![]() |
![]() |
![]() |
Audi A8 D2 Lift 4.2 V8 Q by Michal_ST
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2090
- Rejestracja: 28 sty 2012, 22:31
- Lokalizacja: osiek kuj-pomor
- dice111
- Moderator
- Posty: 6067
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
-
- Super Klubowicz
- Posty: 657
- Rejestracja: 13 wrz 2016, 00:38
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Zrobiłem Swap hamulców na 360mm od D3.
Przyznam szczerze z odkręcenie śrub 21 było tragicznie.
Zaciski używała - tłoczki nie zacięte gumy w bardzo dobrej kondycji.
Nowe przewody miedziane stalowe urwałem.
Pomalowane przeze mnie czerwonym Hammeritem :p
Tarcze Zimmermann - nowe
Klocki TRW - nowe (tu dzięki dla Cinka za podanie nr. części)
Wygląda to tak jak poniżej
Obawiałem się czy Avus I przy ET48 podejdzie ale wyszło na styk.
Pozostało zakupić kostki do czujników zużucia.
![Obrazek]()
![Obrazek]()
Przyznam szczerze z odkręcenie śrub 21 było tragicznie.
Zaciski używała - tłoczki nie zacięte gumy w bardzo dobrej kondycji.
Nowe przewody miedziane stalowe urwałem.
Pomalowane przeze mnie czerwonym Hammeritem :p
Tarcze Zimmermann - nowe
Klocki TRW - nowe (tu dzięki dla Cinka za podanie nr. części)
Wygląda to tak jak poniżej
Obawiałem się czy Avus I przy ET48 podejdzie ale wyszło na styk.
Pozostało zakupić kostki do czujników zużucia.