziej OK tylko musisz pamiętać, że Twoja metoda posiada jedną bardzo poważną wadę...Pczester pisze: PABLO200 napisał/a:
Kto ustawia Radar na oko ?
Chyba tylko Kamikadze zeby tylko lampka błędu zgasła....
Chcesz aby nagle samochód przy 200 km staną w miejscu ? i skasujesz cała furę przy np. wyprzedzaniu ?
Nie przesadzaj 😊 radar póki nie będzie ustawiony w granicach tolerancji, która pozwoli mu pracować prawidłowo, to się nie uruchomi. A jeśli ustawisz go w prawidłowym akresie, to będzie działał i to prawidłowo, ja ustawiłem swój tą metodą i dokladnie opisałem jak to zrobić, jeżdżę już 2 rok i nic się nie dzieje, a sam radar działa prawidłowo przy każdej prędkości 30-200km/h
osoba, która taką metodą skalibruje ACC nie pojedzie do PABLO200 na kalibrację i nie zostawi u niego $$$$
400-500 złMarcin2013 pisze:Wie ktoś jaki koszt kalibracji w ASO ?
- orkaskawina
- Super Klubowicz
- Posty: 627
- Rejestracja: 25 lis 2012, 11:57
- Lokalizacja: Skawina