Mało precyzyjne pytanie. Jeśli chodzi Ci o orientację zacisków, to mniejszy tłoczek ma być tam, gdzie tarcza atakuje, czyli w przypadku D2 na dole zacisku.
Pytanie nie dotyczy zacisków , tylko tłoczków.
Zacisków nie da się zamontować źle, tłoczków też nie da się wsadzić odwrotnie .
Nie wiem , może tylko w moim zacisku ( choć to pewnie niemożliwe) tłoczki naciskają na klocek tylko połową obwodu , i stąd pytanie , dlaczego ktoś to tak wymyślił i jak obrócić tłoczki względem siebie .
Da się jak zamienisz lewy z prawym
Nie pamiętałem, że te tłoczki mają mają taka fazkę i nie załapałem o jakie ustawienie Ci może chodzić..
Tak to wyglądało w jakimś ładnym zestawie, który kiedyś znalazłem na ebayu
Po jakiejś tam analizie wyszło że to ustawienie z ebaya ma największy sens - teoretycznie najmniejsza szansa na koszenie klocka przy nie równomiernej pracy tłoczków.
witam , odgrzeje kotleta
ma ktoś jak instrukcję jak ustawić , bo mojej elsie nie ma nic o hamulcach ,
przy jednym tłoku jest logiczne by od strony jak na rysunku wyzej , niektóre klocki ATE /ferodo maja podcięcie w wygłuszeniu , tam jest strzałka
ale przy 4 tłoczkach tak się zastanawiam,
na pewno ma to znacznie jak ,by nie miało o by było równe ,
druga sprawa znalazłem ze jeden tłok jest 40 mm drugi 44mm to na pewno po to jest faska.
Według tego moje rozumowanie wychodzi ze oba dolne tłoczki zarówno w prawym jak i lewym zacisku powinny być ustawione jak na zdjęciu wyżej z Ebayu.
zastanawiają mnie górne tłoczki , myślę by ustawić je odwrotnie jak na zdjęciu z ebay wtedy będzie według zasady jednego tłoka,
jeśli ma ktoś instrukcję lub jakiś lepszy pomysł proszę o podpowiedz
Pozdrawiam