[D3 05 4.2MPI ] Silniczki hamulca ręcznego
Mam to samo info od kierownika w TRW. Nie ma w sprzedaży tego i nikt raczej nie planuje sprzedawać.
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
No raczej zawsze tak powiedzą w TRW ,
jak próbowałem podpytać skąd biorą wszystkie nowe elementy silniczków ,
(a regenerują każdy rodzaj elektrycznych zacisków do każdego auta )
to powiedzieli że czujniki Halla idą aż z Canady a reszta z innego kontynentu ale skąd mówili że nie mogą powiedzieć
Ważne że mi wszystko w silniczkach i zaciskach zrobili jak z fabryki i wszystko śmiga tak cicho jak nigdy wcześniej.
jak próbowałem podpytać skąd biorą wszystkie nowe elementy silniczków ,
(a regenerują każdy rodzaj elektrycznych zacisków do każdego auta )
to powiedzieli że czujniki Halla idą aż z Canady a reszta z innego kontynentu ale skąd mówili że nie mogą powiedzieć
Ważne że mi wszystko w silniczkach i zaciskach zrobili jak z fabryki i wszystko śmiga tak cicho jak nigdy wcześniej.
-
- Forum Audi A8
- Posty: 13
- Rejestracja: 02 lis 2017, 13:58
- Lokalizacja: Poznań
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Witam wszystkich.
Ja mam u siebie także (chyba jak u większości) problem z elektrycznym ręcznym.
Co jakiś czas pojawia się (bardzo sporadycznie) ikonka (P) z piorunami. czyli elektryczny ręczny umiera lub umarł. Do tego jeden z ręcznego dłużej się zaciąga od drugiego (co z resztą na przeglądzie było widać przy sprawdzaniu hamulca ręcznego). Na allegro są także te silniczki regenerowane z czujnikiem halla. No i pytanie, czy nie posiadając kompa mogę wymienić go sam?? W sumie to trzymają go tylko dwie śruby, ale czy do tego specyficznego auta obejdzie się bez podłączania do kompa czy jednak VCDS będzie potrzebny by działało to sprawnie.
Jeśli można bez kompa to jak tego dokonać by nie było problemów etc??
Ja mam u siebie także (chyba jak u większości) problem z elektrycznym ręcznym.
Co jakiś czas pojawia się (bardzo sporadycznie) ikonka (P) z piorunami. czyli elektryczny ręczny umiera lub umarł. Do tego jeden z ręcznego dłużej się zaciąga od drugiego (co z resztą na przeglądzie było widać przy sprawdzaniu hamulca ręcznego). Na allegro są także te silniczki regenerowane z czujnikiem halla. No i pytanie, czy nie posiadając kompa mogę wymienić go sam?? W sumie to trzymają go tylko dwie śruby, ale czy do tego specyficznego auta obejdzie się bez podłączania do kompa czy jednak VCDS będzie potrzebny by działało to sprawnie.
Jeśli można bez kompa to jak tego dokonać by nie było problemów etc??
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj