[D2 00 4.2PB/LPG ] Oring pompy wspomagania
[D2 00 4.2PB/LPG ] Oring pompy wspomagania
Witam.
Poszukuję oringu do pompy 4D0145165H w zaznaczonym miejscu.
Czy ktoś ma wiedzę gdzie zdobyć coś takiego.
Pozdrawiam
Poszukuję oringu do pompy 4D0145165H w zaznaczonym miejscu.
Czy ktoś ma wiedzę gdzie zdobyć coś takiego.
Pozdrawiam
W tym miejscu co zaznaczyłem pod tą zaślepką jest oring tzn był. A gdzie wąż jest podłączony to także jest uszczelka - oring.
https://allegro.pl/oferta/pompa-wspomag ... 8291117345
Na czwartym zdjęciu widać miejsce na wąż i obok ta zaślepka.
EDIT:
Zdjęcie obu uszczelek
https://zapodaj.net/76371c9d9ffeb.jpg.html
https://allegro.pl/oferta/pompa-wspomag ... 8291117345
Na czwartym zdjęciu widać miejsce na wąż i obok ta zaślepka.
EDIT:
Zdjęcie obu uszczelek
https://zapodaj.net/76371c9d9ffeb.jpg.html
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
na EBAY były dostępne takie zestawy do NIVO
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
Witam Panów.
Dobrać po wymiarach oczywiście nie problem. Zamontowałem oring z zestawu uniwersalnego ale wytrzymuje 400 - 500 kilometrów i znowu puszcza.
Zacznę od tego że nie jestem mechanikiem. Jak pojechałem do warsztatu to po pseudo diagnozie do wymiany:
- pompa wspomagania
- wąż
- pasek rozrządu bo olej się dostał
- pasek osprzętu bo mokry
Jak policzyli to 2500 PLN do zapłaty.
Więc sam się wziąłem za naprawę i po rozkręceniu wszystkiego okazało się że rozrząd suchutki nic nie trzeba wymieniać. Wymieniłem tylko pasek i oringi w pompie i naprawa wykonana.
Ze względu na brak mojej wiedzy zamontowałem zwykły czarny oring a ten po czasie przepuszcza.
Po poszukiwaniach znalazłem oringi HNBR zielone - czy taki będzie odpowiedni.
Pozdrawiam
Daniel.
Dobrać po wymiarach oczywiście nie problem. Zamontowałem oring z zestawu uniwersalnego ale wytrzymuje 400 - 500 kilometrów i znowu puszcza.
Zacznę od tego że nie jestem mechanikiem. Jak pojechałem do warsztatu to po pseudo diagnozie do wymiany:
- pompa wspomagania
- wąż
- pasek rozrządu bo olej się dostał
- pasek osprzętu bo mokry
Jak policzyli to 2500 PLN do zapłaty.
Więc sam się wziąłem za naprawę i po rozkręceniu wszystkiego okazało się że rozrząd suchutki nic nie trzeba wymieniać. Wymieniłem tylko pasek i oringi w pompie i naprawa wykonana.
Ze względu na brak mojej wiedzy zamontowałem zwykły czarny oring a ten po czasie przepuszcza.
Po poszukiwaniach znalazłem oringi HNBR zielone - czy taki będzie odpowiedni.
Pozdrawiam
Daniel.
-
- Super Klubowicz
- Posty: 2449
- Rejestracja: 10 kwie 2013, 21:57
- Lokalizacja: Elbląg
Pompa do NIVO jest inna Adam - tam jest oring specjalny pod śrubką .
[ Dodano: 2019-12-11, 16:49 ]
https://www.ebay.de/itm/Verschlussschra ... SwkHxb6VQz
[ Dodano: 2019-12-11, 16:49 ]
https://www.ebay.de/itm/Verschlussschra ... SwkHxb6VQz
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044