części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego

Awatar użytkownika
drago_o
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 8087
Rejestracja: 17 gru 2013, 10:40
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: drago_o » 18 gru 2016, 13:38

Mam to samo info od kierownika w TRW. Nie ma w sprzedaży tego i nikt raczej nie planuje sprzedawać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG

as131

Post autor: as131 » 18 gru 2016, 14:28

No raczej zawsze tak powiedzą w TRW ,
jak próbowałem podpytać skąd biorą wszystkie nowe elementy silniczków ,
(a regenerują każdy rodzaj elektrycznych zacisków do każdego auta )

to powiedzieli że czujniki Halla idą aż z Canady a reszta z innego kontynentu ale skąd mówili że nie mogą powiedzieć :)

Ważne że mi wszystko w silniczkach i zaciskach zrobili jak z fabryki i wszystko śmiga tak cicho jak nigdy wcześniej.

Thomas1993
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 13
Rejestracja: 02 lis 2017, 13:58
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Thomas1993 » 10 sty 2019, 00:47

Ktoś orientuje się jaka jest średnica i grubość oringu na laczeniu silniczka i zacisku ?

Marcin2013
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1490
Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
Lokalizacja: SOsnowiec

Post autor: Marcin2013 » 10 sty 2019, 20:50

Thomas1993 pisze:Ktoś orientuje się jaka jest średnica i grubość oringu na laczeniu silniczka i zacisku ?
Zapomniałem, ale masz numer może znajdziesz 4E0615137

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 15 maja 2019, 16:42

Witam wszystkich.
Ja mam u siebie także (chyba jak u większości) problem z elektrycznym ręcznym.
Co jakiś czas pojawia się (bardzo sporadycznie) ikonka (P) z piorunami. czyli elektryczny ręczny umiera lub umarł. Do tego jeden z ręcznego dłużej się zaciąga od drugiego (co z resztą na przeglądzie było widać przy sprawdzaniu hamulca ręcznego). Na allegro są także te silniczki regenerowane z czujnikiem halla. No i pytanie, czy nie posiadając kompa mogę wymienić go sam?? W sumie to trzymają go tylko dwie śruby, ale czy do tego specyficznego auta obejdzie się bez podłączania do kompa czy jednak VCDS będzie potrzebny by działało to sprawnie.
Jeśli można bez kompa to jak tego dokonać by nie było problemów etc??

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 15 maja 2019, 20:46

denveco
Spokojnie sobie poradzisz z wymiana ale z błędami już nie.
Pamiętaj aby przed założeniem nowego silniczka dobrze oczyścić rowek na oring.

denveco
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 332
Rejestracja: 20 gru 2013, 16:12
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: denveco » 16 maja 2019, 13:07

Ale piszesz o błędach zapisanych gdzieś w aucie czy o tych pokazujących się na FISie?

Awatar użytkownika
123mielony
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 2473
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2005
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Biłgoraj

Post autor: 123mielony » 16 maja 2019, 20:05

denveco pisze:Ale piszesz o błędach zapisanych gdzieś w aucie czy o tych pokazujących się na FISie?
Błędy zapisane w sterowniki są komunikowane kontrolkami na zegarach.
Po wymianie silników jak pokasujesz wszystkie błędy i cała instalacja jest sprawna to nie powinno się nic świecić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl