![]() |
![]() |
![]() |
[S8 D2 97 LPG ] Wtryski benzyny S8 AHC 1997r
- krzychu22.p1i
- Super Klubowicz
- Posty: 3904
- Rejestracja: 14 sie 2011, 01:51
- Lokalizacja: Oderwany od rzeczywistości
Takie małe info... Wg TEGO ZESTAWIENIA wtryskiwacze od S8 D2 preFL (077133551L, Bosch 0280150463) mają identyczne parametry jak wtryskiwacze od Audi V8 (077133551J, Bosch 0280150454) 

Four rings to rule them all
Tylko ze ten wtryskiwacz (0 280 150 454) jest rownie niedostepny jak ten od eski (0 280 150 463).
Jest za to jeden wtryskiwacz ktorego na allegro leży cała masa (wrecz stosy za smieszne pieniadze), który parametrami wydajnosciowymi, wtyczką (EV1), rozmiarem i opornoscią jest identyczny jak ten eskowy. Ma tylko wiekszy zakres kąta rozpylania (co wcale nie jest zle) i ma jedną dyszę z ktorej strumien jest stożkowy. Wtryskiwacz z eski ma dwie dysze i cisnie dwoma strumieniami. Wedlug mnie nie ma to kluczowego znaczenia. Numer Boscha to (0 280 150 702)
Jest za to jeden wtryskiwacz ktorego na allegro leży cała masa (wrecz stosy za smieszne pieniadze), który parametrami wydajnosciowymi, wtyczką (EV1), rozmiarem i opornoscią jest identyczny jak ten eskowy. Ma tylko wiekszy zakres kąta rozpylania (co wcale nie jest zle) i ma jedną dyszę z ktorej strumien jest stożkowy. Wtryskiwacz z eski ma dwie dysze i cisnie dwoma strumieniami. Wedlug mnie nie ma to kluczowego znaczenia. Numer Boscha to (0 280 150 702)
Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
Tych nie brałem pod uwagę, ze względu na podane ciśnienie robocze 3 bary, ale poczytałem trochę i raczej nie powinno być problemu z ich pracą przy 4 barach.
Jeśli inne ciśnienie robocze faktycznie nie robi różnicy, to opcją są jeszcze wtryski z Omegi 3.0 V6 0280150413 - odrobinę większa wydajność niż eskowe, ale te same parametry strugi. W tym momencie jest nawet na allegro listwa z 6 wtryskami za 80zł ;p
Jeśli inne ciśnienie robocze faktycznie nie robi różnicy, to opcją są jeszcze wtryski z Omegi 3.0 V6 0280150413 - odrobinę większa wydajność niż eskowe, ale te same parametry strugi. W tym momencie jest nawet na allegro listwa z 6 wtryskami za 80zł ;p
Four rings to rule them all
Wtrysk 463 ma wydajność dynamiczną przy 3 bar, 2,5 ms x 1000 imp 4,03 g. Wtrysk 702 i 413 ma 4,48. Wydajnościowo są podobne ale dynamicznie już nie. Przynajmniej tak zeznają tabele. Trzeba eksperymentować.
Jak się zdejmuje char. wtrysków dla niskich czasów widać zwykle duże różnice, sterownik ma je zapisane na sztywno. Mogą pracować całkiem popranie albo zupełnie rozjadą korekcje - trzeba sprawdzić.
Jak się zdejmuje char. wtrysków dla niskich czasów widać zwykle duże różnice, sterownik ma je zapisane na sztywno. Mogą pracować całkiem popranie albo zupełnie rozjadą korekcje - trzeba sprawdzić.
Kot też jest Quattro
- dice111
- Moderator
- Posty: 6026
- Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
- Moje auto: S8 D2
- Rocznik: 1996
- Silnik: V8 4.2
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Imię: AHC by MTM
- Lokalizacja: Těšin
Uruchomisz m.in na tych z ABZ. Inna opcja pisałem tutaj: https://www.a8team.pl/98-s8-d2-ahc-pref ... ht=#341976
Black Cars Matters