![]() |
![]() |
![]() |
[D2 99 3.7PB ] Czujnik kąta skrętu
[D2 99 3.7PB ] Czujnik kąta skrętu
no hej otóż coś sie ostatnio podziało z moją furką mianowicie przy jeździe zapalają sie kontrolki od abs i esp vag wykazał ze Czujnik kąta skrętu z tego co wyczytałem znajduje sie on przy kierownicy a reczej o ile sie nie myle pod nią .
moje pytanie:
czy to jest to samo co taśma od poduchy?
do czego ten czujnik służy?
i co może powodować ten błąd?
wspomnę ze po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu kontrolki gasną dopiero przy w trakcie jazdy to sie dzieje..
pozdrawiam
moje pytanie:
czy to jest to samo co taśma od poduchy?
do czego ten czujnik służy?
i co może powodować ten błąd?
wspomnę ze po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu kontrolki gasną dopiero przy w trakcie jazdy to sie dzieje..
pozdrawiam
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
hmm trudno powiedzieć jak krece na postoju to niby nic sie nie dzieje bede jechał ileś tam km i tez nic potem ni stąd ni owąd zapalają sie kontrolki:/ logicznie rzecz ujmując ciągle kierką sie kręci, mam tez tak ze czesto przy przyspieszaniu włącza sie esp
dodam że przepływka nowa z ASO

Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
raczej dużo sie nie da odczytać mam jakąś wersje demo vaga nie wszystko da sie sprawdzićshaqal pisze:Patrzyłes w bloki pomiarowe? Zmiana kąta jest liniowa?
moge patrzeć błędy czy kosować inspekcjie olej itp. reszta to o kant d.... robić tam.
może wiesz jaki to nr bloku? sprawdze może jakimś cudem coś tam bedzie..
aha no i jescze jest tak że jade na wprost to kierownica jest w położeniu jakbym skręcał w lewą strone tak z 30 35 stopni może od tego?
rad bym był jak by mi ktoś podał nr tego czujnika

Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.
nynek16, a to dlaczego kiera Ci tak patrzy??? Uderzyles gdzies czy co??? Nie pamietam jaki to numer blokow w Vagu...ja temat przerabialem w A2...wymienialem magiel...i pewna osoba mi przekrecila kiera...czujnik na normalnym polozeniu kiery odbieral ze juz ma 360st na plusie a przy skrecaniu w prawy wychodzil poza zakres i wywalalo blad...najlepiej sprawdzic Vagiem jaki kat pokazuje na prostych kolach...jesli inny niz 0 lub plus minus 10 st to znaczy ze czujnik jest zle wykalibrowany
[ Dodano: 2012-04-20, 22:21 ]
Najprawdopodobniej wejdz Vagiem:
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem
[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °

[ Dodano: 2012-04-20, 22:21 ]
Najprawdopodobniej wejdz Vagiem:
[03 - ABS Brakes]
[Fault Codes - 02]
[Done, Go Back]
Skręć kierownice o co najmniej 30° w lewo a następnie spowrotem
[Meas. Blocks - 08]
Kanał 005 pole 1 zobaczysz tam wartości kąta skrętu w stopniach, należy ustawić na wartość 0,0°
tolerancja ±5.0 °
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1400
- Rejestracja: 31 maja 2010, 23:09
- Lokalizacja: Wrocław
ano wzieło sie stąd że miałem delikatny lot przez pogórek i noskiem w glebe poszła chłodnica wentylator dolna część zderzaka i właśnie od tamtej pory tak mam . może zaczne od tego ze pojade na zbieżność
wogole:P
[ Dodano: 2012-08-01, 11:33 ]
Może ktoś mi pomóc z tą kalibracją czujnika bo zaczynam mieć powoli dosc marki audi :-x
mam polski vag 4.9 ale nie wiem czy do tego sie nada....
wogole:P
[ Dodano: 2012-08-01, 11:33 ]
Może ktoś mi pomóc z tą kalibracją czujnika bo zaczynam mieć powoli dosc marki audi :-x

mam polski vag 4.9 ale nie wiem czy do tego sie nada....
Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia To świat którego muzyką jest ryk silników.