części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl

[D4 11 4.2FSI ] Pytanie o zderzak i klape tył

Quattro7887
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:53
Lokalizacja: Lubelskie

[D4 11 4.2FSI ] Pytanie o zderzak i klape tył

Post autor: Quattro7887 » 29 gru 2019, 20:57

Muszę kupić tylny zderzak i klapę. Tu pytanie, czy do wersji Long i zwykłej jest tylny zderzak taki sam? Wydaje mi się, ze będzie to to samo. Ale chciałem się upewnić jeszcze. Ewentualnie czy zderzak z S8 D4 pasuje do zwykłej w longu plug & play Druga sprawa Czy tylne lampy się jakoś różniły w D4? Bo wydaje mi sie ze tak.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Quattro7887, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 29 gru 2019, 21:04

Masz na myśli poszycie ? Tak. Zależy co kupisz, co zostało uszkodzone ze sterowników, modułów, wiązek, czujników, bo część sprzedaje gołe, część komplety do założenia (jak trafisz to i w kolor).
W12 i S8 mają inaczej profilowane otwory na końcówki układu wydechowego, plus Ska bodajże dyfuzor.
Co do lamp, byleby EU i dla preFL, inne lampy były po lifitngu.
Black Cars Matters

Quattro7887
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:53
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Quattro7887 » 30 gru 2019, 23:40

Chodzi o poszycie błotnika tył. Czy wersja long i zwykła ma taki sam błotnik? Wersja long jest dłuższa chyba w miejscu gdzie są nogi pasazera? Więc błotniki są takie same?

Klapa bagażnika i zderzak czy long czy zwykła jest to samo?

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 31 gru 2019, 11:12

Tak, ale będziesz kupował ćwiarę nową i wspawywał czy naprawiał co jest ? Jak dostał tylko błotnik, możesz kupić tak cięty jak Ci pasuje, zazwyczaj i tak tną z częścią progu i dachu, że masz dość materiału co by se samemu przyciąć.
Klapy i zderzaki to samo.
Black Cars Matters

Quattro7887
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:53
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Quattro7887 » 31 gru 2019, 15:26

Mógłbym kupić sam błotnik, ale kupię ćwiartkę, zawsze lepiej mieć więcej materiału i potem sobie to można po swojemu dociąć na miejscu tak by pasowało.

Pokrywa nad tylną wanną, chodzi mi o tą pokrywe otwieraną do gory by dostać się do koła/akumulatora tez są takie same we wszystkich wersjach w D4? W zależności od silnika PB / Diesel tez nie robi to różnicy? Bo widziałem, że tam delikatnie się różnią przetłoczeniem i chyba uchwytem ale czy wymiarowo jest to samo? Bo muszę tylko to kupić bo moja lekko wygięta i listwę na pas / próg bagażnika.

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 31 gru 2019, 15:41

Jeśli chodzi o nr 48 widzę jedno:
Obrazek
Black Cars Matters

Quattro7887
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:53
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Quattro7887 » 02 sty 2020, 13:57

Ok, dzięki wielkie. Czyli wychodzi na to, że wszystko pasuje. Miałbyś jeszcze podobne zdjęcie dotyczące bagażnika ale góry, tzn. co tam idzie za plastik pod tylną półkę wewnątrz od bagażnika? Czy to po prostu ten plastik na foto nr 40?

I kolejne pytanie tym razem o tłumiki końcowe / wydech. Fabryczne z tego co posłuchałem sa dosyć ciche a chciałbym trochę to zmienić. Macie pomodzony wydech w 4.2FSi, jeśli tak to jak? ;)

Awatar użytkownika
dice111
Moderator
Moderator
Posty: 6004
Rejestracja: 16 maja 2009, 01:18
Moje auto: S8 D2
Rocznik: 1996
Silnik: V8 4.2
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Imię: AHC by MTM
Lokalizacja: Těšin

Post autor: dice111 » 02 sty 2020, 18:29

Tu masz przykład gość z BB, jest wystawiona na sprzedaż. Opcji masz wiele, w zależności ile chcesz wydać. Na śląsku polecam MG Motorsport.
Black Cars Matters

Awatar użytkownika
panton
Super Klubowicz
Super Klubowicz
Posty: 1340
Rejestracja: 15 kwie 2012, 22:20
Lokalizacja: Łódź

Post autor: panton » 03 sty 2020, 01:02

Warto dodać, że taki głośny wydech przy dłuższej jeździe autostradowej potrafi być bardzo uciążliwy więc jeżeli auto ma być użyteczne i zachować odpowiedni poziom komfortu to nie szalałbym z tym tematem. Kolejny istotny temat to papiery.... robiłem cały wydech w EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski i w fazie projektowania jak i realizacji wszystko było bez najmniejszych uwag. Finalnie wyszło tak jak chciałem. D3 sprzedałem i poszła do Niemiec...o ile do kół 20 MTMa, hebli MTMa bez problemu nowy nabywca dostał papiery z MTMa o tyle już na wydech nie było papierów i przeglądu nie przeszedł. Nowy właściciel kupił wydech od S8 D3 (tłumiki końcowe) a, że cały tył, zderzak był z S8 D3 więc wszystko P&P poszło i przegląd przeszedł, auto zostało zarejestrowane w DE.
W momencie kontaktu z firmą, która ten wydech robiła (EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski) już nie było tak kolorowo i zostałem olany.....aa bo to trzeba robić badania bo każdy wydech indywidualny.... a bo to drogo kosztuje jak wydech kompletny wychodzi 8k to zrobienie papierów na niego kosztuje drugie 8k.... itp. I ok ktoś będzie latał w Polsce i może temat olać ale warto mieć tę wiedzę, tę świadomość jak to wygląda.
Żadna firma w Polsce, zaznaczam żadna firma w Polsce nie robi wydechu z papierami. Dotyczy to EL-TEC S.C., MG Motosport z Siemianowic Śląskich - czyli TOP ohhh i ahhh w PL.
Firmy takie jak Akrapovic, Capristo sprzedając swoje produkty mają wszystkie niezbędne papiery a jeżeli jest wydech, który został opracowany ale jest w fazie badań i przygotowywania papierów w urzędach to klient ma wyraźną informację, że jest to produkt bez papierów, nie można się poruszać po drogach publicznych bo nie został dopuszczony. Oczywiście możemy taki wydech montować i zignorować brak papierów ale mamy świadomość tego faktu i świadomie ponosimy ryzyko.

Quattro7887
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 19
Rejestracja: 25 lip 2018, 17:53
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Quattro7887 » 03 sty 2020, 09:59

Ok Panowie rozumiem. Fanaberie zostawiam na koniec :D

Gdzie jest moduł kamery cofania, i gdzie jest moduł kamery z przodu / night vision?

Joey
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 59
Rejestracja: 12 lut 2019, 11:27
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Joey » 22 sty 2020, 12:07

blotniki tylne z krotkiej wersji w d4 roznia sie wzgledem longa, inne jest wyciecie na szybkę karoseryjna.

EL-TEC
Forum Audi A8
Forum Audi A8
Posty: 1
Rejestracja: 10 cze 2020, 19:22
Lokalizacja: Piastów

Post autor: EL-TEC » 10 cze 2020, 20:07

panton pisze:Warto dodać, że taki głośny wydech przy dłuższej jeździe autostradowej potrafi być bardzo uciążliwy więc jeżeli auto ma być użyteczne i zachować odpowiedni poziom komfortu to nie szalałbym z tym tematem. Kolejny istotny temat to papiery.... robiłem cały wydech w EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski i w fazie projektowania jak i realizacji wszystko było bez najmniejszych uwag. Finalnie wyszło tak jak chciałem. D3 sprzedałem i poszła do Niemiec...o ile do kół 20 MTMa, hebli MTMa bez problemu nowy nabywca dostał papiery z MTMa o tyle już na wydech nie było papierów i przeglądu nie przeszedł. Nowy właściciel kupił wydech od S8 D3 (tłumiki końcowe) a, że cały tył, zderzak był z S8 D3 więc wszystko P&P poszło i przegląd przeszedł, auto zostało zarejestrowane w DE.
W momencie kontaktu z firmą, która ten wydech robiła (EL-TEC S.C. Wojciech Lutomski) już nie było tak kolorowo i zostałem olany.....aa bo to trzeba robić badania bo każdy wydech indywidualny.... a bo to drogo kosztuje jak wydech kompletny wychodzi 8k to zrobienie papierów na niego kosztuje drugie 8k.... itp. I ok ktoś będzie latał w Polsce i może temat olać ale warto mieć tę wiedzę, tę świadomość jak to wygląda.
Żadna firma w Polsce, zaznaczam żadna firma w Polsce nie robi wydechu z papierami. Dotyczy to EL-TEC S.C., MG Motosport z Siemianowic Śląskich - czyli TOP ohhh i ahhh w PL.
Firmy takie jak Akrapovic, Capristo sprzedając swoje produkty mają wszystkie niezbędne papiery a jeżeli jest wydech, który został opracowany ale jest w fazie badań i przygotowywania papierów w urzędach to klient ma wyraźną informację, że jest to produkt bez papierów, nie można się poruszać po drogach publicznych bo nie został dopuszczony. Oczywiście możemy taki wydech montować i zignorować brak papierów ale mamy świadomość tego faktu i świadomie ponosimy ryzyko.
Witaj Panton. odnosząc się do twojego tekstu słowo "Olany" użyłeś w rozumieniu słowa: "Nie pomogliśmy w tej sprawie". Nie pomoglismy, gdyz tworząc układy wydechowe na indywidualne zamówienie nie mamy możliwości wykonac do nich badań technicznych TUV czy ABE, gdyż cena samych badań przewyższa nawet kilkakrotnie cenę układu wydechowego. Przytaczasz dla porównania wydechy za kilkadziesiąt tysięcy złotych a ja powiem tak: Zapłać mi tyle co za Akrapovic'a a ja specjalnie dla Ciebie zrobię badania. Niestety realia sa takie, że Klienci szukają w miarę niedrogich rozwiązań i jeśli układ wydehcowy bez TUV-u w niczym nie ustępuje wydechowi z TUV-em, a my wykonujemy układy wydechowe na rynek polski, a nie niemiecki, to wybacz, ale do kogo te pretensje? każdego Klienta z NIEMIEC czy z zagranicy, który przyjeżdza do nas na niemieckich czy zagranicznych tablicach informuję o braku TUV-u. Klientom z Polski (99%) TUV nigdy do szczęścia nie był potrzebny. Jesteśmy na rynku od kilkunastu lat i standardy obsługi mamy już poznane. Nie chcę wchodzic w szczegóły przyznawania TUV-u, jak sie odbywają badania i co jest badane, ale kwintesencja: Nasze układy wydechowe w niczym nie ustępują tych z TUV-em, a powiem więcej w bardzo wielu przypadkach przewyższają technologicznie te z badaniami, sa lepiej dopracowane i wykonane.

Druga sprawa i ważna informacja dla fanów tuningu, oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu: Jesli macie auto, w którym fabryczne średnice przelotu są po prostu zbyt małe, ich powiększenie spowoduje wzrost mocy, jest lgicznie uzasadnione i pozwoli silnikowi pracować lżej, np w silnikach V8 lepiej sprawdzi się przelot 2x63,5 versus 2x55mm czy 2x50mm, to taki wydech nie będzie miał TUV-u. Tak jest z bardzo wieloma produktami "uznanych" firm na rynku światowym: albo masz wydech na fabrycznej średnicy, z tłumikami komorowymi z przegrodami, który tylko lepiej wygląda i.... trochę lepiej brzmi, albo masz wydech o ograniczonych oporach przepływu, z powiększoną średnica przelotu, ale bez TUV-u. Dlatego takie firmy wykonujące swoje wydechy na zamówienie jak nasza cieszą się zainteresowaniem - bo podchodzimy do każdego Klienta indywidualnie, jestesmy w stanie wykonac wydech lepiej brzmiący (nie zawsze najciszej), o powiększonej średnicy przelotu, innej, nie standardowej budowie. Dodatkowo wykonujemy teraz wydechy z regulacją głośności, co daje wiele frajdy Użytkownikom, a sam fakt sterowania poziomem dźwięku może kłócić się z oznaczeniem ilości DB podczas badania TUV. Podsumowując: z TUV-em masz masówkę, robioną "z kopyta", wszystko z katalogu, czyli o budowie komorowej, na średnicach fabrycznych, o zblizonych do seryjnych oporach przepływu (czyli sportowych tylko z wyglądu). Jeśli masz zrobiony program podnoszący moc auta lub w Twoim silniku (jak w zdecydowanej większości aut) do szczęścia przydałoby się powiększyć średnicę przelotu, bądź wykonać tłumiki o przelotowej budowie - i tak TUV-u nie dostaniesz, i.... jedyna możliwość wtedy skorzystać z oferty firmy która zrobi Ci wydech customowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A8 D4 (2009 - 2017)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl