[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi
Kurde teraz bylem robiłem pomiat ale dzwi były otwarte i sie lampki w srodk swieciły pobór spadł do 40 miliamper ale jutro dam dwa kabelki w miejsce bezpiecznika i pozamykam auto zalaczę alarm i wtedy jak sie uspi zobaczymy jaki bedzie pobór oczywiscie bede dalej latał bo bezpiecznikach
[ Dodano: 2019-09-03, 12:35 ]
A wiec miernik wpiety po bezpiecznik nr 5 pobór pradu 400 miliamper po zamknieciu auta po 3-4 minutach pobór spada do zera a wiec to nie to:( szukam dalej
[ Dodano: 2019-09-03, 12:35 ]
A wiec miernik wpiety po bezpiecznik nr 5 pobór pradu 400 miliamper po zamknieciu auta po 3-4 minutach pobór spada do zera a wiec to nie to:( szukam dalej
Dziwne masz metody szukania.
Otwórz drzwi kierowcy i bagażnik, kluczyk ze stacyjki wyjmij (nie zamykaj centralnego) podłącz miernik pod kable (-) akumulatora. Zrób zdjęcie całej skrzynki bezpiecznikow tak abyś wiedział później gdzie jaki bezpiecznik był. Jak już masz to zrobione. Poczekaj 15 minut bez dotykania i otwierania czegokolwiek w aucie. Następnie zobacz jaki masz pobór, po czym idziesz do skrzynki wyciągasz bezpiecznik, rzucasz na podłogę i idziesz sprawdzić pobór. Jeśli nie spadł wyciągasz kolejny i ponownie sprawdzasz do momentu kiedy zauważysz znaczny spadek poboru, wtedy patrzysz od czego to bezpiecznik i szukasz tam przyczyny. Nie wkładaj tylko bezpiecznikow do póki nie wyjmiesz wszystkich bo auto przy składaniu się wybudzi i będziesz znowu czekał 15minut. To samo później z drugą stroną i bagażnikiem. W godzinę zrobisz całe auto i będzie po temacie. Powodzenia.
Otwórz drzwi kierowcy i bagażnik, kluczyk ze stacyjki wyjmij (nie zamykaj centralnego) podłącz miernik pod kable (-) akumulatora. Zrób zdjęcie całej skrzynki bezpiecznikow tak abyś wiedział później gdzie jaki bezpiecznik był. Jak już masz to zrobione. Poczekaj 15 minut bez dotykania i otwierania czegokolwiek w aucie. Następnie zobacz jaki masz pobór, po czym idziesz do skrzynki wyciągasz bezpiecznik, rzucasz na podłogę i idziesz sprawdzić pobór. Jeśli nie spadł wyciągasz kolejny i ponownie sprawdzasz do momentu kiedy zauważysz znaczny spadek poboru, wtedy patrzysz od czego to bezpiecznik i szukasz tam przyczyny. Nie wkładaj tylko bezpiecznikow do póki nie wyjmiesz wszystkich bo auto przy składaniu się wybudzi i będziesz znowu czekał 15minut. To samo później z drugą stroną i bagażnikiem. W godzinę zrobisz całe auto i będzie po temacie. Powodzenia.
przeleciałem wszystkie pod wzgledem poboru zamykałem dzwi i patrzyłem na miernik niestesty wszystko ok rece mi juz opadaja zastanawiam czy moduł zarządzania am w sobie nie jest jakis trefny akumulator nie jest pierwszzej nowosci ale trzyma
[ Dodano: 2019-09-03, 16:52 ]
A wiec tak jak autko sie maxymalnie uspiło podłaczyłem miernik wypiołem wszystkie bezpieczniki w aucie te z przodu i te z tyłu niestety pobór dalej jest jedynie co jak wypinam ten przewod głownego zasilania pobór spada idzie on z wiazką pod listwą progu do czarnej skrzynki pod nogami pasażera rozwidla sie na 3 przewody czerowone i teraz pytanie ma ktos schemat gdzie dokładnie te przewody idą ?? dodaje foto Tego przewodu
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a5a4dd71927211c
[ Dodano: 2019-09-03, 16:52 ]
A wiec tak jak autko sie maxymalnie uspiło podłaczyłem miernik wypiołem wszystkie bezpieczniki w aucie te z przodu i te z tyłu niestety pobór dalej jest jedynie co jak wypinam ten przewod głownego zasilania pobór spada idzie on z wiazką pod listwą progu do czarnej skrzynki pod nogami pasażera rozwidla sie na 3 przewody czerowone i teraz pytanie ma ktos schemat gdzie dokładnie te przewody idą ?? dodaje foto Tego przewodu
https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a5a4dd71927211c
tak jak było 200 miliamper teraz chwilowo musze zrobić przerwe bo brak czasu a pod nogami pasażera gdzie:)?
[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny
[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz
[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany temat do zamkniecia pozdrawiam
[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny
[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz
[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany temat do zamkniecia pozdrawiam
Pliska , napisz co zrobiłeś ,co było , jak się stało , będzie dla potomnychMastero85 pisze:tak jak było 200 miliamper teraz chwilowo musze zrobić przerwe bo brak czasu a pod nogami pasażera gdzie:)?
[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny
[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz
[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany temat do zamkniecia pozdrawiam
.
ok Zeby nie było nie jestem fachowcem z elektroniki tylko Amatorem -Samoukiem bardzo długo szukałem przyczyny zjadania pradu zacząłem od sterownika zarządzania enegria wgrałem nowy wsad zakodowałem aku bez zmian wgrałem nowy soft do mmi miałem polskie Menu też to nie dało rezultatu a wiec szukałem po bezpiecznikach wyjmowałem kazdy po kolei i sprawdzałem pobór pradu Marny efekt wypinałem sterowniki od mmi itp bez zmian w końcu natrafiłem na linie s133 to na foto https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363 jest to linia zasilajaca cały przod oprócz wentylatorów po jej odpieciu napiecie spadało do 0 i juz wtedy sie domyslałem ze cos po za bezpiecznikami zjada prad obstawiałem przekaznik a wiec do dzieła odłączam pojedynczo kazdy z nich te na podszybiu efekt mizerny siedze przy aucie a mowie jeszcze sprawdze kable pod zegarami a tu boomm patrze jakis kabel dokładany mowie WTF ciagne za ten kabel patrze gdzie idzie a tam w tunelu srodkowy schowany oto taki mały Sterowniczek schowany głeboko https://www.fotosik.pl/zdjecie/db9c7af07c15fb76 jakis ciul dołożył jakis alarm ktory pobierał sobie prąd po odłączeniu tego gowna pobor po uspieniu sterowników spada do 10 miliamper dziekuje serdecznie kolegom za pomoc w moim temacie