Ja też kupiłem ten olej w serwisie, ale nie mam czasu go wymienić od roku, i 450 zł leży w garażu u kolegiscrow pisze:kolego martinezzg ,Ja miałem identyczne objawy - przy nawet już lekkim skręcie i dodaniu gazu całe auto dostawało drgawek , krótko mówiąc mechanizm różnicowy kleił i robił szpere . Wgryzłem się w temat i wyczytałem , że w 90 % przypadków winę ponosi olej . Kazałem mechanikowi wymienić na nowy - oczywiście nie zgadzał się ze mną twierdząc , że od 15 lat robi audi i napęd quattro tak ma. Nie dałem za wygraną bo jeżdzić limuzyną tej klasy i przy każdym zakręcie tłumaczyć się ludziom na pokładzie co się dzieje to wstyd. Po wymianie oleju w torsenie problem nie ustał , ale ...zaobserwowałem , że po nocnym postoju przez kilka pierwszych skrętów nic się nie działo , więc pomyślałem , że to musi być olej ...Ale dlaczego nie pomogła wymiana na nowy, podobno odpowiedni o specyfikacji 75W140 ???
okazuje się , że olej w skrzyni rozdzielczej nie ma zamiennika! tak , nie ma zamiennika
Kupiłem więc olej w serwisie za jedyne 460 zł za litr ( tyle wystarczy ) i jak ręką odjął . Mechanik sam poźniej stwierdził , że podczas wymiany przyjżał się dokładnie temu olejowi i jest on zupełnie inny niż innej firmy o "takiej samej specyfikacji "
Może u niektórych wymiana na nieorygnialny pomaga , ale mam wrażenie , że nie wtedy kiedy olej w torsenie to praktycznie woda .
