Witam wszystkich i z góry dziękuję za wszelkie rady.
Problem jak w temacie. Wszystkie czujniki działały. Kompresor wymieniłem na nowy. Po czasie padł czujnik temperatury kompresora. Błąd wywalało na moim vagu. Zawieszenie coś chodziło chwilę ale słabo pompowało aż w pewnym momencie zablokowało się przód do góry tył opadł. W blokach pomiarowych kolosalne różnice :lewy tył -84 prawy tyl-46 przód lewy i prawy 155 .
Czujnik wymieniony na nowy. Po teście błąd znikną ale kompresor nie załącza się. Wywala błędy jeszcze że czujnik prawy tył lewy tył i prawy przód uszkodzone choć je wymieniałem.
Chciałem adaptację zrobić ale się nie da. Wchodzę w 34 poziomowanie i w 11 kodowanie II ale kod 31564 nie jest przyjmowany i nie mam nic w adaptacji żeby koła po ustawiać.
Pytanie jak załączyć kompresor?
Jak zrobić kodowanie później jak adaptację?
Jak zrobić na mmi żeby opcja wysoko była dostępna. Teraz jest na szaro i nic nie można zrobić?
Pomóżcie proszę bo audiczka poziomu napewno nie ma.
![]() |
![]() |
![]() |
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Poziomowanie nie działa
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 08 sty 2019, 18:16
- Lokalizacja: Chorzelów
[D3 02 4.2MPI/LPG ] Poziomowanie nie działa
Audi A8 D3 long wersja amerykańska
1. Aby załączyć kompresor musisz się pozbyć błędów... sprawdź czy w ogóle wtyczki na czujnikach przepuszczają bo możliwe, że to one są walnięte. Jaki dokładnie masz błąd?
2. Adaptację wykonujesz wchodząc w zawieszenie, następnie w logowanie, wpisujesz kod 31564 i zatwierdzasz. Przechodzisz do adaptacji i zaczynasz od kanału 1. Jak dokładnie to zrobić znajdziesz tutaj: Nie sugeruj się, że to A6, procedura jest taka sama.
3. Nie masz opcji podniesienia na lift (podniesiony) bo masz niesprawne zawieszenie. Po usunięciu usterki i wykonaniu kalibracji wszystko wróci do normy.
2. Adaptację wykonujesz wchodząc w zawieszenie, następnie w logowanie, wpisujesz kod 31564 i zatwierdzasz. Przechodzisz do adaptacji i zaczynasz od kanału 1. Jak dokładnie to zrobić znajdziesz tutaj: Nie sugeruj się, że to A6, procedura jest taka sama.
3. Nie masz opcji podniesienia na lift (podniesiony) bo masz niesprawne zawieszenie. Po usunięciu usterki i wykonaniu kalibracji wszystko wróci do normy.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 08 sty 2019, 18:16
- Lokalizacja: Chorzelów
Błędy są dwa jeden z nich 1400 który po skasowanie znika i zostaje tylko jeden. Drugi nie pamiętam cyfr napisze ci po, 22. Pamiętam określenia błędów jeden to" zawieszenie samopoziomujace " a drugi to odnosi się właśnie ze nie jest dobrze adaptacja przeprowadzona i oznaczenie to 15i jeszcze parę cyfer ale nie pamiętam muszę zerknąć. Wtyczki wymieniłem bo miałem błedy na trzech czujnik obydwa tylne i prawy przedni. Czujniki walniete z tyłu obydwa wymienione. Błędy odnośnie czujników zniknęły i nie wracają. Problem jest taki że po wymianie czujników z tyłu tyl opadł najniżej jak mógł i w blokach pomiarowych tak mi się wydaje że dobrze rozumuje pisze dwa kanały są locked zamknięte więc nie mogę podnieść tyłu. Kiedy przeprowadzam adaptacje przód się poziomie do jakiejś wartości i kompresor nabija ale tyłu nie drgnie ani milimetr. Wymieniłem nawet kompresor na nowy i to samo. Już nie mam pomysłów na nic. Dodam jeszcze że opcja podnoszenia auta jest zablokowana nie można jej włączyć holowanie jest dostępne. I teraz myślę że to miechy Z tyłu się wyłożyły. Czy można jakoś sprawdzić czy miechy się skonczyly
Audi A8 D3 long wersja amerykańska
- karol208
- Super Klubowicz
- Posty: 1085
- Rejestracja: 28 kwie 2013, 17:16
- Moje auto: A8 D2
- Rocznik: 1994
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Imię: Karol
- Lokalizacja: Biała Podlaska
https://www.a8team.pl/d3-02-42mpi-uszko ... vt4005.htm
Może coś pomoże
Może coś pomoże
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 08 sty 2019, 18:16
- Lokalizacja: Chorzelów
Wymienię sterownik pierw i zobaczę
[ Dodano: 2019-03-08, 18:29 ]
Panowie sterownik wymieniony dalej to samo. Przód w górze tyl na dole. Nie mam już pomysłów. Dołączam zdjęcia z vaga z błędami i blokami pomiarowym zerknijcie
[ Dodano: 2019-03-08, 18:37 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:38 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:39 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:40 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:41 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:42 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:43 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:43 ]
Panowie pomocy bo ja nic z tego nie wiem
[ Dodano: 2019-03-08, 18:29 ]
Panowie sterownik wymieniony dalej to samo. Przód w górze tyl na dole. Nie mam już pomysłów. Dołączam zdjęcia z vaga z błędami i blokami pomiarowym zerknijcie
[ Dodano: 2019-03-08, 18:37 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:38 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:39 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:40 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:41 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:42 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:43 ]
[ Dodano: 2019-03-08, 18:43 ]
Panowie pomocy bo ja nic z tego nie wiem
Audi A8 D3 long wersja amerykańska
Masz tylko błąd braku kalibracji zawieszenia? W takim wypadku wystarczy kalibracja.
Na blokach pomiarowych widać, że kompresor się załącza ale nie pokazałeś pompowanego ciśnienia.
Próbowałeś skalibrować zawieszenie?
Jeżeli tak i w ogóle nie chce wystartować to spróbuj przeskanować innym programem. VAG jest dosyć ubogi. Spróbuj VCDS-em, a najlepiej VAS-em.
Na blokach pomiarowych widać, że kompresor się załącza ale nie pokazałeś pompowanego ciśnienia.
Próbowałeś skalibrować zawieszenie?
Jeżeli tak i w ogóle nie chce wystartować to spróbuj przeskanować innym programem. VAG jest dosyć ubogi. Spróbuj VCDS-em, a najlepiej VAS-em.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 75
- Rejestracja: 08 sty 2019, 18:16
- Lokalizacja: Chorzelów
Panowie usterka usunięta. Wszystko było w porządku jeśli chodzi o elektryk tylko czujniki poziomowania z tyłu były odwrotnie wygięte. Bo można je w dwie strony wygiac a kat ostry ma być do środka auta a u mnie były do koła. Dlatego był brak możliwości kalibracji i był błąd i zawieszenie zablokowane
Audi A8 D3 long wersja amerykańska