części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

[S8 D2 97 LPG ] Wtryski benzyny S8 AHC 1997r

ernesto

Post autor: ernesto » 20 wrz 2016, 22:49

Musisz znać konkretny wymiar tych gumek. Nie mogą odbiegać od ori.
Ja do siebie kupowałam na jakiejs stronie za groszowe sprawy. Więcej kurier kosztował.

Awatar użytkownika
krzychu22.p1i
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3904
Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości

Post autor: krzychu22.p1i » 20 wrz 2016, 23:44

mlody91 pisze:A czy te gumki uszczelniające wtryskiwacze można kupić w normalnym sklepie? Czy tylko ASO ?
Allegro albo każdy inny, wymiary: 7.52x35.3

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 lis 2016, 01:45

Takie małe info... Wg TEGO ZESTAWIENIA wtryskiwacze od S8 D2 preFL (077133551L, Bosch 0280150463) mają identyczne parametry jak wtryskiwacze od Audi V8 (077133551J, Bosch 0280150454) ;)
Four rings to rule them all

Bugalon
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 824
Rejestracja: 26 gru 2013, 19:47
Lokalizacja: Kujawsko-Pomorskie

Post autor: Bugalon » 07 lis 2016, 08:19

Tylko ze ten wtryskiwacz (0 280 150 454) jest rownie niedostepny jak ten od eski (0 280 150 463).

Jest za to jeden wtryskiwacz ktorego na allegro leży cała masa (wrecz stosy za smieszne pieniadze), który parametrami wydajnosciowymi, wtyczką (EV1), rozmiarem i opornoscią jest identyczny jak ten eskowy. Ma tylko wiekszy zakres kąta rozpylania (co wcale nie jest zle) i ma jedną dyszę z ktorej strumien jest stożkowy. Wtryskiwacz z eski ma dwie dysze i cisnie dwoma strumieniami. Wedlug mnie nie ma to kluczowego znaczenia. Numer Boscha to (0 280 150 702)
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 lis 2016, 09:41

Tych nie brałem pod uwagę, ze względu na podane ciśnienie robocze 3 bary, ale poczytałem trochę i raczej nie powinno być problemu z ich pracą przy 4 barach.

Jeśli inne ciśnienie robocze faktycznie nie robi różnicy, to opcją są jeszcze wtryski z Omegi 3.0 V6 0280150413 - odrobinę większa wydajność niż eskowe, ale te same parametry strugi. W tym momencie jest nawet na allegro listwa z 6 wtryskami za 80zł ;p
Four rings to rule them all

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 07 lis 2016, 10:01

Wtrysk 463 ma wydajność dynamiczną przy 3 bar, 2,5 ms x 1000 imp 4,03 g. Wtrysk 702 i 413 ma 4,48. Wydajnościowo są podobne ale dynamicznie już nie. Przynajmniej tak zeznają tabele. Trzeba eksperymentować.
Jak się zdejmuje char. wtrysków dla niskich czasów widać zwykle duże różnice, sterownik ma je zapisane na sztywno. Mogą pracować całkiem popranie albo zupełnie rozjadą korekcje - trzeba sprawdzić.
Kot też jest Quattro

Awatar użytkownika
gtfan
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1405
Rejestracja: 10 gru 2010, 13:58
Lokalizacja: Lublin

Post autor: gtfan » 07 lis 2016, 10:19

Za to wtrysk 0280150509, też od eski, ma już 4.59g. I weź tu człowieku bądź mądry i coś dobierz ;/
Four rings to rule them all

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 07 lis 2016, 19:50

Wsadz zwykly z ABZ i zapomnij.

Ukaniu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 570
Rejestracja: 08 kwie 2016, 00:28
Lokalizacja: Grodzisk/Żyrardów

Post autor: Ukaniu » 07 lis 2016, 22:50

Pytanie czy nie będzie jednak mały, bo ABZ potrafi pracować z czasami wtrysku 19 ms - czyli jest na styk.
Sądząc po mocy eski wydajność min. 10-20% większa była by konieczna.
Kot też jest Quattro

SenatorS8
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 378
Rejestracja: 25 gru 2013, 12:42
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: SenatorS8 » 08 lis 2016, 18:22

To dla pewnosci trzeba szerokopasmowa w tylek wsadzic.
Zapraszam na sprawdzenie ;)

MeWaPKP

Post autor: MeWaPKP » 07 sie 2019, 16:53

Ostatecznie ktoś uruchomił AHC na innych dostępnych w normalnych pieniądzach wtryskach?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6026
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 07 sie 2019, 17:51

Uruchomisz m.in na tych z ABZ. Inna opcja pisałem tutaj: https://www.a8team.pl/98-s8-d2-ahc-pref ... ht=#341976
Black Cars Matters

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D2 (1994 - 2002)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl