[D2 97 4.2PB ] Ciśnienie w układzie smarowania silnika.
[D2 97 4.2PB ] Ciśnienie w układzie smarowania silnika.
Jakie powinno być ciśnienie oleju przy pracującym silniku. Samochód ma ponad 400tyś km przebiegu. Czujnik jest chyba kalibrowany 1,5bar.
Jaki olej stosować przy takim przebiegu - syntetyk czy półsyntetyk?
Jaki olej stosować przy takim przebiegu - syntetyk czy półsyntetyk?
-
- Super Klubowicz
- Posty: 1490
- Rejestracja: 22 sty 2012, 17:32
- Lokalizacja: SOsnowiec
Sygnał z czujnika 1,8 jest brany pod uwagę przez licznik tylko ponad 3000 obr. to nic nie miga. No przynajmniej jak ma to ciśnienie przy tych obrotach. A jak nie ma no to
Swoją drogą odważnie fabryka postąpiła nie montując czujników niskiego ciśnienia. Bo w zimie delikatnie to można tak jeździć zupełnie bez ciśnienia aż motor stanie na dębowo.
Swoją drogą odważnie fabryka postąpiła nie montując czujników niskiego ciśnienia. Bo w zimie delikatnie to można tak jeździć zupełnie bez ciśnienia aż motor stanie na dębowo.
Kot też jest Quattro
nie wiej jak w przedlifcie ale u mnie jest tylko niskiego ciśniena raczej
bo kiedyś przerabiałem temat w moim byłym aqf
bo tam zmieniałem czujnik oleju i był zamontowany tylko jeden niskiego
[ Dodano: 2020-01-16, 10:31 ]
Punkt włączania do [bar] 0,35Punkt włączania od [bar] 0,15
[ Dodano: 2020-01-16, 10:34 ]
a drugi 1.4 ma i jeśli jest na jedną wsuwkę to jest niskiego ciśnienia
https://e-katalog.intercars.com.pl/?lan ... Items.html taki to wysokiego
bo kiedyś przerabiałem temat w moim byłym aqf
bo tam zmieniałem czujnik oleju i był zamontowany tylko jeden niskiego
[ Dodano: 2020-01-16, 10:31 ]
Punkt włączania do [bar] 0,35Punkt włączania od [bar] 0,15
[ Dodano: 2020-01-16, 10:34 ]
a drugi 1.4 ma i jeśli jest na jedną wsuwkę to jest niskiego ciśnienia
https://e-katalog.intercars.com.pl/?lan ... Items.html taki to wysokiego