[D3 03 4.2MPI ] Syrena alarmu
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Bardzo fajnie że trafiłem na taki temat, ostatnio także wymieniałem syrenę i na szczęście udało mi się trafić na sprawną sztukę ... może dlatego że z sprawdzonego auta , ale mniejsza z tym , ogólnie były w aucie 2 błędy i po ok 30 minutach diody w drzwiach przestawały migać, po podmianie syrenki wszystko wróciło do normy ale tylko na 2 dni , były takie błędy :
Ktoś mi powie jaki to przycisk z drugiego błędu ? Ten którym się zamyka klapę, czy ten zewnętrzny którym otwiera czy ten w drzwiach kierowcy ? Szukałem w necie i nic znaleźć na ten temat nie mogę. Błędu syreny nie ma już.
Prosiłbym też o nr grupy w vcds gdzie się wbić żeby sprawdzić te błędy ? Może vcds nazwie je inaczej i będzie łatwiej mi to rozpoznać ...
Ktoś mi powie jaki to przycisk z drugiego błędu ? Ten którym się zamyka klapę, czy ten zewnętrzny którym otwiera czy ten w drzwiach kierowcy ? Szukałem w necie i nic znaleźć na ten temat nie mogę. Błędu syreny nie ma już.
Prosiłbym też o nr grupy w vcds gdzie się wbić żeby sprawdzić te błędy ? Może vcds nazwie je inaczej i będzie łatwiej mi to rozpoznać ...
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Panowie mam pytanie.
Mogę pod tą syrenę podpiąć dwa akumulatory GP T157 / T107 300 mAh 3,6V.
Mają trochę większą pojemność, nie powinno robić różnicy ?
Link do bateri
https://allegro.pl/oferta/akumulator-gp ... 6717778233
Dzieki.
Mogę pod tą syrenę podpiąć dwa akumulatory GP T157 / T107 300 mAh 3,6V.
Mają trochę większą pojemność, nie powinno robić różnicy ?
Link do bateri
https://allegro.pl/oferta/akumulator-gp ... 6717778233
Dzieki.
Faktycznie te syrenki to taka upierdliwa sprawa, że nie idzie jej zapozyczyć z innego auta z grupy VAG? Kolega twierdzi, że do naszych D3 ma być tylko i wyłącznie o numerze 8L0951605A, z tym że ja mam u siebie w aucie ale tą bez literki
Aż normalnie wierzyć mi się nie chce że tak prosta rzecz jest tak kłopotliwe. W innych np audi przecież schemat działania alarmu a raczej tej syrenki jest ten sam więc nie rozumiem sensu utrudniania życia. A zapłacić 759zł za nową syrenę to przesada. Rozumiem 200, nawet i 300 mógł bym dać ale 759?? To przegięcie.
Aż normalnie wierzyć mi się nie chce że tak prosta rzecz jest tak kłopotliwe. W innych np audi przecież schemat działania alarmu a raczej tej syrenki jest ten sam więc nie rozumiem sensu utrudniania życia. A zapłacić 759zł za nową syrenę to przesada. Rozumiem 200, nawet i 300 mógł bym dać ale 759?? To przegięcie.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
Bo d3 jest tak skonstruowane żebyś nie wymieniał na używane tylko kupował nowe z serwisu, jestem pewny że przynajmniej 50% części mechanicznych czy elektrycznych jest zamiennych z seatem vw czy skodą tylko że z innymi numerami,niestety d3 jest za mało na rynku i nikt nie bawi się w podmianki szukanie i sprawdzanie czy podjedzie, pomyśl co to będzie z wszystkimi nowymi autami za 5 lat lol.
[ Dodano: 2019-08-02, 22:25 ]
Ktoś się bawił w podmianę syreny na taką z golfa 6 lub 7 ?
[ Dodano: 2019-08-02, 22:25 ]
Ktoś się bawił w podmianę syreny na taką z golfa 6 lub 7 ?
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A8
- Posty: 213
- Rejestracja: 14 sie 2016, 22:45
- Lokalizacja: Starogard Gdański
A więc tak. Kupiłem używaną syrenę dokładnie taką samą jaką miałem wcześniej. Dodatkowo miałem uwaloną wtyczkę która wpina się do syrenki. Dorwałem identyczną wtyczkę z kawałkiem wiązki (jakieś 10 - 15 cm). Jednak zauważyłem że o ile wtuczka jest dokładnie taka sama to kable od nowej wtyczki są ciut cieńsze. Myślę ok zobaczymy. Uciąłem starą wtyczkę przedłużyłem na skrętkę tabelki, zaizolowałem koszulką termokurczliwą z klejem każdy z 3 kabli a całość zaizolowałem taśmą izolacyjną. Wpinam nową wtyczkę, testuje i piszczy aż miło
Jednak po 9 dniach zauważyłem że jak wracam z roboty nie mogę otworzyć auta z pilotem, muszę z kluczyka. Zauważyłem też i to przypadkiem że jakieś kilka minut po zamknięciu z pilota auta awaryjne zaczynają mrugać, tak jak by alarm został wzbudzony, jednak bez pikania syrenki. Niby jak testuje syrenę topnienie z dwa razy z kierunkami ale później mrugają same kierunki. Jak wypnę wtyczkę z syreny to jest wszystko ok po zamknięciu auta z pilota i nic nie mega po czasie.
Czyżbym miał pecha i trafił na żyjącą tylko kilka dni syrenę, czy może przekrój dosztukowanych kabli z wtyczką jest mniejszy i to może powodować takie anomalia?
Jednak po 9 dniach zauważyłem że jak wracam z roboty nie mogę otworzyć auta z pilotem, muszę z kluczyka. Zauważyłem też i to przypadkiem że jakieś kilka minut po zamknięciu z pilota auta awaryjne zaczynają mrugać, tak jak by alarm został wzbudzony, jednak bez pikania syrenki. Niby jak testuje syrenę topnienie z dwa razy z kierunkami ale później mrugają same kierunki. Jak wypnę wtyczkę z syreny to jest wszystko ok po zamknięciu auta z pilota i nic nie mega po czasie.
Czyżbym miał pecha i trafił na żyjącą tylko kilka dni syrenę, czy może przekrój dosztukowanych kabli z wtyczką jest mniejszy i to może powodować takie anomalia?