[D3 03 4.0TDI ] Moduł komfortu - Moduł mocy instalacji ele
[D3 03 4.0TDI ] Moduł komfortu - Moduł mocy instalacji ele
Koledzy mam pytanie czy moduł komfortu - przez niektórych zwany modułem mocy instalacji elektrycznej ( nie wiem która nazwa jest poprawna i czy na pewno to to samo) nr modułu 4E0 907 289 może być odpowiedzialny za podawanie napięcia na przepływomierze?
Mechanik stwierdził że występuje zanik napięcia na przepływkach i po rozbebeszeniu auta po instalacji doszedł do tego właśnie modułu. Nie chciałbym wydawać kasy niepotrzebnie dlatego wolę spytać was forumowiczów może ktoś będzie coś wiedział czy możliwe jest że przez ten właśnie moduł możliwy jest brak napięcia.
Mam również prośbę czy dysponuje ktoś może schematami elektrycznymi dotyczącymi właśnie przepływomierzy i tego modułu. Jeśli ktoś mógłby wrzucić na jakiś serwer ewentualnie podesłać na miala byłbym wdzięczny.
Mechanik stwierdził że występuje zanik napięcia na przepływkach i po rozbebeszeniu auta po instalacji doszedł do tego właśnie modułu. Nie chciałbym wydawać kasy niepotrzebnie dlatego wolę spytać was forumowiczów może ktoś będzie coś wiedział czy możliwe jest że przez ten właśnie moduł możliwy jest brak napięcia.
Mam również prośbę czy dysponuje ktoś może schematami elektrycznymi dotyczącymi właśnie przepływomierzy i tego modułu. Jeśli ktoś mógłby wrzucić na jakiś serwer ewentualnie podesłać na miala byłbym wdzięczny.
Miałem taki przypadek w samochodzie kolegi. Paliły mu się kontrolki od ABS i ESP. Twierdziłem, że to przepływka, bo takie właśnie daje oznaki jak jest uszkodzona. Po głębszym zapoznaniu okazało się, że jest uszkodzony moduł mocy. Wymiana go pomogła. A sam moduł znajduje się pod schowkiem kierowcy. Zwródź uwagę na końcówkę milerową numeru tego sterownika, bo się różnią.
dokładnie ten moduł znajdujący się w prawym tylnym nadkolu nad aku mechanik ma podmienić gdyż podobno do niego idą kable od przepływek i to on zawiódł... Nie chce mi się w to wierzyć bo moduł komfortu to raczej odpowiada od oświetlenie wnętrza itp i bardziej przychylałbym się do tego że to moduł mocy jest walnięty ten pod kierownicą o którym to wspominał kolego post wyżej.
W poniedziałek zgłoszę swoje uwagi mechanikowi, zobaczymy co powie.
W poniedziałek zgłoszę swoje uwagi mechanikowi, zobaczymy co powie.
Nie znam numerów, ale chodzi mi o ten sterownik pod kierownicą. Wiem, że on odpowiada za ABS i ESP, a gdy te kontrolki się palą to najczęściej występuje błąd przepływki. U kolegi podejrzewałem włąśnie jej uszkodzenie ale po oddaniu auta do elektryka okazał się uszkodzony ten moduł.maciu pisze:a to bardzo ciekawe poproszę o numer i funkcje tego czegoś w D2
- olimpus104
- Forum Audi A8
- Posty: 297
- Rejestracja: 04 wrz 2012, 01:29
- Lokalizacja: Bognor Regis UK
Warto podlaczyc ,kabelek diagnostyczny-WAG- I sprawdzić sterownik.
Audi A8 D3Quattro 3.0 TDI Sport
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Audi A6 C6 2.0TDI S line
http://www.a8team.pl/a6-c6-s-line-vt8865.htm
Niestety ale mój mechanik dzisiaj się poddał.... :-( stwierdził jedynie że któryś moduł odpowiedzialny jest za podawanie zmiennego napięcia na jakiś inny moduł a tego nie robi poprawnie i dlatego jest problem z przepływomierzami.
Zastanawiam się czy oddać auto do ASO i niech dokładnie stwierdzą co jest do wymiany czy próbować u magika który posiada dobra renomę w naprawie VAGów.
Zastanawiam się czy oddać auto do ASO i niech dokładnie stwierdzą co jest do wymiany czy próbować u magika który posiada dobra renomę w naprawie VAGów.
zapewne jest tam coś co jest połączone a abs i esp (np. czujnik skrętu) aleSimone331 pisze:Nie znam numerów, ale chodzi mi o ten sterownik pod kierownicą. Wiem, że on odpowiada za ABS i ESP, a gdy te kontrolki się palą to najczęściej występuje błąd przepływki. U kolegi podejrzewałem włąśnie jej uszkodzenie ale po oddaniu auta do elektryka okazał się uszkodzony ten moduł.maciu pisze:a to bardzo ciekawe poproszę o numer i funkcje tego czegoś w D2
co tam jest co można by nazwać modułem mocy?
w/g mnie niczego takiego tam nie ma ale jeżeli się mylę jestem bardzo zainteresowany
proszę abyś zweryfikował swoje źródło
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
wyPAD 2020
Jak będę się kiedyś tam dobierał, to przy okazji spiszę numery tego modułu. Przyznaję się do nazywnictwa, bo nie wiem czy jest trafne. Powtarzam słowa elektryka bo on go tak nazwał.zapewne jest tam coś co jest połączone a abs i esp (np. czujnik skrętu) ale
co tam jest co można by nazwać modułem mocy?
w/g mnie niczego takiego tam nie ma ale jeżeli się mylę jestem bardzo zainteresowany
proszę abyś zweryfikował swoje źródło
-
- Forum Audi A8
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 lut 2016, 20:27
- Lokalizacja: Siedlce
Witam, odgrzebie trochę temat. A mianowicie czy ktoś wie, dokładnie którymi modułami zarządza moduł komfortu ? I gdzie się znajdują ?
Mam problem z poborem prądu który jest na poziomie około 1 A. Po odłączeniu modułu komfortu po około minucie spada na 0.60A i po kolejnych 15-20 minutach spada na około 0.2A.
Moduł był już podmieniony na inny i dalej identyczna sytuacja z poborem, dlatego tez pytanie które moduły są powiązane z modułem komfortu. Z góry dzięki za odpowiedź.
Mam problem z poborem prądu który jest na poziomie około 1 A. Po odłączeniu modułu komfortu po około minucie spada na 0.60A i po kolejnych 15-20 minutach spada na około 0.2A.
Moduł był już podmieniony na inny i dalej identyczna sytuacja z poborem, dlatego tez pytanie które moduły są powiązane z modułem komfortu. Z góry dzięki za odpowiedź.
Kiedyś E53 4.4 teraz A8 D3 4.2