S8
S8
mam audi z max wyposażeniem łącznie z solarem na dachu i niezależną klimatyzacją, sportowe zawieszenie i sport kierownica .Z tyłu jest znaczek A8 3TDI Czy nie jest to czasem S8 a jeśli nie to czym sie różni???
I tak sobie to tłumacz.kargul pisze:Z tyłu jest znaczek A8 3TDI
Do S8 to mu trochę brakuje:kargul pisze:Czy nie jest to czasem S8 a jeśli nie to czym sie różni???
1. Moc 3.0tdi 235 KM, S8 450 KM
2. Hamulce czyli średnice tarcz
3. Cena przy kupnie
4. Skrzynia Tiptronik a nie multitronik
5. I najważniejsze dźwięk silnika twojego V6 a S8 V8 lub V10
:mrgreen:
Dążenie do doskonałości.
Ja powstrzymam się od śmiechu i płaczu i napiszę wprost...
S8 jak wszystkie inne modele S i RS to przede wszystkim silnik a potem jeszcze cała masa innych elementów wyposażenia wyjątkowych dla tego modelu i to dokładnie w tej kolejności co napisałem...
S8 D2 tylko z silnikiem 4,2V8 340KM/360KM
S8 D3 tylko z silnikiem 5,2V10 450KM
Wszystkie A8 z innymi silnikami niż powyżej to zawsze jest zwykłe A8 a nie S8 i tym krótkim i konkretnym stwierdzeniem kolego kargul w pełni wyczerpuję Twoje zapytanie...
Twoje auto to na 100% nie jest S8.
S8 jak wszystkie inne modele S i RS to przede wszystkim silnik a potem jeszcze cała masa innych elementów wyposażenia wyjątkowych dla tego modelu i to dokładnie w tej kolejności co napisałem...
S8 D2 tylko z silnikiem 4,2V8 340KM/360KM
S8 D3 tylko z silnikiem 5,2V10 450KM
Wszystkie A8 z innymi silnikami niż powyżej to zawsze jest zwykłe A8 a nie S8 i tym krótkim i konkretnym stwierdzeniem kolego kargul w pełni wyczerpuję Twoje zapytanie...
Twoje auto to na 100% nie jest S8.
Ostatnio zmieniony 13 lip 2013, 14:13 przez FOSS, łącznie zmieniany 1 raz.
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
- 123mielony
- Super Klubowicz
- Posty: 2473
- Rejestracja: 20 maja 2009, 22:00
- Moje auto: A8 D3
- Rocznik: 2005
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Biłgoraj
na początek warto sprawdzić rubrykę "D3" w dowodzie rejestracyjnym. jeśli widnieje tam co innego niż S8, wtedy trzeba udać sie do właściwego urzędu komunikacji w celu naniesienia poprawki.
wyjaśnię to na przykładzie montażu haka holowniczego.
po zamontowaniu haka holowniczego, trzeba udać sie do stacji diagnostycznej, która zweryfikuje poprawność montażu i wyda stosowne oświadczenie. z takim oświadczeniem udajemy się do urzędu komunikacyjnego w celu naniesienia odpowiedniej adnotacji w rubryce "adnotacje urzędowe". zwykle urzędnik wpisuje tam po prostu słowo "HAK" i przystawia pieczątkę. od tej poru jest to pełnoprawny samochód z hakiem.
myślę, że w tym przypadku będzie analogicznie.
trzeba przykleić z tyłu znaczek "S8" (można również z przodu). przy okazji: nie trzeba zrywać istniejącego A8 3TDI.
nastepny krok to: udać się do stacji diagnostycznej - otrzymać stosowne zaświadczenie i z tym zaświadczeniem prosto do urzędu komunikacji po wpis do adnotacji urzędowych.
wyjaśnię to na przykładzie montażu haka holowniczego.
po zamontowaniu haka holowniczego, trzeba udać sie do stacji diagnostycznej, która zweryfikuje poprawność montażu i wyda stosowne oświadczenie. z takim oświadczeniem udajemy się do urzędu komunikacyjnego w celu naniesienia odpowiedniej adnotacji w rubryce "adnotacje urzędowe". zwykle urzędnik wpisuje tam po prostu słowo "HAK" i przystawia pieczątkę. od tej poru jest to pełnoprawny samochód z hakiem.
myślę, że w tym przypadku będzie analogicznie.
trzeba przykleić z tyłu znaczek "S8" (można również z przodu). przy okazji: nie trzeba zrywać istniejącego A8 3TDI.
nastepny krok to: udać się do stacji diagnostycznej - otrzymać stosowne zaświadczenie i z tym zaświadczeniem prosto do urzędu komunikacji po wpis do adnotacji urzędowych.
and808, Hahahaha to jest dobre , idę jutro do urzędu zmienić moją A na S
Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
nie przejmuj się kargul , niewiedza czasami boli , a te wszystkie sarkastyczne reakcje traktuj z dystansem , FOSS wypowiedział się wyczerpująco , jakoś reszta nie dała rady , ehh forumowicze , nie każdy rodzi się z taką wiedzą jak Wy
pozdrwaiam
[ Dodano: 2011-01-14, 09:23 ]
no i oczywiście z FOSS-em również Daro72
pozdrwaiam
[ Dodano: 2011-01-14, 09:23 ]
no i oczywiście z FOSS-em również Daro72
chcialbym sie wytlumaczyc i przeprosic kolege kargul-a, jesli moj post nie zostal potraktowany jako niewinny zart.
pytanie kargula odebralem jako zart i w tej tonacji odpowiedzialem. po prostu nie wydaje mi sie mozliwe, ze nie wiem jaki samochod kupilem. widac jednak, ze sie pomylilem.
kargul, przepraszam, jezeli moja wypowiedz w jakikolwiek sposob Cie dotknela.
pytanie kargula odebralem jako zart i w tej tonacji odpowiedzialem. po prostu nie wydaje mi sie mozliwe, ze nie wiem jaki samochod kupilem. widac jednak, ze sie pomylilem.
kargul, przepraszam, jezeli moja wypowiedz w jakikolwiek sposob Cie dotknela.
ahh , różnie to koledzy można traktować
kiedyś pieniłem się jak ktoś zadawał pytania na dla mnie oczywiste tematy , jednak zauważyłem sporo osób które mało wiedzą w temacie naszych ósemek i nabrałem dystansu w ocenie - max. rozbił mnie koleś rwący się w motoryzacyjnym temacie z pytaniem czy moja D2 to sedan czy kombi - brrr
kiedyś pieniłem się jak ktoś zadawał pytania na dla mnie oczywiste tematy , jednak zauważyłem sporo osób które mało wiedzą w temacie naszych ósemek i nabrałem dystansu w ocenie - max. rozbił mnie koleś rwący się w motoryzacyjnym temacie z pytaniem czy moja D2 to sedan czy kombi - brrr