części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D3 07 4.2TDI ] Pobór Prądu a8 d3 .4.2 tdi

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 wrz 2019, 20:27

jednakowóż jest to inne wzbudzenie niż całego infotainment gdyż wtedy mamy pobór
na poziomie kilku i więcej A....
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 20:28

ja na początku odpinałem bezpieczniki i pobor nie spadał ale jak ciagnie prąd to jest cos nie tak no nic musze jeszcze reszte przepatrzeć bezpieczników

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 wrz 2019, 20:35

Zeby faktycznie pozbyc sie jakiegos modulu, ktory dodatkwo jest w petli, musisz go fizycznie odpiac (badz odpiac jego bezp, zasilanie etc), dac zwore (np dla infortainment) i wywalic z GW. I tak z kazdym jechac.
Black Cars Matters

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 02 wrz 2019, 20:40

wywalac chyba nie trzeba... jak mialem problem z tv to wystarczyla petelka
i wypiecie mu wtyczek ale oczywiscie nie zaszkodzi skoro i tak cos nie dziala jak powinno
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 02 wrz 2019, 20:45

ok Dice111 a powiedz mi jak sterownik wywalic z gw ja robiłem tak ze wchodziłem w instalation list i odhaczłęm tak dzisiaj ze wzmakiem zrobiłem ale nie wiem czy dobrze jezeli robie zle bądz tak dobry i mnie popraw :)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6010
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 wrz 2019, 21:12

No tak. Odhaczasz, zapisujesz. Ale przed tym zrob se liste ktora tam ma byc fabrycznie (jak fabrycznie wyposazony) co by o niczym nie zpomniec potem :)
Black Cars Matters

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 03 wrz 2019, 12:35

Kurde teraz bylem robiłem pomiat ale dzwi były otwarte i sie lampki w srodk swieciły pobór spadł do 40 miliamper ale jutro dam dwa kabelki w miejsce bezpiecznika i pozamykam auto zalaczę alarm i wtedy jak sie uspi zobaczymy jaki bedzie pobór oczywiscie bede dalej latał bo bezpiecznikach :)

[ Dodano: 2019-09-03, 12:35 ]
A wiec miernik wpiety po bezpiecznik nr 5 pobór pradu 400 miliamper po zamknieciu auta po 3-4 minutach pobór spada do zera a wiec to nie to:( szukam dalej :)

Pczester
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 864
Rejestracja: 02 wrz 2016, 21:48
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński

Post autor: Pczester » 03 wrz 2019, 13:35

Dziwne masz metody szukania.

Otwórz drzwi kierowcy i bagażnik, kluczyk ze stacyjki wyjmij (nie zamykaj centralnego) podłącz miernik pod kable (-) akumulatora. Zrób zdjęcie całej skrzynki bezpiecznikow tak abyś wiedział później gdzie jaki bezpiecznik był. Jak już masz to zrobione. Poczekaj 15 minut bez dotykania i otwierania czegokolwiek w aucie. Następnie zobacz jaki masz pobór, po czym idziesz do skrzynki wyciągasz bezpiecznik, rzucasz na podłogę i idziesz sprawdzić pobór. Jeśli nie spadł wyciągasz kolejny i ponownie sprawdzasz do momentu kiedy zauważysz znaczny spadek poboru, wtedy patrzysz od czego to bezpiecznik i szukasz tam przyczyny. Nie wkładaj tylko bezpiecznikow do póki nie wyjmiesz wszystkich bo auto przy składaniu się wybudzi i będziesz znowu czekał 15minut. To samo później z drugą stroną i bagażnikiem. W godzinę zrobisz całe auto i będzie po temacie. Powodzenia.

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 03 wrz 2019, 16:52

przeleciałem wszystkie pod wzgledem poboru zamykałem dzwi i patrzyłem na miernik niestesty wszystko ok rece mi juz opadaja zastanawiam czy moduł zarządzania am w sobie nie jest jakis trefny akumulator nie jest pierwszzej nowosci ale trzyma :P

[ Dodano: 2019-09-03, 16:52 ]
A wiec tak jak autko sie maxymalnie uspiło podłaczyłem miernik wypiołem wszystkie bezpieczniki w aucie te z przodu i te z tyłu niestety pobór dalej jest jedynie co jak wypinam ten przewod głownego zasilania pobór spada idzie on z wiazką pod listwą progu do czarnej skrzynki pod nogami pasażera rozwidla sie na 3 przewody czerowone i teraz pytanie ma ktos schemat gdzie dokładnie te przewody idą ?? dodaje foto Tego przewodu

https://www.fotosik.pl/zdjecie/6a5a4dd71927211c

maciu
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 3526
Rejestracja: 19 lip 2009, 17:06
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Silnik: V8 4.2 TDI
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Imię: maciu
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maciu » 03 wrz 2019, 21:09

na pewno wszystkie wypiales? za zegarami tez sa i pod nogami pasazera....

ile zostaje poboru?

przekazniki beda mialy stale 12v podawane na cewki tam tez moze cos sie dziac
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 30 wrz 2019, 22:16

tak jak było 200 miliamper teraz chwilowo musze zrobić przerwe bo brak czasu :/ a pod nogami pasażera gdzie:)?

[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny

[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz

[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> temat do zamkniecia pozdrawiam :P

Awatar użytkownika
Beretti
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 305
Rejestracja: 28 maja 2016, 21:45
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Beretti » 30 wrz 2019, 22:46

Mastero85 pisze:tak jak było 200 miliamper teraz chwilowo musze zrobić przerwe bo brak czasu :/ a pod nogami pasażera gdzie:)?

[ Dodano: 2019-09-03, 22:28 ]
przekazniki wypinałem tyłu i zdemontowałem połkę od strony kierowcy na dole w celu odłaczenia stacyjki tam tez były bezpieczniki i przekazniki wypinałem bezpieczniki i przekazniki nic bez mowisz pod nogami pasażera mowisz o tej czarnej skrzynce przy fotelu kierowcy zeby tam sie dostać trzrba fotel demontowac bo inaczej nie podegniesz tak wykładziny

[ Dodano: 2019-09-23, 09:20 ]
Dalej Walcze z tym autem i nie moge znaledz nie wiem co za troll tam siedzi ehhh chyba bede musiał dac sobie na luz

[ Dodano: 2019-09-30, 22:16 ]
Problem Rozwiązany <brawo> <brawo> <brawo> <brawo> temat do zamkniecia pozdrawiam :P
Pliska , napisz co zrobiłeś ,co było , jak się stało , będzie dla potomnych <boisie>
<boisie> <boisie> .

Mastero85
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 17
Rejestracja: 20 paź 2017, 07:46
Lokalizacja: Mazowieckie

Post autor: Mastero85 » 01 paź 2019, 04:42

ok Zeby nie było nie jestem fachowcem z elektroniki tylko Amatorem -Samoukiem bardzo długo szukałem przyczyny zjadania pradu zacząłem od sterownika zarządzania enegria wgrałem nowy wsad zakodowałem aku bez zmian wgrałem nowy soft do mmi miałem polskie Menu też to nie dało rezultatu a wiec szukałem po bezpiecznikach wyjmowałem kazdy po kolei i sprawdzałem pobór pradu Marny efekt wypinałem sterowniki od mmi itp bez zmian w końcu natrafiłem na linie s133 to na foto https://www.fotosik.pl/zdjecie/de344978f9369363 jest to linia zasilajaca cały przod oprócz wentylatorów po jej odpieciu napiecie spadało do 0 i juz wtedy sie domyslałem ze cos po za bezpiecznikami zjada prad obstawiałem przekaznik a wiec do dzieła odłączam pojedynczo kazdy z nich te na podszybiu efekt mizerny siedze przy aucie a mowie jeszcze sprawdze kable pod zegarami a tu boomm patrze jakis kabel dokładany mowie WTF ciagne za ten kabel patrze gdzie idzie a tam w tunelu srodkowy schowany oto taki mały Sterowniczek schowany głeboko https://www.fotosik.pl/zdjecie/db9c7af07c15fb76 jakis ciul dołożył jakis alarm ktory pobierał sobie prąd po odłączeniu tego gowna pobor po uspieniu sterowników spada do 10 miliamper <amasz> dziekuje serdecznie kolegom za pomoc w moim temacie

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D3 (2002 - 2009)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl