części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 07 4.2TDI ] Kalibracja radaru do aktywnego tempomatu

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 02 kwie 2019, 20:56

Dzisiaj pokręciłem śrubkami do regulacji stosując się do porady Kamila jeden obrót wartość około 1 miałem na plusie 3 i 2 tak więc zrobiłem dwa i trzy obroty później nastawy podstawowe i co dziwne sprawdziłem w blokach 2 i 11 same zera, nawet po trzecim odpalaniu pojawiły się na krótko diody w około zegara <chura> , ale ACC oczywiście załączyć się jeszcze nie da, zobaczę jutro jakie będą wartości tylko dlaczego miałem zera w blokach <bezradny>

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 02 kwie 2019, 22:43

Pojeździj spokojnie ze 3 dni z tym, co jakiś czas próbując włączyć tempomat. Mimo że robi się nastawy, trzeba poczekać trochę, nie wiem dlaczego tak jest.

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 30 kwie 2019, 21:00

U mnie cały czas lipa blok 2 bez zmian "0", a bloku 11 po kręceniu wartość na drugi dzień 0,25, ale po jakimś czasie wskakuje na ponad 3 <bezradny> po ponownym kręceniu (w ta samą stronę) sytuacja taka sama na początku około 0,3,a później ponad 3 regulację robiłem już 3-4 razy kręcąc zawsze w tą samą stronę, nie wiem o co chodzi może jak ja założyłem radar to już przy montażu powinienem ustawić jakiś punkt wyjściowy,znalazłem w sieci takie zdjęcie https://www.google.com/imgres?imgurl=ht ... mrc&uact=8

[ Dodano: 2019-04-30, 21:00 ]
Ostatnio zrobiłem tak że wyjąłem radar z uchwytem i ustawiłem suwmiarką wszystkie śruby po równo, później nastawy podstawowe 1,2,3,4 ON/OFF i wciąż to samo blok 2 cały czas "0" i to mnie najbardziej dziwi,a w bloku 11 co dzień w górę w pierwszy dzień było około 1,3,a dzisiaj ponad 4 <boisie>

solus1987
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 14
Rejestracja: 18 lut 2019, 19:39
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: solus1987 » 17 wrz 2023, 11:02

Witam wszystkich. Czy jeśli kręcę jedną ze śrub regulacyjnych i kompletnie nic się nie zmienia, obojętne ile bym nie przekręcił, a druga reaguje, czy oznacza to że radar do wymiany? Znalazłem niby nówkę za 500zl... możliwe to że tak tanio skoro na stronie vag shop cena to 7k euro?

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 wrz 2023, 09:05

Tak, możliwe, że tak tanio :)

Co do regulacji nie wypowiem się konkretnie ale wiem, że aby niektóre wartości odczytać na nowo trzeba wyłączyć i włączyć zapłon i połączyć ze sterownikiem ponownie.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl