![]() |
![]() |
[All] LPG
[All] LPG
Nawiązując do wypowiedzi wszystkich przeciwników instalacji LPG zamieszczam link. Nie jest to namawianie wszystkich do zakładania takich instalacji ale z tego wynika, że nawet nowe silniki dają się przerobić na gaz.
http://www.autokrata.pl/artykul/najszyb ... -lpg-10259
http://www.autokrata.pl/artykul/trojka-na-gaz-2475
Myślę, że rozwój instalacji gazowych w ostatnich latach poczynił wielki skok.
Mając na myśli instalacje z powyższych linków to raczej żaden z nas się na nie nie pokusi bo koszty tej instalki przerosły by wartość naszych autek.
http://www.autokrata.pl/artykul/najszyb ... -lpg-10259
http://www.autokrata.pl/artykul/trojka-na-gaz-2475
Myślę, że rozwój instalacji gazowych w ostatnich latach poczynił wielki skok.
Mając na myśli instalacje z powyższych linków to raczej żaden z nas się na nie nie pokusi bo koszty tej instalki przerosły by wartość naszych autek.
Dążenie do doskonałości.
nie chodzi o nowe czy stare silniki , tylko o to czy te silniki długo będą żyły na gazie , bo co z tego że do maluch można wstawić gaz , ale maluch nie będzie na tym chciał zbytnio jeździć .
W tych czasach mamy taką technologie że do każdego czy to ON cz PB , nie ma problemu z gazem .
W tych czasach mamy taką technologie że do każdego czy to ON cz PB , nie ma problemu z gazem .
Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

poprawna instalacja gazowa przedłuża życie silnika
gaz nie zawiera tylu szkodliwych składników co np benzyna dzięki czemu silnik mniej koroduje, olej nie ulega zakwaszeniu dzięki temu silnik ma lepsze smarowanie, olej lepiej odbiera ciepło, im olej od wymiany do wymiany zachowuję lepsze swoje parametry tym silnik ma lepsze warunki pracy
gaz nie zawiera tylu szkodliwych składników co np benzyna dzięki czemu silnik mniej koroduje, olej nie ulega zakwaszeniu dzięki temu silnik ma lepsze smarowanie, olej lepiej odbiera ciepło, im olej od wymiany do wymiany zachowuję lepsze swoje parametry tym silnik ma lepsze warunki pracy
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
colln, ale jak wiemy to gaz zaniża osiągi , ale mimo to zgodzę się z tobą że gaz zabiera mniej składników szkodliwych , poza tym ma więcej oktanów od naszej pseudo PB , no ale osiągi trochę spadają jak by nie patrzeć , no ale mi i tak starczy ta moc co jest na gazie 

Nie ma to jak 4.2 Quattro 
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.

Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.

Wypalanie DPF Audi A6 i A8.

Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
