Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??
Uff, sporo ostatnio się działo. Wymieniona maglownica (wreszcie mam sprawny servotronic! ), drążki, płyn wspomagania, amortyzatory, poduszki i sprężyny przód, podtoczone tarcze, wymienione świece, zmienione śruby kół (miałem oe audi z kulową podkładką, a w felgach mam stożek; poza tym były lekko za krótkie).
Po wymianie amorów auto prowadzi się bosko. Nad nierównościami płynie jak poduszkowiec
pb41ns, ile dałeś za regenerację krzyżaków? Moje jeszcze jakoś chodzą, ale też już luz jest wyczuwalny.
Po wymianie amorów auto prowadzi się bosko. Nad nierównościami płynie jak poduszkowiec
pb41ns, ile dałeś za regenerację krzyżaków? Moje jeszcze jakoś chodzą, ale też już luz jest wyczuwalny.
Wymieniłem sam. Nie jest tak źle. Maglownicę trzymają 3 śruby, z czego jedna jest bardziej upierdliwa. Dodatkowo jedna śruba od środka auta na połączeniu z kolumną. No i to jest brudna robota - zawsze gdzieś płyn wspomagania poleci. Maglownica kosztowała mnie prawie 500zł, ale w komplecie dostałem węże ciśnieniowe w dobrym stanie (na naprawę swoich musiałbym też parę złotych wydać). Do tego drążki po 110zł (Lemforder), ale jak masz dobre to bez sensu wymieniać. Płyn G004 z ASO, 1l wystarczył (ok. 50zł). Mogą dojść jakieś duperele typu spinki, opaski itp.
Na aucie miałem maglownicę 4D1422071A (chyba już ktoś zmieniał, bo numer z ETKI jest inny), a wsadziłem 4D1422066F. Pasuje bez przeróbek P&P.
Na aucie miałem maglownicę 4D1422071A (chyba już ktoś zmieniał, bo numer z ETKI jest inny), a wsadziłem 4D1422066F. Pasuje bez przeróbek P&P.
Te lato wyjątkowo jak do tej pory odkąd mam swoją 8 obfituje w awarię. Przez dwa lata była łaskawa i praktycznie poza drobiazgami nic się nie działo. Tym razem lewy przedni amortyzator zaczął nieregularnie, ale jednak puszczać powietrze, raz w 10minut uciekalo A innym razem w 12h. Do tego wszystkiego przegub zewnętrzny zaczął się odzywać, na szczęście z tej samej strony, dzięki czemu podczas jej tego remontu Udał i się ogarnąć dwa tematy. Wymiana amorka jest dość prosta, ale można napotkać problem ze śruba blokującą górne stworznie wahaczy. Amorek zmieniony i działa prawidłowo, podobnie jak przegub. A dodatkowo wpadły zaciski brembo 6 tlokow w komplecie z klockami Hawk Street 5.0.
Szczególne podziękowania dla:
Damiana "FOSS" za wsparcie techniczne i porady
Michała "michalwruszak" który jest również skarbnicą wiedzy, która chętnie się dzięki i jest w stanie zorganizować wszystko czego potrzebujemy w konkurencyjnych cenach
Dzięki wam chłopaki
Szczególne podziękowania dla:
Damiana "FOSS" za wsparcie techniczne i porady
Michała "michalwruszak" który jest również skarbnicą wiedzy, która chętnie się dzięki i jest w stanie zorganizować wszystko czego potrzebujemy w konkurencyjnych cenach
Dzięki wam chłopaki